Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 HOMOFOBER! Jeg er ikke homofob, men jeg liker ikke nynorsk- og mattetentamener! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Fredrik: Gå og les, NÅ! Carl M og @kd: Lykke til i morgen Hva med meg, da!? Unnskyld... *daske seg selv på hånden fordi jeg kunne glemme Fredrik* Lykke til på prøven din, Fredrik! Happy now? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Woho! Søstra til TSP er her igjen! Pass deg Sandra, du kommer til å bli spist opp, som alle andre jenter her. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 HOMOFOBER! Jeg er ikke homofob, men jeg liker ikke nynorsk- og mattetentamener! Jøsst kidinng. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 HOMOFOBER! Jeg er ikke homofob, men jeg liker ikke nynorsk- og mattetentamener! Jøsst kidinng. @kd forstår ikke tull i dag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Eline, greit for denne gang. *POFF* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Eline, greit for denne gang. *POFF* *puste lettet ut* Nei, skal man gå og rydde rommet sitt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nei, skal man gå og rydde rommet sitt? "Det er bare idioter som rydder. Geniene behersker kaos." Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hoho, så noe über1337 når jeg skulle redigere siggen.. Nesten 1000 innlegg i "OT-baren". Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nei, skal man gå og rydde rommet sitt? "Det er bare idioter som rydder. Geniene behersker kaos." Ja, forsåvidt... Men jeg ser ikke gulvet mitt lenger da, så jeg lurer på om det trengs.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ja, forsåvidt... Men jeg ser ikke gulvet mitt lenger da, så jeg lurer på om det trengs.. Hvorfor skal man se gulvet? Lettere å finne klærne når de ligger strødd utover. Neptun_: Jeg har 1123 poster her i SO3, men så er jeg en über-spammer da. Endret 21. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Eline, greit for denne gang. *POFF* *puste lettet ut* Nei, skal man gå og rydde rommet sitt? NEII!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nei, skal man gå og rydde rommet sitt? "Det er bare idioter som rydder. Geniene behersker kaos." Ja, forsåvidt... Men jeg ser ikke gulvet mitt lenger da, så jeg lurer på om det trengs.. PØH! Det du trenger er et større gulv! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ja, forsåvidt... Men jeg ser ikke gulvet mitt lenger da, så jeg lurer på om det trengs.. Hvorfor skal man se gulvet? Lettere å finne klærne når de ligger strødd utover. Hm, ja.. Men jeg tror jeg må lage meg vei til senga og vinduet mitt etter på .. Jeg skulle opp i natt, og da var det nesten så jeg snublet i et eller annet... (Sannsynligvis ei veske, en pose eller noen skolebøker.. ) Carl M: Jeg har prøvd å si til min far i lengre til at jeg trenger et nytt og større rom, men hører han? Neida, det gjør han ikke Endret 21. april 2005 av Eline Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hm, ja.. Men jeg tror jeg må lage meg vei til senga og vinduet mitt etter på .. Jeg skulle opp i natt, og da var det nesten så jeg snublet i et eller annet... (Sannsynligvis ei veske, en pose eller noen skolebøker.. ) Been there (minus veska da). Jeg har det faktisk ganske ryddig på rommet mitt nå! Endel PC-deler som ikke ligger der de skal, men bortsett fra det ser det flott ut. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 <-- Den posten var rett og slett genial. *ler* (Altså, den som nylig ble lukket). Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ja, forsåvidt... Men jeg ser ikke gulvet mitt lenger da, så jeg lurer på om det trengs.. Hvorfor skal man se gulvet? Lettere å finne klærne når de ligger strødd utover. Hm, ja.. Men jeg tror jeg må lage meg vei til senga og vinduet mitt etter på .. Jeg skulle opp i natt, og da var det nesten så jeg snublet i et eller annet... (Sannsynligvis ei veske, en pose eller noen skolebøker.. ) Carl M: Jeg har prøvd å si til min far i lengre til at jeg trenger et nytt og større rom, men hører han? Neida, det gjør han ikke Høhø, overtok rommet til søss når hu stakk av til folkehøyskolen ca. 18 kvadrat tror jeg, forrige var 7 elsn(med senga mi fikk jeg ikke plass til stol til pc bordet mitt ) Svømmer i plass jeg og har egen peis Endret 21. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Fredrik...? Er du her nå? Fy, fy! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 SupremeX: Hvem er sjalu nå? Quotefunksjonen er sjalu på IMG, siden LIST har en trekant med HTTP og SIZE. Tror jeg sykler på butikken og kjøper noe knask... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg