scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jenter har det med og bli veldig populære her i SO3 Endelig hjemme, har vært i Forsvaret i 3 dager, skole ting.. "pryo" uke som det heter.. Fy, for et slit! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jenter har det med og bli veldig populære her i SO3 Masse kåte nerder vet du... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Etter lang tids forfall har jeg bestemt meg for å starte et nytt liv.Etter helgen starter det! Mitt nye liv består av følgende fire punkter: Ikke noe biting/riving av negler og neglebånd. Mindre godterispising og brusdrikking. Mindre HW og MSN. Med andre ord, ikke like mye skinkespising her i SO3 (mange jubler nok nå). Begynne å trene (sykle, jogge og styrketrening). GL Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 [*]Mindre HW.. hahaha Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Etter lang tids forfall har jeg bestemt meg for å starte et nytt liv.Etter helgen starter det! Mitt nye liv består av følgende fire punkter: Ikke noe biting/riving av negler og neglebånd. Mindre godterispising og brusdrikking. Mindre HW og MSN. Med andre ord, ikke like mye skinkespising her i SO3 (mange jubler nok nå). Begynne å trene (sykle, jogge og styrketrening). Endelig, hehe Har aldr Bitt negler og Sykler og trener styrke ofte og har trewnt styrke 6 mnd nå, men har vært på lat siden med kun en dag i uka i 2 mnd nå, begyne på fult igjen etter Sommerferien Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Trene ja, mindre brus ja.. Skjer ikke! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dere tror ikke jeg kommer til å klare det? *fornærmet* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hmm. Da var pakken fra weedcity fremme... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 da va pakken fra boneyamother.com fremme Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 @dk goes @fk. Haehaehae, good one! Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er mye gøyere å være på Forum enn å lese til gymprøva som jeg har i morra... men jeg må vel egentlig gjøre det. nå kommer jo TSP snart hjem allikavel, så da har jeg vel ikke noe valg... må vel flytte meg da D.A. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dere tror ikke jeg kommer til å klare det? *fornærmet* Jeg har tro på deg @kd Stå på gutt, Trenger ikke og drikke mindrew brus men bytt til sukkerfri Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 @dk goes @fk. Haehaehae, good one! Særlig når du ikke klarer å skrive nicket mitt riktig. Dark Angel, forum suger. Se på meg, jeg har blitt avhengig av forumet. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er mye gøyere å være på Forum ennå lese til gymprøva som jeg har i morra... men jeg må vel egentlig gjøre det. nå kommer jo TSP snart hjem allikavel, så da har jeg vel ikke noe valg... må vel flytte meg da D.A. wtf? Lillesøstra til TSP eller? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dere tror ikke jeg kommer til å klare det? *fornærmet* Jeg har tro på deg @kd Stå på gutt, Trenger ikke og drikke mindrew brus men bytt til sukkerfri Takker. Det er først og fremst pengene det koster jeg tenker på da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 wtf?Lillesøstra til TSP eller? Velkommen etter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Etter lang tids forfall har jeg bestemt meg for å starte et nytt liv.Etter helgen starter det! Mitt nye liv består av følgende fire punkter: Ikke noe biting/riving av negler og neglebånd. Mindre godterispising og brusdrikking. Mindre HW og MSN. Med andre ord, ikke like mye skinkespising her i SO3 (mange jubler nok nå). Begynne å trene (sykle, jogge og styrketrening). Gidder du å ta før/etter bilder? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 wtf?Lillesøstra til TSP eller? Velkommen etter. Takk, er ikke forum whore *hint-hint* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Gidder du å ta før/etter bilder? Duh, jeg er ikke noe overvektig eller noe sånt... Veier faktisk 55 kilo og er 177 cm. Fat? Nah. Skinny? Yes. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 da va pakken fra boneyinyamother.com fremme Finner ikke siden...() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg