nr.4 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://maddox.xmission.com/c.cgi?u=irule2 Det der er en sann perle. :!: Haha, nøyaktig det samme standpunktet hadde den gamle læreren min også. Brukte et par timer på å forklare at han hatet barnetegninger over alt på jord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hasjduden fra den filmen. m-m Kul film. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 <mode=detektiv>/mode> Hehe, det der var morsomt. Har tenkt å sende snowdog en sms. Må bare finne ut hva jeg skal skrive først.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ååh, mener du den filmen der de røyker hasj? hehe, ja den er morsom. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 <mode=nobullshit> Hva heter typen din her på forumet AnAnAs? </mode Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hm, nå har jeg sett Ring 2 på kino. God kveppefilm, men med dårlig slutt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ååh, mener du den filmen der de røyker hasj? hehe, ja den er morsom. FU. True Romance, Gary Oldman. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hm, nå har jeg sett Ring 2 på kino.God kveppefilm, men med dårlig slutt Husker da jeg så på "Signs" på kino. Ble kjørt hjem i taxi fordi jeg besvimte under kinoen. Jeg tåler ikke skrekkfilmer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ÆHÆHÆHÆHÆHÆhæhÆ...ææ...... hooi..... det var en ny en. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hm, nå har jeg sett Ring 2 på kino.God kveppefilm, men med dårlig slutt Husker da jeg så på "Signs" på kino. Ble kjørt hjem i taxi fordi jeg besvimte under kinoen. Jeg tåler ikke skrekkfilmer. Moro å ha deg med på The Grugde o.l. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) The Grugde Er det bare meg eller ligner sånne skrekkfilmer mer og mer på hverandre? The Grudge, The Ring, Ring 2, Phone.... Føler at alle er samme film. Grudge skiller seg kanskje bittelitt ut, men den og Ring 2 er jo så like at det er litt kjedelig. Nei, takke meg til en runde med Kill Bill Edit: Quote-tøv. Endret 20. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) god natt edit: alle trykk på signatturen min Endret 20. april 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva heter typen din her på forumet AnAnAs? Du tror du får svar på det ja. AnAnAs, hvor mange hundre PM har du fått med det spørsmålet idag? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 AnAnAs, hvor mange hundre PM har du fått med det spørsmålet idag? Faktisk ingen, lilletøs. Han er ikke særlig aktiv, har kanskje tre poster totalt og leser bare her hvis jeg sier at han skal lese det.. så tror ikke jeg gidder å si det. Kan jo være jeg blir bannet en dag, kan jeg henge her i hans navn.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Så siden ingen vet hvem han er, er vel diskusjonen død..? Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ohohoh, gjett typen min da! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva heter typen din her på forumet AnAnAs? Du tror du får svar på det ja. Ikke i det hele tatt Var iallefall ikkeno bs-omveier Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Så siden ingen vet hvem han er, er vel diskusjonen død..? Ville regne med det ja. Fikk en melding av en venninne av meg for rundt to uker siden: "Hva er det som gjør at du ikke snakker med meg?"...Kanskje en idè å svare? Uansett, så skal jeg snart kjøpe meg laptop. Må bare komme med fem gode grunner til slik at mamma betaler halvparten. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Uansett, så skal jeg snart kjøpe meg laptop. Må bare komme med fem gode grunner til slik at mamma betaler halvparten. Kan du sende grunnene videre til meg når du har funnet dem? Jeg krangler med meg selv om det samme, får ? tusen igjen på skatten og ?? tusen i feriepenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg