Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carl M: Jeg tror kanskje rommet mitt er på 7-8 kvadrat.... Det er ikke så veldig mye større i hvertfall.. Og i tillegg er det skråtak, så mye plass har jeg ikke. Jeg får akkurat plass til senga mi, en bitteliten pult, anlegget mitt og en madrass på gulvet + ganske mye rot.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Gaten vår er voldtatt aka Lyse legger kabel...

 

Skjønner ikke hva som er poenget i å trene fotball i 3 timer. Sliter litt nå. Har kritisert det nye laget jeg går på ganske mye, men har ikke spilt kamp enda. Skal spille neste onsdag, hvis jeg driter meg ut, ja da driter jeg meg ut. Er ikke spesielt flink heller.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som er poenget i å trene fotball i 3 timer. Sliter litt nå. Har kritisert det nye laget jeg går på ganske mye, men har ikke spilt kamp enda. Skal spille neste onsdag, hvis jeg driter meg ut, ja da driter jeg meg ut. Er ikke spesielt flink heller.

Løp i skogen i steden for da :) I sommer er til og med Orienteringsfestivalen midt i tjukkeste Oslo.

 

Virre rundt på en flat, hard firkant, hva får man ut av det, hva? Tapte hjerneceller? :p

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som er poenget i å trene fotball i 3 timer. Sliter litt nå. Har kritisert det nye laget jeg går på ganske mye, men har ikke spilt kamp enda. Skal spille neste onsdag, hvis jeg driter meg ut, ja da driter jeg meg ut. Er ikke spesielt flink heller.

Løp i skogen i steden for da :) I sommer er til og med Orienteringsfestivalen midt i tjukkeste Oslo.

 

Virre rundt på en flat, hard firkant, hva får man ut av det, hva? Tapte hjerneceller? :p

Intimkontakt med andre svette gutter og en lærkule? :)

Lenke til kommentar
Intimkontakt med andre svette gutter og en lærkule? :)

:!: , du er ekspert på å skrive ting som lager rare bilder i hodet mitt, Carl M.

 

I følge de bildene er orientering definitivt best :wee:

 

EDIT: Den siste posten i RPP trodde jeg var Ø.B. med skjegg :hmm:

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Da har jeg fått dusjet og Pakket til "turen" i morgen :) Huff har fane meg ikke belter i skapet jeg, Snylte penger av fatter til og kjøpe på Gjøvik i morgen :thumbup:

 

Edit: Jeg har Mer enn plass nok, har et rote rom på ca 7 Kvm og et hoved rom på ca 10 kvm :dribble: Svømmer egentlig i plass, men Salongen min har ikke helt funnet plassen sin her inne enda :mad:

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...