Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg stått ute i 2 timer og fryst som søren. Bare for å se på fotball laget mitt, jeg er jo syk så jeg fikk ikke lov til å spille. Det er meget frustrerende å se på laget ditt spille veldig jevnt for så å tape 2-0 :angry: I tillegg kan du ikke gjøre noe selv!

Det å stå ute i kulden i 2 timer tror jeg ikke var helt bra.. Kjenner nå at jeg burde hatt på meg mer klær, for jeg hoster noe ekstremt nå og førkjølelsen er ikke akkurat bedre :(

Stakkar deg :( God bedring da... Har nettop syklet hjem i denne kulden jeg så, Sitter og skjelver, Begyner og bli syk... :cry:

*trylle Eline frisk* Funket det? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Shit, jeg fucka nettopp russebuksen min. Klarte å lime et ark fast i det ene beinet. Nå vasker jeg den og håper at det smelter av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ah, digg, jeg fikset det. Nå har jeg et dritfett bilde av Alex fra A Clockwork Orange øverst på buksebeinet. Gleder meg til i morgen, skal feste QT, A. Lima, Clerks-logo, Matrix-folkene og flere filmsitat ned langs hele foten. Og selvsagt damen på ene rumpeball. :green:

Lenke til kommentar
Ah, digg, jeg fikset det. Nå har jeg et dritfett bilde av Alex fra A Clockwork Orange øverst på buksebeinet. Gleder meg til i morgen, skal feste QT, A. Lima, Clerks-logo, Matrix-folkene og flere filmsitat ned langs hele foten. Og selvsagt damen på ene rumpeball. :green:

Bilde! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...