phax Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 å gud bedre så deprimert jeg ble nå.. *føle at man kaster bort livet på tull* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 å gud bedre så deprimert jeg ble nå.. *føle at man kaster bort livet på tull* Ta deg en tur vekk og luft tankene dine! Når eg mener turen vekk så er det fra alt og alle og mediter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 gode råd fra en god mann. tror jeg gjør så.. right here, right now. *poff* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jippiiiii. Alltid gøyalt å ikke få sove.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fyyyy faen å kanakas det går an å bli! Betalte 200 kroner i inngangspenger + at vi fikk drikke s å mye vi ville Jeg synes det var et bra tilbud Jeg kan legge meg med god samvittighet, fordi jeg gjorde ikke noe dumt, slipper å ha fyllenerver i morgen: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Yay, økonomitentamen hir ai cum. Lenke til kommentar
Whiteflags Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 å gud bedre så deprimert jeg ble nå.. *føle at man kaster bort livet på tull* Jeg har følt meg sånn hele livet. Skole til du er 20-noe og jobb til du er 65, 5 år i syden sammen med andre gamle før hjertet gir seg. Hurra. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 å gud bedre så deprimert jeg ble nå.. *føle at man kaster bort livet på tull* Ta deg en tur vekk og luft tankene dine! Når eg mener turen vekk så er det fra alt og alle og mediter. det der DRØMMER jeg om. Jeg har så lyst å slappe av ett sted uten noe folk rundt meg, grille og ta en kald pils, sitte i sola og la tankene gå løs. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 å gud bedre så deprimert jeg ble nå.. *føle at man kaster bort livet på tull* Jeg har følt meg sånn hele livet. Skole til du er 20-noe og jobb til du er 65, 5 år i syden sammen med andre gamle før hjertet gir seg. Hurra. exactly Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nå starter nynorsk heldags. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 HÆHÆHÆHÆHÆ fy faen jeg ler her Det var 2 maskiner hvor Ghost Task har feila, så de var ubrukelige. Så ghosta jeg de på nytt. 10min seinere, stormer det inn med tlf fra forskjellige rom om at nasjonale prøver har stoppa opp. (kniiiiis). Jeg skjønte det ikke først, trudde det var servern til NP som har tatt kvelden men så kom jeg på at Ghost trafikk kveller nettverket Sååææhh....det er en del folk her som må starte på nytt tydelighvis Det er utrolig tragisk, men faaaeeen så latterlig /me skriver en lapp: "IKKE ghost når det er nasjonale prøver" Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) MrLeftField: Haha, lurifaks (med nordnorsk R) Arrgh, brukte 5-6 forsøk før jeg traff kolon-knappen når jeg lagde wee-smileyen Lykke til @kd, og husk at ikke alle e-er skal skiftes ut med a! edit: Innlegg mellom Endret 22. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jaja, nettop hatt engelsk jeg, huff Nå er det Økonomi for tur.. Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Da var det internett tid, eller vent litt kanskje det egentlig er bed.øk... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Da var det internett tid,eller vent litt kanskje det egentlig er bed.øk... Hehe, Har vel faktisk det jeg også, men administrasjon her og Økonomi Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sitter her på tentamen nå. Digg med internett. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 sitter hjemme nå. brukte 3 kvarter på heldagsprøven i norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg