Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Term: Du kan jo kjøpe sånn liten "verdens minte RC bil" på størrelse med en.....fyrstikk eske. De er ganske så kjappe og morsome å kjøre med. Ladde stasjonen er selve RC kontrollen. Hadde det mye moro med min før hunden min endelig tok knekken på den. :(

Stine__: bilen min er ca 25Cm eller mer. :green::blush:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Term: Du kan jo kjøpe sånn liten "verdens minte RC bil" på størrelse med en.....fyrstikk eske. De er ganske så kjappe og morsome å kjøre med. Ladde stasjonen er selve RC kontrollen. Hadde det mye moro med min før hunden min endelig tok knekken på den. :(

Men neh kommer ikke til å kjøpe av de minste. Skal ha en som er ca 10-15 cm. husker ikke i hodet hvor lang den er.

Stine__: bilen min er ca 25Cm eller mer.  :green:  :blush:

:laugh: right!

Endret av Term
Lenke til kommentar

Stine__: bilen min er ca 25Cm eller mer. :green::blush:

dette er bare en test

Lenke til kommentar

God morgen unge mann (bjaa).

Vel eg tror eg gjør meg klar til å legge meg. Sette maskinen til nedlasting osv...

Roer nd kroppen med D:\My Music\R&B and Cool soft music\Dru Hill\dru hill - Beauty Dru.mp3

Ahh nydelig sang. :love:

Edit: bjaa: du leser vel alle sidene fra inatt. :blush:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Aktiviteten i natt var det ingenting å klage på. I går var jeg i moss på besøk hos en onkel. Fy ****** det blåste og regnet noe syyykt i5-6tida. Vindusviskerene hadde ikke mulighet til å holde ruta nogenlunde klar. Måtte kjøre med to hender på rattet og slite for å holde bilen på veien også, kom heftige kast. Men slakker selvsagt ikke av på gassen av den grunn.

EDIT: klarte 11k på fange øl spillet, morro spill

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar

Vell.. Hvorfor skal alle fokusere på lengden på utstyret? Er ikke lengden som har så mye og si. Tykkelsen har mer og si der ,men glemmer alle ting som forspill og andre ting som normalt pleier og skje før et samleie?

Og man kan leke litt med størrelsen når man måler segselv.. Man kan jo prøve og trykke han fram for og tjene et par cm... Tro meg.. Har prøvd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...