SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Hehe eg skjønner ka du mener. Desverre ble eg maktsyk i tenårene og det gikk som det måtte. Vel nå er eg snill og rolig igjen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Hvis jeg har problemer ringer jeg Mario Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Hvis du får problemer, ikke ring purken hvertfall...waste of money... De kommer ja, 2 dager etterpå, og du sitter der med beina i en pose mens du kjører bortover med rulestolen din. Politiet er altfor lite synlig på gata, jeg kan nesten ikke gå trygt på byen engang.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Hehe eg skjønner ka du mener. Desverre ble eg maktsyk i tenårene og det gikk som det måtte. Vel nå er eg snill og rolig igjen. Vel jeg har bestandig vært still å rolig. Men det er hvisse ting jeg ikke takler, og folk som skal mobbe er en av dem. Jeg tror det er den eneste gangen jeg har ordentlig slått til noen. Holder meg bestandig unna trøbbel. Men jah, helt enig i at politiet er for lite synlig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Har ikke fått så mye tid til å lese so i julen, så nå er jeg akkurat ferdig med å lese de 15 (!) siste sidene, og det er stress Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. har.....du lest hele? Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Du ... må ... lese ... hele ! ! ! Sånn er det bare. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Tilbake fra byen Har skata )) Ble kasta ut med en gang nesten da :/ Alle hater oss skatere Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. Vet det, men det er jo så mye gøyalt som står på disse sidene Og ja, jeg har (med hånden nesten på hjertet) lest hele so3 *stolt* Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Har skata ))Ble kasta ut med en gang nesten da :/ Alle hater oss skatere Å det skjønner du ikke? heh heh Men du skjønner vel litt av tegninga om du skater inne da? Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. Vet det, men det er jo så mye gøyalt som står på disse sidene Og ja, jeg har (med hånden nesten på hjertet) lest hele so3 *stolt* same here. Det kan jo være noe man går glipp av. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Hvordan setter jeg opp sånn webcam "live" så dere her eller andre kan se meg.. Sånn som Allyse gjorde... Unntatt msn da... Jeg har lest alt fra So3 siden den 100siden.. Altså da jeg ble "med". Endret 28. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Nei, jeg skjønner ikke hvorfor alle hater oss skatere. Kan du forklare meg det Term? Og ikke kom med det derre "skatere lager bråk og pisser på vegger osv" for det gjelder ikke alle. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Hvordan setter jeg opp sånn webcam "live" så dere her eller andre kan se meg.. Sånn som Allyse gjorde... Unntatt msn da... Jeg har lest alt fra So3 siden den 100siden.. Altså da jeg ble "med". webcamXP er det jo noe som heter... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Okey da sier jeg takk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. har.....du lest hele? Jeg ble jo sånn med på ca side 20 eller noe.. Siden har jeg vært med på det meste Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Nå er Battlefield 1942 fecked.. bare striper på skjermen.. gee!! er lei av demo'n anyway.. Det var min første post i so3 Edit: AKKURAT 2 MND SIDEN Endret 28. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Nei, jeg skjønner ikke hvorfor alle hater oss skatere. Kan du forklare meg det Term? Og ikke kom med det derre "skatere lager bråk og pisser på vegger osv" for det gjelder ikke alle. Alså jeg er ikke så idiot at jeg hater alle som skater...det er bare dumt. Men det jeg mener er at det er visse plasser man kan holde seg unna når man skater. Det er ikke så kult å gå på et kjøpesenter å plutselig få et skateboard i ryggen for at en idiot missa på trikset sitt å brettet traff meg. Needless to say: jeg knakk brettet hans. Men bortsett fra det så er det like hyggelige folk som alle andre. Men det kan også være kult å se på når gode skatere holder på. Endret 28. desember 2003 av Term Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Join oss de som vil http://169.254.184.57:8080/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg