Fredrik Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sooooooooooooooortland! Alle vet da det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) far min har no større mage en din hvertfall! hvor i landet befinner du deg engentlig B|Real, fått det for meg at du bor i tromsø, stemmer dette? Sortland???? Ikke lett å være ny på forumet. Endret 21. april 2005 av B|Real Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hm, ok. ja det må jo alle vite! noen som vet hvor jeg er fra da? og ikke hvor jeg bor. edit: sortland spørsmålstegn? altså er det sortland eller ikke? ikke forvirr meg mer en nødvendig her.. ja det er sannelig ikke greit og være fersk her. Endret 21. april 2005 av phax Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 WOW! http://www.victorland.com/vadim/albums/Joh...dant_RAID_2.wmv Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 WOW! http://www.victorland.com/vadim/albums/Joh...dant_RAID_2.wmv Jævlig a... :S Han ene slo bikkja fordi den bet ham. Og han andre falt på toppen av bikkja. Gjør vondt i sjela å se sånt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 WOW! http://www.victorland.com/vadim/albums/Joh...dant_RAID_2.wmv Ville ikke ha vært meg som var test-dummy der nei Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Det var her posten min skulle ja Da var Firefox oppe å kjører og gitt. Måtte vist ta et tårevått farvel med IE. Endret 21. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 har faktisk måtte skifte til Firefox selv her nå.. et eller annet med forumet og Opera 8 som ikke går så godt sammen. men ifølge B|Real så er det jo bare brukerfeil da. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvorfor er ikke B|Real brukermoderator lengere? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) WOW! http://www.victorland.com/vadim/albums/Joh...dant_RAID_2.wmv Rimelig sykt. Stakkars hund også! Vet du hvordan slike hunder opplæres til å bli så aggressive? Rett etter at de er født blir de tatt vekk fra moren, og puttet inn i en liten innhegning uten kontakt med omverdenen. En person går inn og mater bikkja daglig, og etter hvert blir hunden sterkt knyttet til denne personen. Den vet heller ikke om noen andre, hverken hunder eller mennesker. Dette fortsetter helt til den er voksen, og da blir den solgt. Med litt trening blir hunden like sterkt knyttet til den nye eieren, og dermed gjør den hva som helst for eieren sin. Stakkars hund. Endret 21. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvorfor er ikke B|Real brukermoderator lengere? Personlige grunner. Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 For å si det slik Glad det ikke var meg de hundene gikk løs på... Tok teoriprøven i dag og klart meg ganske bra Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ey, søstra til TSP, ikke sant? Det var fint at det gikk bra da. Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ja er nok søstra til TSP. endelig kunne jeg ta dataen, for nå er han ikke hjemme. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det ser ut til at sovietpig er glad i -smileyen. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 WOW! http://www.victorland.com/vadim/albums/Joh...dant_RAID_2.wmv Rimelig sykt. Stakkars hund også! Vet du hvordan slike hunder opplæres til å bli så aggressive? Rett etter at de er født blir de tatt vekk fra moren, og puttet inn i en liten innhegning uten kontakt med omverdenen. En person går inn og mater bikkja daglig, og etter hvert blir hunden sterkt knyttet til denne personen. Den vet heller ikke om noen andre, hverken hunder eller mennesker. Dette fortsetter helt til den er voksen, og da blir den solgt. Med litt trening blir hunden like sterkt knyttet til den nye eieren, og dermed gjør den hva som helst for eieren sin. Stakkars hund. var vel politi hunder det der da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hehe. Det er ikke sunt for jenter å oppholde seg her på forumet... Snart kommer vel kåtingene og spør om bilde i RPP. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det ser ut til at sovietpig er glad i -smileyen. den er kul Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 var vel politi hunder det der da? Trent opp på samme måte. ------------------------ Nå skal jeg hente lillebroren min på 7 år fra fotballtrening. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 De bikkjene så gærne ut! Ah..sitter her og pilser litt igjen. Blir henta om ikke så lenge nå, skal ned på skolen og grille og drikke, så skal vi på et utested, der det er russedåp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg