Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

russ, ja det var tider det.. hadde bare 99 nede på hvert sitt buksebein, 99 på ryggen på genser'n og russeprest på venstre skulder. slik skal det være keep it simple!

 

men morran 1 mai var jo klærne ganske full av skrift, øl, sprit og diverse annen dritt. herlig. :) ingenting som er så nerdete som en russ i rene klær!

 

edit: nå var jeg treg her. forumet plutslig fått tilbake farta! *prøve seg på opera igjen*

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
adriana lima tipper jeg :love:

Riktig det.

 

Denne buksen blir helt konge om jeg får det til. Eneste grunn til at jeg sa ja til styret var for å få en bukse med hvitt bein, slik at jeg kunne stryke på bilder med hvit bakgrunn som A Clocwork Orange.

Lenke til kommentar

Woohoo! Trampolina er ute, mye tidligere en vanlig.

Kan renge med at jeg blir mindre aktiv her nå. :p

 

Dro til en sånn homeøpat i dag, for å fikse noen småting, blant annet den evigvarende forkjølelsen min. Han sa at jeg kunne prøve akupunktur, så det gjorde jeg. Med en gang faktisk. :p Uansett, nå, rett etter, fikk jeg utrolig vondt i halsen og bihulene. :/

 

 

 

:zzz:

Lenke til kommentar
Denne buksen blir helt konge om jeg får det til. Eneste grunn til at jeg sa ja til styret var for å få en bukse med hvitt bein, slik at jeg kunne stryke på bilder med hvit bakgrunn som A Clocwork Orange.

i mine dager så var slike folk med halvt hvit og halvt rød/blå/svart/whatever bukse de som var "fakeruss." altså de som bare hadde tatt toårig videregående.

Lenke til kommentar
Typen min er terrorsjef på skolen sin. Akkurat nå ønsker jeg at det var han som ble terrorisert... :hrm::p

AnAnAs med guttetrøbbel, ingen stor nyhet det.. ;)

 

men at du har type, det hadde jeg ikke trodd. har fått veldig inntrykk av at du var singel utifra dine poster her i so3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Denne buksen blir helt konge om jeg får det til. Eneste grunn til at jeg sa ja til styret var for å få en bukse med hvitt bein, slik at jeg kunne stryke på bilder med hvit bakgrunn som A Clocwork Orange.

i mine dager så var slike folk med halvt hvit og halvt rød/blå/svart/whatever bukse de som var "fakeruss." altså de som bare hadde tatt toårig videregående.

Hm, er ikke slik nå.

 

I morgen blir jeg døpt til Drexl Spivey. Guess who?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...