Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høh, vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg er visstnok tilbake fra økonomi heldagsprøven som jeg effektivt(-pauser osv) brukte kanskje 2 timer på... Og da somla jeg som bare det.

 

Ok, så vi er klasse 1aaf, og vi har prøven sammen med klasse 1aag, da er vi 14 elever fra hver av klassene i et klasserom, slik at det blir blandet. Vi får 2 forskjellige prøver og sitter annenhver utifra klassen:

 

1 fra G - meg - 1 annen fra G - en fra F osv... Ganske fiffig egentlig, er jo sånn at vi ikke skal klare å se på sidemannens prøve.

 

Greit, men tingen er, av vi fikk en så forbaska lett prøve... Denne var lettere enn alle de andre 2 timers prøvene vi har hatt, I shit you not. Fikk utveksla et par ord med kjenninger i G-klassen i luftepausene om prøvens vanskelighetsgrad og det virka ikke som om de hadde fått no lett prøve.

 

Joa, vi får en tale fra lærern annenhver time om hvor mye bedre A-klassen er(den andre klassen hun har i økonomi, som hadde heldagsprøven tidligere) enn oss. Fair enough, vi er freak-klasse #1(digger den :wee:), største ansamlingen av datanerder, raringer og billiardgeeker på hele skolen tipper jeg. Men det blir så latterlig, føler vår klasse har fått en sånn special-needs prøve :p

 

Jaja, var iallefall så latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Om drøye to timer smyger jeg meg inn i russebuksen. Det skal bli digg. Nå har den andre maskinen min tatt kvelden også, så jeg må nok belage meg på en formatering nu. Crap.

 

*sette på Lost in Translation*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Formaterer hele tiden du. :)

Jeg gjør faktisk det. Helt ubrukelig. Heldigvis tar det meg 15 minutt å installere alle drivere, programvare, spill etc. etter formatering. Er bare 40 GB jeg formaterer og det er kun Windows og installerte spill/drivere/codecs.

Lenke til kommentar
Om drøye to timer smyger jeg meg inn i russebuksen. Det skal bli digg. Nå har den andre maskinen min tatt kvelden også, så jeg må nok belage meg på en formatering nu. Crap.

 

*sette på Lost in Translation*

I heart that movie. Yndlingsfilmen til madammen, hvis jeg ikke husker feil?

----

Tok en fridag av personlige årsaker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Om drøye to timer smyger jeg meg inn i russebuksen. Det skal bli digg. Nå har den andre maskinen min tatt kvelden også, så jeg må nok belage meg på en formatering nu. Crap.

 

*sette på Lost in Translation*

I heart that movie. Yndlingsfilmen til madammen, hvis jeg ikke husker feil?

----

Tok en fridag av personlige årsaker.

Ja, det er det. Sammen med True Romance. Men jeg gadd ikke se den allikevel.

 

Jeg dreit meg ut på engelsktentamen, tror jeg. Skrev 2 sider (på pc med 11 Garamond), før jeg så at "kunnskap om engelsk og/eller amerikansk kultur og historie vil bli honorert". Så skrev jeg 2 sider til om John Rockefeller, Nixon, Reagan, Kennedy, Hughes, Clinton og amerikansk kultur. Hvis den tøyta ikke krediterer meg for det, blir jeg sinna.

Lenke til kommentar
Fikk fagprøven min idag. Gjett om den er big. Den er B.I.G. Den er HUUUGE, NIGGÆH!! faen jeg klikker. Jeg har 2 mnder på meg, men faen......største prøva jeg har noen gang har sett.....crap.

 

*Høre på Chris Rock "Bigger & Blacker" * <--- rå kar :D

Utdype? ;)

 

 

*dæven: innlegg nummer 95 000*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...