ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 nynorsk tentamen i morgen jeg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Servern din klikka Fragle... Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 skjønner ikke at folk stresser sånn med disse vgs karakterene, er jo bare visst man skal inn på veldig krevende studier etterpå at man får bruk for de... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Linjal: 10 kroner. Penn: 10 kroner. Å skrive nynorsktentamen, et riksmål som jeg aldri vil få bruk for, og som er forferdelig idiotisk: PRICELESS! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 skjønner ikke at folk stresser sånn med disse vgs karakterene, er jo bare visst man skal inn på veldig krevende studier etterpå at man får bruk for de... Og hva er det jeg har søkt meg inn på... Kommer aldri til å gå bra mm. jeg har griseflaks. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hva faen skal du med linja på nynorsktentamen? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hva faen skal du med linja på nynorsktentamen? Marg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Pc: 15000,- Adsl: 350/måneden,- Høre på alle norske fjortisser whine om nynorsk øst og vest når det er snakk om skole: Priceless Syns ikke nynorsk er særlig ille jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) lol@Banditten Fragletrollet: Jeg er imponert! Syntes begynnelsen var veldig bra, mye spennende lyder. Ikke så mye høydepunkter, men det var kanskje det du prøvde på mot slutten? Da syntes jeg det ble litt mye dunkdunk og ligna litt for mye på bidragene til musikkcompo'en på TG. Men har du brukt noe spesielt utstyr? Hvordan programmer? Drevet med det lenge? EDIT:Kenneth *Pistol* ------------------------------------------------------> Carl M Endret 20. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Pc: 15000,-Adsl: 350/måneden,- Høre på alle norske fjortisser whine om nynorsk øst og vest når det er snakk om skole: Priceless Syns ikke nynorsk er særlig ille jeg. Balltre: 150 kroner. Slosshansker: 200 kroner. Å be besserwissere slutte å generalisere angående fjortisser og nynorskprat: PRICELESS. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 SVAR DA DUMME GOOPHY!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 SVAR DA DUMME GOOPHY!!! Her er jeg borte i 2 min også bare stikker du!? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 lol@Banditten Fragletrollet: Jeg er imponert! Syntes begynnelsen var veldig bra, mye spennende lyder. Ikke så mye høydepunkter, men det var kanskje det du prøvde på mot slutten? Da syntes jeg det ble litt mye dunkdunk og ligna litt for mye på bidragene til musikkcompo'en på TG. Men har du brukt noe spesielt utstyr? Hvordan programmer? Drevet med det lenge? EDIT:Kenneth *Pistol* ------------------------------------------------------> Carl M Takk takk Har ikke holdt på så lenge egentlig, ca halvt år. Jobber i Fruity Loops 5 og Cool Edit Pro, samt endel softsynthesizere og effekter. Av hw så har jeg en Soundcraft Compact 4 mixer, Alesis m1ActiveMk2 monitorer, og en pc Sangen er jo ikke ferdig enda, skal bygge mer på den. trengs endel finpussing, og selvfølgelig må historien bli ferdig. Men å si at den ligner litt på bidragene på Tg tar jeg tungt! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Pc: 15000,-Adsl: 350/måneden,- Høre på alle norske fjortisser whine om nynorsk øst og vest når det er snakk om skole: Priceless Syns ikke nynorsk er særlig ille jeg. Balltre: 150 kroner. Slosshansker: 200 kroner. Å be besserwissere slutte å generalisere angående fjortisser og nynorskprat: PRICELESS. Woho, slutte å ta ting totalt bokstavelig: Jippi Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Pc: 15000,-Adsl: 350/måneden,- Høre på alle norske fjortisser whine om nynorsk øst og vest når det er snakk om skole: Priceless Syns ikke nynorsk er særlig ille jeg. Balltre: 150 kroner. Slosshansker: 200 kroner. Å be besserwissere slutte å generalisere angående fjortisser og nynorskprat: PRICELESS. Woho, slutte å ta ting totalt bokstavelig: Jippi The irony, the irony. Hard to catch, innit? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen ultravoldelige filmer anyone? Ikke sånne håpløse filmer som "Bad Taste" eller "Cannibal Holocaust". Noe mer à la "Sin City". Kerrang! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 bokse klubb 400 kr året banke hver og en av forum-medlemene fucking priceless and tape it, mohahha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg