scoot Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nå skal jeg spå... Jeg spår at The Strategy-player kommer tilåbli moderator en gang. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Nå skal jeg spå... Jeg spår at The Strategy-player kommer tilåbli moderator en gang. Hvorfor det ? Btw: Jeg er allerede en administrator på et forum ! Endret 22. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fort fort FORT! Hva svarer man når noen åpner med "hei" og "jeg er glad i deg"? FORT!!!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fort fort FORT! Hva svarer man når noen åpner med "hei" og "jeg er glad i deg"? FORT!!!! Øhm, hvorfor sier du dette? Kan du si Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 The Strategy-player: Hvorfor orker/gidder du? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fort fort FORT! Hva svarer man når noen åpner med "hei" og "jeg er glad i deg"? FORT!!!! Øhm, hvorfor sier du dette? Kan du si Er nok vennskapelig ment... :S Pleier alltid å svare "glad i deg og", men det høres litt kjipt ut.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 The Strategy-player: Hvorfor orker/gidder du? Lurer jeg på og Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "Glad i deg" er jo en ganske vanlig frase.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fort fort FORT! Hva svarer man når noen åpner med "hei" og "jeg er glad i deg"? FORT!!!! Si: "hei, jeg er glad i deg og " Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "Glad i deg" er jo en ganske vanlig frase.. Har merka det. Men bare lurer på om det er littlamtå bare si "jeg er glad i deg og"? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "Glad i deg" er jo en ganske vanlig frase.. Den er ganske vanlig, og ganske kjedelig... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) The Strategy-player: Hvorfor orker/gidder du? Lurer jeg på og Fordi jeg er redd for å gå glipp av noe faktisk... Og fordi jeg ikke har noe særlig annet å finne på, og fordi man ikke bruker mer enn overkant av halvannen time ,eller kanskje to.... Jeg vet egentlig ikke hvorfor bare gjøre det. Et mer relevant spørsmål er om noen har lest gjennom det jeg har skrevet ! TSP Endret 22. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva kan du "gå glipp av?" - Herregud, husker dere det X sa i går eller? - Ja, det var helt sykt, bare synd the Strategy-player ikke så det. - Ja, la oss peke på han og le. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Til i dag. Man nå kan du være kulere en TSP som plaster på såret. Wtf!!!11!!1!?? Ikke si det til henne, men jeg har en anelse om at du er kulere. *Føler meg som en middelmådig dobbeltagent* Foresten hadde jeg aldri giddet å lese hva jeg ikke har fått med meg i SO3. Overlever nesten ikke å lese hvis jeg har vært borte en dag. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg husker jeg prøvde akupunkter på ørene.. Først brakk jeg meg etter den drikken.. Så begynte jeg å blød når hun stakk pinnene inn.. Lite vellykket.. Ikke det som hendte meg.... Jeg har vært forkjøla i evigheter nå, og masse småforkjølelser før det. Så tenkte jeg at jeg skulle dra til en homeøpat, og se om han kunne gjøre noe med det. Så foreslo han akupunktur, og det gikk greit. Han stakk på hver side av nesa og rett over nesa, over øyenbrynene. Det er her bihulene sitter, så jeg regner med at meninga var at disse punktene skulle "stimuleres". Etter en halvtime hadde jeg fått veldig vondt i bihulene, og etterhvert i halsen. Dagen etter hadde jeg 38-39 i feber, og følte meg dritdårlig, samme i dag. Føler meg heldigvis bedre nå. Hvilken drikke? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Ok, egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg gidder, ikke spør meg hvorfor... Bare prøv å godta at det er sånn jeg er Hvis dere kan det har dere gjort meg en stor tjeneste . Jeg vet selvfølegelig at dere ikke ville le av meg, hvis jeg ikke leste det... btw. Så vet jeg om en annen som også leser hele Siste Ordet 3. @ Tomat-ulf: Takk for den edit: btw: Jeg har ikke fått noe svar på hvorfor jeg skulle blitt moderatorspørsmålet mitt, skulle gjerne likt og visst . Endret 22. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nei! Nå har jeg fått skikkelig lyst på PSP! Men sparer til data.... Kanskje jeg kan kjøpe begge? Men vil ikke bruke så mye penger.... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe, min kjære, staute og barske vel å merke, far prøvde akupunktur en gang ford han hadde så vondt i ryggen. Resultatet av dette var at han besvimte tvert. TSP: Hvem annen er det som leser hele So3? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er egentlig ikke her. Den der har du tatt fra meg! Å ja, for ingen har sagt det før deg. Du er syk til å skrive lange innlegg TSP. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva kan du "gå glipp av?" - Herregud, husker dere det X sa i går eller? - Ja, det var helt sykt, bare synd the Strategy-player ikke så det. - Ja, la oss peke på han og le. .. er jo sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg