Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Fytti helvete da! Hvordan kan det koste nesten 2000! kroner for det kortet jeg vil ha? :shock: http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...3931&plid=13931 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hehe... Hvor i Norge bor du wh1te??? Kommer du til Lyngdal så kan vi ha vannkrig Behold, for I am dope, so truly 1337 that I darest not speek of my leetness. Proved by my superior skillz in viewing a profile. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) russ, ja det var tider det.. hadde bare 99 nede på hvert sitt buksebein, 99 på ryggen på genser'n og russeprest på venstre skulder. slik skal det være keep it simple! men morran 1 mai var jo klærne ganske full av skrift, øl, sprit og diverse annen dritt. herlig. ingenting som er så nerdete som en russ i rene klær! edit: nå var jeg treg her. forumet plutslig fått tilbake farta! *prøve seg på opera igjen* Endret 20. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 nå har jeg lest masse på www.saltvern.com kun fordi at forumet er mongo treigt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ah, digg, jeg fikset det. Nå har jeg et dritfett bilde av Alex fra A Clockwork Orange øverst på buksebeinet. Gleder meg til i morgen, skal feste QT, A. Lima, Clerks-logo, Matrix-folkene og flere filmsitat ned langs hele foten. Og selvsagt damen på ene rumpeball. Her-lig. A. Lima? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hmm...Klesmoten nå til dags Dumme, harde kiwi! Har så jævla lyst på noe å tygge på. Tror jeg har blitt avhgengig eller no. Er sånn hver kveld nå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) adriana lima tipper jeg edit: hvordan spise hard kiwi; skjær den i båter som en appelsin, tygg over så nært inntil skallet som mulig. tygg 3-4 ganger, svelg unna, kast skall. gjenta til kiwien er borte. Endret 20. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 nå har jeg lest masse på www.saltvern.comkun fordi at forumet er mongo treigt Har lest en hel haug på http://maddox.xmission.com/ av samme grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 adriana lima tipper jeg Riktig det. Denne buksen blir helt konge om jeg får det til. Eneste grunn til at jeg sa ja til styret var for å få en bukse med hvitt bein, slik at jeg kunne stryke på bilder med hvit bakgrunn som A Clocwork Orange. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 <mod-invisible> <support> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=406496&hl= </support> </mod-invisible> Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Woohoo! Trampolina er ute, mye tidligere en vanlig. Kan renge med at jeg blir mindre aktiv her nå. Dro til en sånn homeøpat i dag, for å fikse noen småting, blant annet den evigvarende forkjølelsen min. Han sa at jeg kunne prøve akupunktur, så det gjorde jeg. Med en gang faktisk. Uansett, nå, rett etter, fikk jeg utrolig vondt i halsen og bihulene. :/ :zzz: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sto opp for en time siden etter å ha sovet tre, fire timer. Får se om døgnrytmen blir fucka eller ikke. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 nå har jeg lest masse på www.saltvern.comkun fordi at forumet er mongo treigt Har lest en hel haug på http://maddox.xmission.com/ av samme grunn. Maddox er kos. Ler ennå av "The movie "Signs" in four easy steps" Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Denne buksen blir helt konge om jeg får det til. Eneste grunn til at jeg sa ja til styret var for å få en bukse med hvitt bein, slik at jeg kunne stryke på bilder med hvit bakgrunn som A Clocwork Orange. i mine dager så var slike folk med halvt hvit og halvt rød/blå/svart/whatever bukse de som var "fakeruss." altså de som bare hadde tatt toårig videregående. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Typen min er terrorsjef på skolen sin. Akkurat nå ønsker jeg at det var han som ble terrorisert... I dag klarte en kunde å slå en del av en rive i hodet på meg. Fikk 80 kr i tips nettopp derfor... Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Typen min er terrorsjef på skolen sin. Akkurat nå ønsker jeg at det var han som ble terrorisert... AnAnAs med guttetrøbbel, ingen stor nyhet det.. men at du har type, det hadde jeg ikke trodd. har fått veldig inntrykk av at du var singel utifra dine poster her i so3 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 nå har jeg lest masse på www.saltvern.comkun fordi at forumet er mongo treigt Har lest en hel haug på http://maddox.xmission.com/ av samme grunn. Maddox er kos. Ler ennå av "The movie "Signs" in four easy steps" http://maddox.xmission.com/c.cgi?u=irule2 Det der er en sann perle. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Denne buksen blir helt konge om jeg får det til. Eneste grunn til at jeg sa ja til styret var for å få en bukse med hvitt bein, slik at jeg kunne stryke på bilder med hvit bakgrunn som A Clocwork Orange. i mine dager så var slike folk med halvt hvit og halvt rød/blå/svart/whatever bukse de som var "fakeruss." altså de som bare hadde tatt toårig videregående. Hm, er ikke slik nå. I morgen blir jeg døpt til Drexl Spivey. Guess who? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) <mode=detektiv> Hvem er AnAnAs sin kjærste? Medlem av forumet Terrorsjef på skole Går på skole Går på en annen skole enn piken Vi kan anta utifra fra AnAnAs sin alder at han er i aldersgruppen 17-19. Antakelig nærmere 19 enn 17. </mode> Endret 20. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hasjduden fra den filmen. Edit: Det at jeg måtte søke etter Gary Oldman for å komme på at det var True Romance det var snakk om er så tragisk at jeg rett og slett legger meg. Endret 20. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg