Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Strategy-player: Hvorfor orker/gidder du?

Lurer jeg på og :hmm:

:shrug:

 

Fordi jeg er redd for å gå glipp av noe faktisk...

Og fordi jeg ikke har noe særlig annet å finne på,

og fordi man ikke bruker mer enn overkant av halvannen time ,eller kanskje to.... :grin:

Jeg vet egentlig ikke hvorfor bare gjøre det.

Et mer relevant spørsmål er om noen har lest gjennom det jeg har skrevet :whistle: !

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Til i dag. Man nå kan du være kulere en TSP som plaster på såret.

Wtf!!!11!!1!?? :omg:

Ikke si det til henne, men jeg har en anelse om at du er kulere.

 

 

*Føler meg som en middelmådig dobbeltagent*

 

Foresten hadde jeg aldri giddet å lese hva jeg ikke har fått med meg i SO3. Overlever nesten ikke å lese hvis jeg har vært borte en dag.

Lenke til kommentar
Jeg husker jeg prøvde akupunkter på ørene.. Først brakk jeg meg etter den drikken.. Så begynte jeg å blød når hun stakk pinnene inn.. Lite vellykket..

Ikke det som hendte meg.... Jeg har vært forkjøla i evigheter nå, og masse småforkjølelser før det. Så tenkte jeg at jeg skulle dra til en homeøpat, og se om han kunne gjøre noe med det. Så foreslo han akupunktur, og det gikk greit. Han stakk på hver side av nesa og rett over nesa, over øyenbrynene. Det er her bihulene sitter, så jeg regner med at meninga var at disse punktene skulle "stimuleres". Etter en halvtime hadde jeg fått veldig vondt i bihulene, og etterhvert i halsen. Dagen etter hadde jeg 38-39 i feber, og følte meg dritdårlig, samme i dag. Føler meg heldigvis bedre nå.

 

Hvilken drikke? :huh:

Lenke til kommentar

Ok, egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg gidder,

ikke spør meg hvorfor...

Bare prøv å godta at det er sånn jeg er ;)

Hvis dere kan det har dere gjort meg en stor tjeneste :) .

 

Jeg vet selvfølegelig at dere ikke ville le av meg,

hvis jeg ikke leste det... btw. Så vet jeg om en annen som også leser hele Siste Ordet 3.

 

@ Tomat-ulf: Takk for den :D

 

edit: btw: Jeg har ikke fått noe svar på hvorfor jeg skulle blitt moderatorspørsmålet mitt,

skulle gjerne likt og visst :yes::ermm: .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...