Daniel Hovden Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen som synes at den nye paven så bra ut??? Han kan ikke vare lenge... Han er jo gammel.... Også det Navnet: pave Benedict XVI Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg syns det var et veldig fint navn. Er jeg alene i det? edit: SupremeX: Takk Endret 20. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå har jeg stått ute i 2 timer og fryst som søren. Bare for å se på fotball laget mitt, jeg er jo syk så jeg fikk ikke lov til å spille. Det er meget frustrerende å se på laget ditt spille veldig jevnt for så å tape 2-0 I tillegg kan du ikke gjøre noe selv! Det å stå ute i kulden i 2 timer tror jeg ikke var helt bra.. Kjenner nå at jeg burde hatt på meg mer klær, for jeg hoster noe ekstremt nå og førkjølelsen er ikke akkurat bedre Stakkar deg God bedring da... Har nettop syklet hjem i denne kulden jeg så, Sitter og skjelver, Begyner og bli syk... *trylle Eline frisk* Funket det? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 er ikkje mykje å finne på idag Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Nja, litt kanskje Hihi.. Takk anyways Du får ha god bedring du og...! Edit: Jeg skrev feil Endret 20. april 2005 av Eline Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 er ikkje mykje å finne på idag Og det har ikke du funnet ut før nå? Har kjedet meg i hele dag nesten Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 er ikkje mykje å finne på idag Og det har ikke du funnet ut før nå? Har kjedet meg i hele dag nesten eg og, gleder meg til i måra, da er mopeden på vegen igjen etter 1 uke på reperasjon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ossn moped har du da? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 edit: SupremeX: Takk Værsjågod! *Spille CS: S* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen som synes at den nye paven så bra ut??? Han kan ikke vare lenge... Han er jo gammel.... Også det Navnet: pave Benedict XVI Han va jo sæksy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen som synes at den nye paven så bra ut??? Han kan ikke vare lenge... Han er jo gammel.... Også det Navnet: pave Benedict XVI Han va jo sæksy Du er bortimot nekrofil, du da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 *argh* Da var USB-WLAN-driten knust og jeg har ikke internett på den stasjonære. Må bestille ny, nå. Laptop funker, men ikke musikk her... *grr* Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Noen som synes at den nye paven så bra ut??? Også det Navnet: pave Benedict XVI Han va jo sæksy fUzZy^ Har alltid vært nekrofil og Homo *Skjenne han* hehe :P:P Endret 20. april 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Shit, jeg fucka nettopp russebuksen min. Klarte å lime et ark fast i det ene beinet. Nå vasker jeg den og håper at det smelter av. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Shit, jeg fucka nettopp russebuksen min. Klarte å lime et ark fast i det ene beinet. Nå vasker jeg den og håper at det smelter av. :!: Nice. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hehe... Hvor i Norge bor du wh1te??? Kommer du til Lyngdal så kan vi ha vannkrig Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen som synes at den nye paven så bra ut??? Også det Navnet: pave Benedict XVI Han va jo sæksy fUzZy^ Har alltid vært nekrofil og Homo *Skjenne han* hehe :P:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ah, digg, jeg fikset det. Nå har jeg et dritfett bilde av Alex fra A Clockwork Orange øverst på buksebeinet. Gleder meg til i morgen, skal feste QT, A. Lima, Clerks-logo, Matrix-folkene og flere filmsitat ned langs hele foten. Og selvsagt damen på ene rumpeball. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ah, digg, jeg fikset det. Nå har jeg et dritfett bilde av Alex fra A Clockwork Orange øverst på buksebeinet. Gleder meg til i morgen, skal feste QT, A. Lima, Clerks-logo, Matrix-folkene og flere filmsitat ned langs hele foten. Og selvsagt damen på ene rumpeball. Bilde! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 :!: Lol.. Da er det natta her gitt, opp 06.00 for og rekke og spise og små ting før jeg må løpe til bussen.. God Natt kjære forum og brukere.. *legge seg under dyna og kose seg med varmen * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg