Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, forsåvidt... Men jeg ser ikke gulvet mitt lenger da, så jeg lurer på om det trengs..  :hmm:

Hvorfor skal man se gulvet? Lettere å finne klærne når de ligger strødd utover. :wee:

Neptun_: Jeg har 1123 poster her i SO3, men så er jeg en über-spammer da.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Ja, forsåvidt... Men jeg ser ikke gulvet mitt lenger da, så jeg lurer på om det trengs..  :hmm:

Hvorfor skal man se gulvet? Lettere å finne klærne når de ligger strødd utover. :wee:

Hm, ja.. Men jeg tror jeg må lage meg vei til senga og vinduet mitt etter på .. Jeg skulle opp i natt, og da var det nesten så jeg snublet i et eller annet... (Sannsynligvis ei veske, en pose eller noen skolebøker.. :p )

Carl M: Jeg har prøvd å si til min far i lengre til at jeg trenger et nytt og større rom, men hører han? Neida, det gjør han ikke :hrm:

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Hm, ja.. Men jeg tror jeg må lage meg vei til senga og vinduet mitt etter på .. Jeg skulle opp i natt, og da var det nesten så jeg snublet i et eller annet... (Sannsynligvis ei veske, en pose eller noen skolebøker.. :p )

Been there (minus veska da). :wee:

Jeg har det faktisk ganske ryddig på rommet mitt nå! Endel PC-deler som ikke ligger der de skal, men bortsett fra det ser det flott ut.

Lenke til kommentar
Ja, forsåvidt... Men jeg ser ikke gulvet mitt lenger da, så jeg lurer på om det trengs..   :hmm:

Carl M: Jeg har prøvd å si til min far i lengre til at jeg trenger et nytt og større rom, men hører han? Neida, det gjør han ikke :hrm:

Høhø, overtok rommet til søss når hu stakk av til folkehøyskolen :mrgreen: ca. 18 kvadrat tror jeg, forrige var 7 elsn(med senga mi fikk jeg ikke plass til stol til pc bordet mitt :p) Svømmer i plass jeg og har egen peis :wee:

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...