Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sett i russeklær frem til 17-mai-05.

Jeg kan love all russ so jeg ser et Helve**e, har misket med noen venner litt ideer og kommet frem til:

10 stk vannballonger

1 pk Mel

4 Små vannpistoler fylt med salo og gammel cola :p

1 Stort hjemme modda vanngevær fult med vann, Skrudde opp geværet og bytet slangen som går i tanken med en lang en og Puttet den i en sekksom er beregnet for og bære 20 liter vann..

Syns synd på russen i år..

Russen knuten på skola er og kidnappe en GK elev og Spyle han med øl for så og bli satt av langt vekk en plass... :ohmy:

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te: Hvis du begynte som junior 2 år før tiden var du vel ca. 16 år?

Jeg var 14 år. Spilte i ett år, så skiftet jeg klubb og spilte en sesong som 16-åring. Så spilte jeg 2 år junior i samme klubb, før jeg skiftet over igjen til gamle klubben hvor jeg nå spiller mitt siste år.

russebukse1.jpg

russebukse2.jpg

Kall meg teit, men jeg kunne ikke dy meg med de tallene på ene foten bak :green:

Buksen skal få se litt grei ut, i begynnelsen i alle fall, så jeg voldtar den ikke helt enda.

Lenke til kommentar
Dumming!

Du løper varierende, taktisk og bestemt og posisjonerer deg der hvor du ettbeste evne finner det gunstig å stå. Der faktisk ikke slik at man alltid løper etter ballen.

Frikanten er dessuten ofte god og myk. I disse moderne tider har man kunstgressbaner som jeg kunne ha sovet på.

Tapte hjerneceller? Du bare slår ut de som er dumme når du nikker.

:thumbup:

Har nettopp vært på trening og diskutert strategi foran helga|s cup :cool:

Neida, jeg tror deg. Satte det egentlig litt på spissen, kanskje for å vise at jeg liker mye bedre å virre rundt i skogen enn å virre rundt på en fotballbane :wee:

Hvordan vet du at det er de dumme hjernecellene som forsvinner? Eneste måten du kan vite det på er at fotballspillere har flest av den typen, slik at det er størst sjanse for å treffe dem ( :evil: )

Kunstgressbanen her er ikke noe myk, og dessuten er den full av svarte plast/gummibiter.

*Pakke til Tiomila*

Lenke til kommentar

Fotball ja.. Spilte vel i 4-5 år, men ga meg. For mye trenre stress og lite kamper og aldri noen cup..

Spiller på hobbybasis og har mistet det du kan miste av fotball teknik tror til og med Søtra til kompisen min (5år) dribler meg jeg.. :cry:

Men da er det sove tid gutta *sove* :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...