Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Takk, er ikke forum whore *hint-hint* Sier han som har et snitt på 6 innlegg per dag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er mye gøyere å være på Forum ennå lese til gymprøva som jeg har i morra... men jeg må vel egentlig gjøre det. nå kommer jo TSP snart hjem allikavel, så da har jeg vel ikke noe valg... må vel flytte meg da D.A. Computer a Brother Right Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Det er ikke umulig å slutte å drikke brus... har klart meg uten det siden oktober og har klart meg uten godteri i 2 uker... forum er gøyere enn å lese på gymprøve... Ikke vet jeg om du klarer det @kd, men tror nok ikke det blir lett... hehe Edit: men ingen ting er umulig!! stå på!! Endret 21. april 2005 av Dark Angel;) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Merkelig at snittet ditt ikke er høyere @kd.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Takk, er ikke forum whore *hint-hint* Sier han som har et snitt på 6 innlegg per dag. For og ikke snakke om B|Real som hadde et snitt på ca 8 en stund Edit: 9,1 Innlegg per dag har han.. (spammer) Endret 21. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Merkelig at snittet ditt ikke er høyere @kd.. Registrerte meg for to år siden da... Etter nyttår har jeg vært aktiv. Til nyttår hadde jeg ~1000 innlegg, og ingen i OT. Regn selv ut snittet etter nyttår. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 *snip* Løp, løp før det er for sent. Snart kommer forumdraugen og tar deg! Etter det er alt håp ute... Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis noen tror jeg er lille søstera til TSP blir jeg lei meg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Merkelig at snittet ditt ikke er høyere @kd.. Registrerte meg for to år siden da... Etter nyttår har jeg vært aktiv. Til nyttår hadde jeg ~1000 innlegg, og ingen i OT. Regn selv ut snittet etter nyttår. Så du har BLITT en forum-hore delux? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis noen tror jeg er lille søstera til TSP blir jeg lei meg Oops. Men tror det ikke nå lenger... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg kan ikke skjønne det. Det ser ut til at alle har problemer med å stave @kd's nick riktig. Så jeg tar meg friheten; @. Dette er det første "bokstaven" i nicket @kd. Da går vi over til k, som er den andre bokstaven i nicket @kd. Hehe, du trodde kanskje vi var ferdig nå? Neida, det gjenstår en bokstav, nemlig d. @+k+d= @kd Pugg, og husk det! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Gidder du å ta før/etter bilder? Duh, jeg er ikke noe overvektig eller noe sånt... Veier faktisk 55 kilo og er 177 cm. Fat? Nah. Skinny? Yes. Samme med meg, er bare noen få cm kortere. Dark angel: Storesøster? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mest aktiv i: OT-baren 593 innlegg i dette forumet ( 25% av dette medlemmets innlegg ) er det litt mye? det er min stats på OT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Så du har BLITT en forum-hore delux? Jupp. Dark Angel, du er definitivt storesøstra. Neptun_: Takker. Se forøvrig denne posten for forklaring på nicket. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg kan ikke skjønne det. Det ser ut til at alle har problemer med å stave @kd's nick riktig. Så jeg tar meg friheten; @. Dette er det første "bokstaven" i nicket @kd. Da går vi over til k, som er den andre bokstaven i nicket @kd. Hehe, du trodde kanskje vi var ferdig nå? Neida, det gjenstår en bokstav, nemlig d. @+k+d= @kd Pugg, og husk det! På tide noen stavet det, skal vi se @dk nei @kd Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hva er det jævla ''*snip*''-tullet? Jeg er fed up av denne ''trenden'', '' lol @ ukjentmedlem'' er også noe som ligger i hatbåsen. KILL Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Oops. Men tror det ikke nå lenger... det er bra, men hvor lenge har jeg vært "lillesøstra" til TSP da? hmm... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 stikker å kjøre mopedzor, hade. brumm phax... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hva er det jævla ''*snip*''-tullet? Internett og engelskamatør... http://www.urbandictionary.com/define.php?term=snip&r=f Endret 21. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg