SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Term: Du kan jo kjøpe sånn liten "verdens minte RC bil" på størrelse med en.....fyrstikk eske. De er ganske så kjappe og morsome å kjøre med. Ladde stasjonen er selve RC kontrollen. Hadde det mye moro med min før hunden min endelig tok knekken på den. Stine__: bilen min er ca 25Cm eller mer. Endret 28. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Term: Du kan jo kjøpe sånn liten "verdens minte RC bil" på størrelse med en.....fyrstikk eske. De er ganske så kjappe og morsome å kjøre med. Ladde stasjonen er selve RC kontrollen. Hadde det mye moro med min før hunden min endelig tok knekken på den. Men neh kommer ikke til å kjøpe av de minste. Skal ha en som er ca 10-15 cm. husker ikke i hodet hvor lang den er. Stine__: bilen min er ca 25Cm eller mer. right! Endret 28. desember 2003 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 i kid you not. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Term: Du kan jo kjøpe sånn liten "verdens minte RC bil" på størrelse med en.....fyrstikk eske. De er ganske så kjappe og morsome å kjøre med. Ladde stasjonen er selve RC kontrollen. Hadde det mye moro med min før hunden min endelig tok knekken på den. Stine__: bilen min er ca 25Cm eller mer. dette er bare en test Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Jøss, så flink jeg er ehh...så flinke dere er, mener jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Nice! du fikk det til. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) God morgen unge mann (bjaa). Vel eg tror eg gjør meg klar til å legge meg. Sette maskinen til nedlasting osv... Roer nd kroppen med D:\My Music\R&B and Cool soft music\Dru Hill\dru hill - Beauty Dru.mp3 Ahh nydelig sang. Edit: bjaa: du leser vel alle sidene fra inatt. Endret 28. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 God morgen Da var denne karen oppe.. i dag skal jeg ete middag hos tanta mi Viltstek med masse digg :D:D Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Aktiviteten i natt var det ingenting å klage på. I går var jeg i moss på besøk hos en onkel. Fy ****** det blåste og regnet noe syyykt i5-6tida. Vindusviskerene hadde ikke mulighet til å holde ruta nogenlunde klar. Måtte kjøre med to hender på rattet og slite for å holde bilen på veien også, kom heftige kast. Men slakker selvsagt ikke av på gassen av den grunn. EDIT: klarte 11k på fange øl spillet, morro spill Endret 28. desember 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Vell.. Hvorfor skal alle fokusere på lengden på utstyret? Er ikke lengden som har så mye og si. Tykkelsen har mer og si der ,men glemmer alle ting som forspill og andre ting som normalt pleier og skje før et samleie? Og man kan leke litt med størrelsen når man måler segselv.. Man kan jo prøve og trykke han fram for og tjene et par cm... Tro meg.. Har prøvd. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Fordi lengden er en manns stolthet! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Fordi lengden er en manns stolthet! Vell.. Sålenge man er normal så bryr jeg meg ikke så veldig.. Det er iallefall meg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Go morgen, en ny dag har begynt. Spist frokost, så nå er jeg klar til å nyte mer av ferien! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Vel... slik er det ikke her.. Har STOR prøve om 1uke Så her blir det masse lesing.. Men det kan hjelpe meg til og komme litt vekk ifra verden håper jeg Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Æsj har masse prøver etter ferien jeg også, men: *blokker hørerikkehvadusierCFDblablablabla* Nå har jeg også kommet hjem fra porsgrunn, så nå skal det soves! BTW : `7T søvn på 2dager er ikke mye. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nå er pc'en min sendte gleder meg som en unge til den kommer i kveld Endret 28. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Leet! Tror jeg står opp nå. Fikk ikke sove Hva kaller du deg på irc nikkor, undernet? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Jeg får ikke irc til og fungere Når jeg join'er #hw.no eller hva det heter, så er det ingen der Anyone? Endret 28. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2003 Add meg i msn elns da, skal jeg gi deg instrukser, orker ikke mase på pm eller forum [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg