Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud dah, den signaturen plager meg da ikke?! det står rett og slett at mamma neppe ville latt en attenåring kjøre en så gammel bil, som mangler ABS-bremser, Airbags og diverse annet sikkerhetstutstyr.

Jaha

 

Jeg dro ikke på trening enda likevel. En kompis skulle visst også være meg, og da ventet vi.

 

Edit: Ikke det nei, da dro vi da. See ya l8er.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Herregud dah, den signaturen plager meg da ikke?! det står rett og slett at mamma neppe ville latt en attenåring kjøre en så gammel bil, som mangler ABS-bremser, Airbags og diverse annet sikkerhetstutstyr.

:lol:

 

Jeg får liksom inntrykk av at familien din har altfor mye penger, masse biler og et gigantisk hus..

Forundrer meg ikke om jeg har rett..

Lenke til kommentar
Herregud dah, den signaturen plager meg da ikke?! det står rett og slett at mamma neppe ville latt en attenåring kjøre en så gammel bil, som mangler ABS-bremser, Airbags og diverse annet sikkerhetstutstyr.

:lol:

 

Jeg får liksom inntrykk av at familien din har altfor mye penger, masse biler og et gigantisk hus..

Forundrer meg ikke om jeg har rett..

Du tar feil.

Lenke til kommentar
Den bilen koster 110 000. Dobler du, så har du en ny en. Dessuten, hovedpoenget; DEN ER TI ÅR.. Ikke femten..

Dobler du har du en ny LITEN bil, som ikke har halvparten av motorkraften og er et eneste stort pengetap..

 

Du taper mye mer på nye bil :)

 

*kosepåvolvo*

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Jeg er egentlig ikke her.

Den der har du tatt fra meg!

 

Vafler av beste sort. *buuuurrrp*

Når jeg leste det, gjorde jeg det samme .

 

Helt enig!

Men, det er natt nå. *Pusse tennene, lukke døra, skru på nattlyset, slukke tak lyset, gå bort i senga, skru av nattlyset, sove*

Jeg gjør det på samma måte, bare at det leselyset og ikke nattlyset,

hadde ikke turt tanken på å gå bort til senga i stummende mørke...

 

yey de har ikke blokket forum.hw.no lengre

(på skolen altså)

:huh: Blokke forumet!? Hvorfor i pokker'n gjorde de det?

 

Da var skolen ferdig. Jævla dritt prøvemuntlig! Vi hadde ''muntlig'' idag, og partneren min har ike jobbet, så jeg har lagd alt. Så framfører vi. Da får jeg visst en 3, det gjør han dusten som ikke jobb noe også.

Sånn hadde jeg det her om dagen også, han jeg jobba med skulle levere noe til meg på mandagen, men hadde glemt det og skulle ta det med dagen etter.

Men glemte det da også :roll: . Dermed måtte jeg skrive 5 sider om Karl Marx alene og neste dag skulle vi framføre. (Det var bare noen som fremførte, to fra hver filosof). Ene kameraten min som fremførte etter oss, hadde sett 2 seksere og en femmer, så det kan bli bra :D .

 

Preben reddet den dagen ja :: Han jeg jobba sammen med er jeg fortsatt venn med,

selv om han ikke huska å levere til meg

 

Er det bare meg eller er dette forumet forbanna tregt for tida?

Det er ikke bare deg nei... Det har vært sånn hos meg også, derfor jeg ikke har vært her på en liten stund... Hvertfall ikke spessielt mye aktiv, men nå er det fint igjen, så nå er jeg her . Anyway noen som har savnet meg?

 

når jeg kom her til søppel

 

Går forumet SÅ tregt hos deg?

Nei, men jeg går gjennom mange kategorier, og de trådene som er interessante å lese skal jeg liksom klare å lese på bare de 45 minuttene jeg har til rådighet om morran?

 

At dere ikke går lei av å klage på skolen..

Det er da tross alt ikke SÅ gale? Det fins mye verre ting enn skolearbeid.

Og det finnes faktisk en egen diskuter alt som har med skolentråd i skolekategorien...

*Unnskylde meg for de gangene jeg har gjort noe lignende*

 

Ey, søstra til TSP, ikke sant?

Og det er jeg ikke stolt over... ::

 

ja er nok søstra til TSP.

endelig kunne jeg ta dataen,

for nå er han ikke hjemme.

Fy søren så frekk du er .

 

*snike i venne køen til Dark Angel*

Urettferdig. Ingen sniker i min vennekø, de går bare lenger bak... :cry::ermm: .

 

Folkens. Det er bare en jente.

Nei, det bare min plagsomme storesøster...

(Som hele tiden heller vann ned i nakken på meg, når jeg sitter ved datan!!!!)

 

Etter lang tids forfall har jeg bestemt meg for å starte et nytt liv.

Etter helgen starter det!

 

Mitt nye liv består av følgende fire punkter:

Ikke noe biting/riving av negler og neglebånd.

Mindre godterispising og brusdrikking.

Mindre HW og MSN. Med andre ord, ikke like mye skinkespising her i SO3 (mange jubler nok nå).

Begynne å trene (sykle, jogge og styrketrening).

Det med hw.no og msn vil du definitivt ikke klare...

Det er like sannsynlig som at månen skulle ha detti ned på deg,

innen 10 sekunder fra denne posten er postet.

btw @kd så er det ikke 1. April i dag...

 

Det er mye gøyere å være på Forum enn

å lese til gymprøva som jeg har i morra... men jeg må vel egentlig gjøre det.

nå kommer jo TSP snart hjem allikavel, så da har jeg vel ikke

noe valg... må vel flytte meg da

 

D.A.

wtf?

Lillesøstra til TSP eller?

Nei, men det er egentlig min datamaskin, så da har jeg litt makt :devil: .

 

Til i dag. Man nå kan du være kulere en TSP som plaster på såret.

Wtf!!!11!!1!??

 

Hm, kulere enn TSP kan jeg ikke si at du er (kjenner deg jo ikke), men du virker hyggelig i alle fall.

*kose på* : Kjenner vi hverandre forresten???

 

Det var nok verdens raskeste middag. 2 store tallerkener på ti minutter.

Og på disse ti minuttene har dere bare klart å poste to poster? Trenger dere hjelp av meg for å holde liv i SO3 eller?

Lurer på hvor mange poster det ville vært i uken mindre hvis du ikke hadde vært her,

og ingen hadde "tatt din plass."

 

Russen knuten på skola er og kidnappe en GK elev og Spyle han med øl for så og bli satt av langt vekk en plass...

Håper det blir deg... :wee:

 

Da var det internett tid,

eller vent litt kanskje det egentlig er bed.øk...

Poster hu fra skolen også! Jaja bare dra vårt gode navn og rykte ned i søla du .

 

*dæven: innlegg nummer 95 000*

Grattis! Men mener det var en eller annen moderator som sa en gang man ikke skulle skrive *skrible på side 4000 osv*....

 

TSP: Leser du fortsatt de 40 sidene?

Ja det gjør jeg nok, når jeg leste dette innlegget og skriver dette er klokken min 18:02.05 . Men jeg har gjort litt andre ting og har skrevet dette lange innlegget underveis.

 

puh! Da var jeg ferdig. Et referat om hva jeg har gjort kommer senere :D !

 

Enkelte smileys i deres poster måtte bort... Fo det meste ironismileys...

 

jøje meg! Innlegget ble lang jo!

 

TSP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...