Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er stockholm syndrome? har hørt det navnet over alt.

En sang av Muse. :p

 

Neida, det er navnet på et syndrom som ble navngitt etter en gisselaksjon i Stockholm.

Kort forklart; gislene begynte å synes synd på/forstod gisseltakeren og ble etter hvert på hans "lag".

 

Edit: Sakset fra Google:

"The Stockholm syndrome is a psychological state in which the victims of a kidnapping, or persons detained against their free will – prisoners – develop a relationship with their captor(s). This solidarity can sometimes become a real complicity, with prisoners actually helping the captors to achieve their goals or to escape police. "

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Jenter har det med og bli veldig populære her i SO3 :)

Spesielt jeg! :!:

 

I morgen skal jeg til en av gutta mine og på fest. I steden for skole blir det PRYO, og lørdagen (om åtte dager) blir også tatt av til fest! Digg. Og regner med at ingen savner meg hvis jeg blir litt mindre på denne uka som starter snart.

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg til en av gutta mine og på fest. I steden for skole blir det PRYO, og lørdagen (om åtte dager) blir også tatt av til fest! Digg. Og regner med at ingen savner meg hvis jeg blir litt mindre på denne uka som starter snart.

Heldigsau.

Jeg har ingenting å gjøre i helga... Blir dritkjipt.

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg til en av gutta mine og på fest. I steden for skole blir det PRYO, og lørdagen (om åtte dager) blir også tatt av til fest! Digg. Og regner med at ingen savner meg hvis jeg blir litt mindre på denne uka som starter snart.

Heldigsau.

Jeg har ingenting å gjøre i helga... Blir dritkjipt.

Til helga får jeg sikkert 1000 poster i Søppel eller Hom-C baren som det heter nå. Det vil si.. ingen planer.

Lenke til kommentar

*regne ut gjennomsnitt antall poster siden nyttår*

 

Til nyttår hadde jeg 1000 poster og 0 poster i OT-delen.

Nå har jeg 2781 poster og 2029 poster i OT-delen, med andre ord har jeg postet 3810 poster i år.

Januar har 31 dager, Februar har 28, Mars har 31 og i dag er det 22. April.

Dermed har det gått 112 dager siden nyttår.

 

3810/112=~34 poster per dag. :blush:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...