Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol@Banditten

 

Fragletrollet:

 

Jeg er imponert!

Syntes begynnelsen var veldig bra, mye spennende lyder. Ikke så mye høydepunkter, men det var kanskje det du prøvde på mot slutten? Da syntes jeg det ble litt mye dunkdunk og ligna litt for mye på bidragene til musikkcompo'en på TG.

 

Men har du brukt noe spesielt utstyr? Hvordan programmer?

Drevet med det lenge?

 

EDIT:Kenneth *Pistol* ------------------------------------------------------> Carl M

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
lol@Banditten

 

Fragletrollet:

 

Jeg er imponert!

Syntes begynnelsen var veldig bra, mye spennende lyder. Ikke så mye høydepunkter, men det var kanskje det du prøvde på mot slutten? Da syntes jeg det ble litt mye dunkdunk og ligna litt for mye på bidragene til musikkcompo'en på TG.

 

Men har du brukt noe spesielt utstyr? Hvordan programmer?

Drevet med det lenge?

 

EDIT:Kenneth *Pistol* ------------------------------------------------------> Carl M

Takk takk :)

 

Har ikke holdt på så lenge egentlig, ca halvt år. Jobber i Fruity Loops 5 og Cool Edit Pro, samt endel softsynthesizere og effekter. Av hw så har jeg en Soundcraft Compact 4 mixer, Alesis m1ActiveMk2 monitorer, og en pc :)

 

Sangen er jo ikke ferdig enda, skal bygge mer på den. trengs endel finpussing, og selvfølgelig må historien bli ferdig. Men å si at den ligner litt på bidragene på Tg tar jeg tungt! :p

Lenke til kommentar
Pc:  15000,-

Adsl: 350/måneden,-

Høre på alle norske fjortisser whine om nynorsk øst og vest når det er snakk om skole: Priceless :)

 

Syns ikke nynorsk er særlig ille jeg.

Balltre: 150 kroner.

Slosshansker: 200 kroner.

Å be besserwissere slutte å generalisere angående fjortisser og nynorskprat: PRICELESS.

Woho, slutte å ta ting totalt bokstavelig: Jippi

Lenke til kommentar
Pc:   15000,-

Adsl: 350/måneden,-

Høre på alle norske fjortisser whine om nynorsk øst og vest når det er snakk om skole: Priceless :)

 

Syns ikke nynorsk er særlig ille jeg.

Balltre: 150 kroner.

Slosshansker: 200 kroner.

Å be besserwissere slutte å generalisere angående fjortisser og nynorskprat: PRICELESS.

Woho, slutte å ta ting totalt bokstavelig: Jippi

The irony, the irony. Hard to catch, innit? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...