Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg vil også skulke.. Men blir faens meg vekt av fatter for og rekek bussen her nede, men miste den greier jeg, men det er det og somle bort 10 min her hjemme før vi setter oss i blen og kjører til Bussen igjen slik at jeg ikke får kommet på skolen er heller vansklig, bor en 1 time med bil unda skolen :mad:

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke intimt eller svett nok. Nei, takke meg til bryting! :love:

 

Jeg har lest kapittel 6, men husker ikke en dritt. Fuck yeah!

Hva handler kapittel 6 om da?

 

Er det den gule "NATURFAG"-boka dere har?

 

*Gå og for en gangs skyld se Rikets Røst* (skulle visst være noe provoserende der i dag)

Lenke til kommentar

hehe, den var litt kjip ja. tror nok jeg må komme de to første timene..skal få laget ferdig et usedvanlig kreativ og avansert skrin i kunstoghåndtverks-timen så jeg kan få en 5er til sommern. men etter det har vi fransk og samfunnsfag..hvor vi ikke gjør en dritt. så da kan jeg ta fri :D

Lenke til kommentar
Ikke intimt eller svett nok. Nei, takke meg til bryting! :love:

 

Jeg har lest kapittel 6, men husker ikke en dritt. Fuck yeah!

Hva handler kapittel 6 om da?

 

Er det den gule "NATURFAG"-boka dere har?

 

*Gå og for en gangs skyld se Rikets Røst* (skulle visst være noe provoserende der i dag)

Næh, den er grønn eller noe. Med en fisk utenpå :p

Lenke til kommentar
Virre rundt på en flat, hard firkant, hva får man ut av det, hva? Tapte hjerneceller? :p

Dumming!

 

Du løper varierende, taktisk og bestemt og posisjonerer deg der hvor du ettbeste evne finner det gunstig å stå. Der faktisk ikke slik at man alltid løper etter ballen.

 

Frikanten er dessuten ofte god og myk. I disse moderne tider har man kunstgressbaner som jeg kunne ha sovet på.

Tapte hjerneceller? Du bare slår ut de som er dumme når du nikker.

:thumbup:

 

Har nettopp vært på trening og diskutert strategi foran helga|s cup :cool:

Lenke til kommentar
Virre rundt på en flat, hard firkant, hva får man ut av det, hva? Tapte hjerneceller? :p

Dumming!

 

Du løper varierende, taktisk og bestemt og posisjonerer deg der hvor du ettbeste evne finner det gunstig å stå. Der faktisk ikke slik at man alltid løper etter ballen.

 

Frikanten er dessuten ofte god og myk. I disse moderne tider har man kunstgressbaner som jeg kunne ha sovet på.

Tapte hjerneceller? Du bare slår ut de som er dumme når du nikker.

:thumbup:

 

Har nettopp vært på trening og diskutert strategi foran helga|s cup :cool:

Fotball er gøy. Selvom jeg slutta p.g.a press fra trener. - Jeg var lagets toppscorer, spilte utrolig bra, men jeg hadde ikke rette innstillingen og jeg hadde en kneskade som gjorde at jeg skrek hver gang jeg hoppa. :ermm::hrm:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er ikke så dårlig. Begynte som junior da jeg var 14 år, to år før tiden. Det som er problemet er at jeg ikke er en spiller som løfter et helt lag, men heller spiller bra med andre gode spillere rundt meg.

 

I morgen har jeg fri, tilfeldigvis begynner russetiden også i morgen. Fra klokken 15:00 er jeg å bli sett i russeklær frem til 17-mai-05. Blir konge. Tar et bilde av buksen min jeg, så fyrer jeg det ut. Må ha før og etter bilde :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Heh, hørte at en av russeknutene her på sandnes allmen var å hive en gk-elev i gisketjern-tingen ved siden av skolen... *grøsse*

Rykter. Sandnesrussen kødder ikke med GK-elever. I så fall blir det bare teit. Når det kullet var GK-elever selv, dannet de en allianse mot russen.

 

Sandnesrussen skal ikke herse med GK- og VKI-elever. Det er ikke dette russetiden handler om.
Lenke til kommentar

Og der var rommet ryddet! (nesten i hvert fall)

 

wh1te: Hvis du begynte som junior 2 år før tiden var du vel ca. 16 år?

 

Jeg er 15 år og spiller junior og i 16-års klassen. Og jeg trodde at de som spilte junior var fra 17 år og oppover.

 

Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...