Eline Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Daske Fredrik, Eline og Kaiern. GANGDAWSK! *Daske litt på SupremeX også* *Daske på dere alle* Hm, dette blir en god kveld tror jeg.. Jeg skal rette feilene i nynorsk stilen min så jeg får 5 og ikke 5-... Blæ, jeg har ikke lyst, men jeg burde Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 er det fali og blø i rompa? Kommer nok ann på hvordan det skjedde. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hm, dette blir en god kveld tror jeg.. Jeg skal rette feilene i nynorsk stilen min så jeg får 5 og ikke 5-... Blæ, jeg har ikke lyst, men jeg burde Send den til meg, og jeg kan rette litt! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Må slappe av litt etter et hardt slag slåball, skal se film med gængsterne i kveld. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 er det fali og blø i rompa? Kommer nok ann på hvordan det skjedde. hvis man driter for hardt så sprekker det litt og man bynner og blø, er det fali? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ja, du kan dø! Neida, det er ikke farlig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har noen andre enn meg lagt merke til at JoachimR nesten ikke har vært på forumet i det siste? Lurer på om det er på grunn av den uheldige uttalelsen han kom med (sitert i Neptun_s signatur). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hvis man driter for hardt så sprekker det litt og man bynner og blø, er det fali? Nei, tror ikke det... Så lenge det skjedde i "åpningen" og ikke lenger inn i tarmsystemet. Æsj, hva er det jeg sitter å snakker om? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Han har vel skjønt at alle synes han er en tåpelig, snobbete drittunge. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Han har vel skjønt at alle synes han er en tåpelig, snobbete drittunge. Han er snobbete og bortskjemt, men en tåpelig drittunge er han ikke. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg syns han er tåpelig. Hva andre synes vet jeg ikke. Jeg for min del er drittlei av å lese om papaen (med én p) og mamaen (med én m) hans. Han poengterer hele tiden at han kommer fra en velstående familie, bor på Oslo's vestkant og at superpapaen hans har masse penger. Blir kvalm. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 En kompis fortalte at når han og en kamerat hadde vært og kjøpt kebab på den lokale kebabsjappa var det to engelskmenn der, og de som eier sjappa var ikke helt sikker på engelsken. "Do you want a gafel?" "That is skiinke." "Are you from Poland?" Hoho, jeg lo godt. :!: Men de som jobber der er überkule. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Uansett, han slår ikke pappaen min! Han bor så langt øst det går ann i Oslo (Holmlia) og er forsker. Og han har ikke motorsag en gang. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 er det fali og blø i rompa? Kommer nok ann på hvordan det skjedde. Skjer med meg hele tiden, det er ikke farlig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har noen andre enn meg lagt merke til at JoachimR nesten ikke har vært på forumet i det siste? Lurer på om det er på grunn av den uheldige uttalelsen han kom med (sitert i Neptun_s signatur). Neptuns singatur er? Har bare hatt en slitsom uke? Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Lagt merke til at han leser på tråden nå? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Lagt merke til at han leser på tråden nå? Lagt merke til at han posta før deg? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 I don't care. Digg vær i dag da, solen skinner inn igjennom vinduet her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har noen andre enn meg lagt merke til at JoachimR nesten ikke har vært på forumet i det siste? Lurer på om det er på grunn av den uheldige uttalelsen han kom med (sitert i Neptun_s signatur). Neptuns singatur er? Se etter da vel. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Joachim, mener du seriøst det som står i signaturen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg