Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, traktor er gøy. Og det er en fordel med traktor fremfor moped. Traktoren er varm å sitte på når det er kaldt ute, det er vel ikke akkurat mopeden. Traktor 4 life Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 trenger man lappen for å kjøre traktor? jeg og dama mi drev å kjørte om kapp med hver vår traktor ifjor sommer, det var arti det! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Heisann folkens. Hei på deg, @kd Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Eline: er du bonde eller? Jeg synes det er morro å ha truckførerbeviset jeg! Artig å cruise rundt på et lager med en truck.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Eline: er du bonde eller? Oh yes Jeg bor på gård og greier, men vi har ikke noen dyr. Bare masse dyrket mark og skog Nå ringte det en telefonselger her og skulle selge meg bredbånds telefon. (Eller hva det nå var) Skal ikke de spørre om de snakker med en person som er over 18 år når de skal selge noe? Eller tar jeg feil? Edit: Retting av feil Endret 20. april 2005 av Eline Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 trenger man lappen for å kjøre truck også nå! ingen som sa noe om det når jeg jobbet på lager. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 i dont wanna be any one other than what i been latley stikker til byen å kjøper meg nye sko snart nå tenker jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 kjøp ei engelsk ordbok i samme slengen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå ringte det en telefonselger her og skulle selge meg bredbånds telefon. (Eller hva det nå var)Skal ikke de spørre om de snakker med en person som er over 18 år når de skal selge noe? Eller tar jeg feil? Avgjørelsen om at den husttanden skal kjøpe produktet skal vel være en over 18 pr, men så lenge "de minste" har interesse av å få så gjør det neppe å prate med folk under 18. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 det va copy paste da nuuuub, fra en eller annen lyric sie "Gavin DeGraw -i dont want to be " Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Ja, traktor er gøy. Og det er en fordel med traktor fremfor moped. Traktoren er varm å sitte på når det er kaldt ute, det er vel ikke akkurat mopeden. Traktor 4 life kan vel fortelle deg at jeg kjører traktor daglig så, men det er GØY Forstår ditt valg Eline kjøp ei engelsk ordbok i samme slengen. Ja han kunne tregt ei ordbok... :!: Endret 20. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hadde jeg vært bonde eller hatt ræva full av penger hadde jeg hatt traktor. Fasttrac! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hadde jeg vært bonde eller hatt ræva full av penger hadde jeg hatt traktor. Fasttrac! Min drømme "traktor" kjøres på vanlig traktor lapp og gjør 80 km/t Lovlig Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jaja, noen er ikke så datakyndige som andre. :!: Msn logg med ei i klassen min. ^^ For en noob du er. Mhmm. Helt enig! Men, det er natt nå. *Pusse tennene, lukke døra, skru på nattlyset, slukke tak lyset, gå bort i senga, skru av nattlyset, sove* Sover du på badet du eller? ^^ Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ehs5: Det er veldig godt å sove på badet faktisk, der er det nesten alltid varmt og godt Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 sove på badet ja.. det har vel alle gjort mer enn en gang opp gjennom livet.. ofte var det alkoholholdig drikke inne i bildet.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ehs5: Det er veldig godt å sove på badet faktisk, der er det nesten alltid varmt og godt Dog noe hardt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ehs5: Det er veldig godt å sove på badet faktisk, der er det nesten alltid varmt og godt Dog noe hardt.. Hardt liker vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg