Totenkopf Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sikker på at du kobler deg til rett nettverk nikkor? Det rette nettverket er vel undernet Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) God morgen unge mann (bjaa).Edit: bjaa: du leser vel alle sidene fra inatt. God Kveld ja. Jeg drev å browsa litt i SO3 og leste hva dere hadde skrevet i natt, men rakk ikke å lese alt før jeg måtte dra på Jobb. Var der til klokka 5, kom hjem istad. Vi spiste deilig pizza og alle sammen bestilte den størte brusen osv, så sjefen blei litt sur...og hu er kjip, så hun bestilte vann. (Prinscess betalte da) Så nå har jeg tjent 1100 kroner ca, får de ikke før i februar da egentlig, men mutter legger ut Endret 28. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Så nå har jeg tjent 1100 kroner ca, får de ikke før i februar da egentlig, men mutter legger ut Fyll eller hardware? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tenker jeg skal spare de til TG04 Men igrunn trenger jeg penger til ny mobil, men jeg prioriterer TG04 Forran Mobil Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 snart må jeg gå på jobb... Men i morgen er det kino. Skal stikke å se stuck on you. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 det var voldsomt så dere har spammet mens eg har vært borte da. Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 neh har lsovet bort dagen jeg. Bare våknet til å få med meg world idol. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kurt var pokker meg flink idag altså. Den beste av de alle. Eller så likte eg han fra canada og hun amerikanske. Skuffet over den engelske "stjernen" Eller så var det noen der som aldri skulle ha vært der. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ventet egentlig på den. But who gives a f*ck anyways. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 De som bryr seg med ting de ikke liker Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Syntes kurt sin opptreden var best. Bare synd at han ser ut som en gjøk. Men på en god andreplass han fra australia eller kelly. Kelly er foran siden hun er fin Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tenk at eg har banket han da. Han er også gamle klasse kompisen til min søster. /me har banket en idol "kjendis" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tenk at eg har banket han da. Mao er tannstillingen din skyld? Så hvis han taper er det deg vi skal skylde på Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) LOL! Her er verdens beste/L337este side ev0r! Made by me seff. DOMO! IE ONLY! Endret 28. desember 2003 av zed Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hehe jaja det var jo hannes feil. Vi flyttet til åsane og eg skulle begynne på ny skole (ulsetskogen skole) og første dagen så begynte han å mobbe meg og greier og felte meg. Stakkar han viste ikke kem han bøffet med. Eg skulle løpe inn i klasse rommet da han satte fot på meg og eg trynte ann, eg reiste meg opp og klinte til han midt i trynet. Han gikk i bakken og plagde meg aldri mer. Og folk sier at vold ikke løser ting. Vel denne gangen gjorde det. Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Eller så er det din skyld at han synger så bra. Slått han i pungen slik at han kklarer de høye tonene Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hehe jaja det var jo hannes feil. Vi flyttet til åsane og eg skulle begynne på ny skole (ulsetskogen skole) og første dagen så begynte han å mobbe meg og greier og felte meg. Stakkar han viste ikke kem han bøffet med. Eg skulle løpe inn i klasse rommet da han satte fot på meg og eg trynte ann, eg reiste meg opp og klinte til han midt i trynet. Han gikk i bakken og plagde meg aldri mer. Og folk sier at vold ikke løser ting. Vel denne gangen gjorde det. mine erfaringer er at vold fra folk som blir mobbet løser det meste. Hadde det på samme måten. Flyttet til ny skole, å de "kule gutta" i klassen begynte å hakke på meg. En dag så begynte den ene å dytte på meg, så jeg for å klinket til han slik at han falt i betonggulvet å fikk hjernerystelse. Etter det ble det respekt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg