Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen unge mann (bjaa).

Edit: bjaa: du leser vel alle sidene fra inatt.  :blush:

God Kveld ja. Jeg drev å browsa litt i SO3 og leste hva dere hadde skrevet i natt, men rakk ikke å lese alt før jeg måtte dra på Jobb.

Var der til klokka 5, kom hjem istad. Vi spiste deilig pizza og alle sammen bestilte den størte brusen osv, så sjefen blei litt sur...og hu er kjip, så hun bestilte vann. (Prinscess betalte da)

 

Så nå har jeg tjent 1100 kroner ca, får de ikke før i februar da egentlig, men mutter legger ut :D

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Hehe jaja det var jo hannes feil. Vi flyttet til åsane og eg skulle begynne på ny skole (ulsetskogen skole) og første dagen så begynte han å mobbe meg og greier og felte meg. Stakkar han viste ikke kem han bøffet med. Eg skulle løpe inn i klasse rommet da han satte fot på meg og eg trynte ann, eg reiste meg opp og klinte til han midt i trynet. Han gikk i bakken og plagde meg aldri mer.

 

Og folk sier at vold ikke løser ting. Vel denne gangen gjorde det.

Lenke til kommentar
Hehe jaja det var jo hannes feil. Vi flyttet til åsane og eg skulle begynne på ny skole (ulsetskogen skole) og første dagen så begynte han å mobbe meg og greier og felte meg. Stakkar han viste ikke kem han bøffet med. Eg skulle løpe inn i klasse rommet da han satte fot på meg og eg trynte ann, eg reiste meg opp og klinte til han midt i trynet. Han gikk i bakken og plagde meg aldri mer.

 

Og folk sier at vold ikke løser ting. Vel denne gangen gjorde det.

mine erfaringer er at vold fra folk som blir mobbet løser det meste.

 

Hadde det på samme måten. Flyttet til ny skole, å de "kule gutta" i klassen begynte å hakke på meg. En dag så begynte den ene å dytte på meg, så jeg for å klinket til han slik at han falt i betonggulvet å fikk hjernerystelse. Etter det ble det respekt !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...