Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimelig sykt.

 

Stakkars hund også! Vet du hvordan slike hunder opplæres til å bli så aggressive?

Rett etter at de er født blir de tatt vekk fra moren, og puttet inn i en liten innhegning uten kontakt med omverdenen. En person går inn og mater bikkja daglig, og etter hvert blir hunden sterkt knyttet til denne personen. Den vet heller ikke om noen andre, hverken hunder eller mennesker. Dette fortsetter helt til den er voksen, og da blir den solgt. Med litt trening blir hunden like sterkt knyttet til den nye eieren, og dermed gjør den hva som helst for eieren sin. Stakkars hund. :cry:

Det er nok ikke slik det skjer......vel kanskje noen få kriminelle drittsekker har funnet på å gjøre det slik men politi/forsvarshunder er ikke trent på den måten. Disse hunden kommer fra spesielle kennel med foreldre som har gode bruks linjer i seg. Anyways så blir valpene født og man følger da med på valpene og ser etter spesielle egenskaper i valpen. Som oftest velger man den valpen som er veldig modig, uredd og intens og avogtil agressiv.

 

Anyway.....kjeder meg. :(

Lenke til kommentar
Omy er alles venn til annet er anngitt :)

Og særlig HW-jentenes, eller hva?

Legger merke til at straks det er jenter i SO3, kommer du og gir dem støtte og halspastiller og jeg vet ikke hva :p

Er man syk så skal man ha støtte og det var ikke jeg som Tilbydde Eline Halstabeletter, men Ja jeg er vel en Ladies Man :p Iallefall på HW :wee:

 

 

Gjøre Oppmerksom på, Omy har dame :love:

Lenke til kommentar

Etter lang tids forfall har jeg bestemt meg for å starte et nytt liv.

Etter helgen starter det!

 

Mitt nye liv består av følgende fire punkter:

  • Ikke noe biting/riving av negler og neglebånd.
  • Mindre godterispising og brusdrikking.
  • Mindre HW og MSN. Med andre ord, ikke like mye skinkespising her i SO3 (mange jubler nok nå).
  • Begynne å trene (sykle, jogge og styrketrening).

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...