Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

The Grudge er en fantastisk dårlig film. 2/10

 

I morgen skal jeg eie engelsk tentamen. Morsomt å sitte med laptop, mens resten av klassen stresser med kladd, innføring og det som verre er. Skulle egentlig lese noe i boken, men hun h*ra vi har til lærer nekter å gi bedre enn 4 uansett. Da mener jeg uansett. Kameraten min (Scarface^) gikk fra 6 på gamle skolen til 2 her. Jeg gikk fra 6 i 2 eng og 1 eng til 4+ i 1 eng. Helt jævlig umotiverende.

Lenke til kommentar

The Grugde

Er det bare meg eller ligner sånne skrekkfilmer mer og mer på hverandre?

Sant nok. Men The Grudge er en ekkel film, i hvertfall første gang du ser den.

Jepp, har sett den, har den, kommer ikke til å se den igjen.. I alle fall ikke før jeg glemmer handlingen.

Eller, ekkel og ekkel, var bare all kveppingen jeg ikke likte, syns ikke den var frastøtende akkurat. Fins det egentlig _ekle_ filmer? Jeg har i alle fall enda til gode å se en film som gjør meg kvalm eller som jeg må snu meg bort under. Er kanskje ikke noe mål å se en sånn film heller. Men The Grudge er den skumleste filmen jeg har sett, det skal den ha :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg gikk fra 6 i 2 eng og 1 eng til 4+ i 1 eng.

Der falt jeg ut :dontgetit:

1klasse: 6

2klasse: 4+

 

right?

GK - 1 eng - 6

VK1 - 1 eng - 6, i tillegg til at jeg skrev samtlige oppgaver for en VK1 allmen student som hadde 2 eng og sørget for at han fikk 6

VK2 - 1 eng - 4+ aka best i klassen, men "kanskje ikke god nok for 5". Bullshit, jeg skal ta faget opp på ny å vise den f*tta.

Lenke til kommentar
GK - 1 eng - 6

VK1 - 1 eng - 6, i tillegg til at jeg skrev samtlige oppgaver for en VK1 allmen student som hadde 2 eng og sørget for at han fikk 6

VK2 - 1 eng - 4+ aka best i klassen, men "kanskje ikke god nok for 5". Bullshit, jeg skal ta faget opp på ny å vise den f*tta.

Det er jo bare å vise prøvene til andre engelsklærere; hvis de gir deg bedre karakter er hun nødt til å rette på karakteren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...