Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
moped er kanskje den dårligste invisteringen man gjør i livet. spar penga to år og kjøpe en bil heller.

Om man ikke har busstilbud og slikt så er moped ganske kjekt. Og det er morsomt å kjøre (ikke original moped).

Har du kjørt moped noen gang? :p

Lenke til kommentar
moped er kanskje den dårligste invisteringen man gjør i livet. spar penga to år og kjøpe en bil heller.

Om man ikke har busstilbud og slikt så er moped ganske kjekt. Og det er morsomt å kjøre (ikke original moped).

Har du kjørt moped noen gang? :p

phax bor ved ett par folk som har mange mopedkamerater som kommer på besøk til naboene hannes, hohoho.

Lenke til kommentar

Kjøre Moped er jo bare GØY :love: Men skjønner din tankegang Phax, Har ikke selv Moped, men får kjørt hos venner :thumbup:

Edit:

Eller man kjører traktor..

Hehe, *se for seg Eline kjøre traktor*

Ja det er en mulighet :!:

Edit2:

http://www.scooter-shoppen.dk/system/desig...Andet&nummer=37

Et digetalt speedometer til moped, Fant ingen orginale.... Ati-Radeon

Endret av Omy
Lenke til kommentar

mopedmøte? må ut med piggtråd og kjetting da!

moped er sikkert morsomt ja, men den holder jo bare i to år også er det over, jeg valgte spare penga og kjøpte meg bil når jeg fyllte 18 jeg. morsomt å kjøre bil også. neste sommer skal jeg kjøre opp til sykkel visst jeg har kommet meg i arbeid til den tid. så da kan dere vine rundt på de gneldrete mopedene deres! :D

edit: traktor er hvertfall morsomt å kjøre!

Endret av phax
Lenke til kommentar

Omy: Jeg kjører faktisk traktor, skal vel ta traktorlappen nå snart en gang. Pappa betaler alt sammen, så det koster meg ingen ting. Bakdelen er at jeg må nok jobbe litt for pappa etter på, men jeg får lønn for det og, så det er ikke noe stress :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...