phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ati-Radeon, er du en av de gnelder horene som viner forbi huset vårt på moped dagen lang? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) vet du hvor mye du finner da? Hva slags Moped er det snakk om da så skal jeg prøve og finne Tenke kun på firma treff Her er det deler... http://www.mcspesialisten.no/main.php3?PI=5&webOverGrId=14 http://www.racing.no/annonser/diverse_old.htm Endret 20. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ati-Radeon, er du en av de gnelder horene som viner forbi huset vårt på moped dagen lang? Du skal ikke se bort ifra det . Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Derbi senda SM phax; skakke se bort i fra det nei, om du bor fortsatt i tr.heim Endret 20. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 joda, bor fortsatt her.. en natt skal jeg snike meg ut og montere lydpotta på alle mopedene i nabolaget! mohahahahhahaa..!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Derbi senda SM phax; skakke se bort i fra det nei, om du bor fortsatt i tr.heim Digitalt Speedeometer Kan ikke si at jeg finner så mye om Speedometre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 joda, bor fortsatt her.. en natt skal jeg snike meg ut og montere lydpotta på alle mopedene i nabolaget! mohahahahhahaa..!! Dytt en sokk inn i lyddemperen. Folk flest skjønner ingenting da. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 joda, bor fortsatt her.. en natt skal jeg snike meg ut og montere lydpotta på alle mopedene i nabolaget! mohahahahhahaa..!! haha, du kommer ikke inn i min garage Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Nedenfor meg holder det til en Speedometerservicebutikk... Hvis noen bryr seg Endret 20. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 moped er kanskje den dårligste invisteringen man gjør i livet. spar penga to år og kjøpe en bil heller. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 moped er kanskje den dårligste invisteringen man gjør i livet. spar penga to år og kjøpe en bil heller. Om man ikke har busstilbud og slikt så er moped ganske kjekt. Og det er morsomt å kjøre (ikke original moped). Har du kjørt moped noen gang? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 årets moped møte er i Thoning Owesens Gate gutter! Alle kom Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 moped er kanskje den dårligste invisteringen man gjør i livet. spar penga to år og kjøpe en bil heller. Om man ikke har busstilbud og slikt så er moped ganske kjekt. Og det er morsomt å kjøre (ikke original moped). Har du kjørt moped noen gang? phax bor ved ett par folk som har mange mopedkamerater som kommer på besøk til naboene hannes, hohoho. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Om man ikke har busstilbud og slikt så er moped ganske kjekt. Og det er morsomt å kjøre (ikke original moped). Eller man kjører traktor.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Kjøre Moped er jo bare GØY Men skjønner din tankegang Phax, Har ikke selv Moped, men får kjørt hos venner Edit: Eller man kjører traktor.. Hehe, *se for seg Eline kjøre traktor* Ja det er en mulighet :!: Edit2: http://www.scooter-shoppen.dk/system/desig...Andet&nummer=37 Et digetalt speedometer til moped, Fant ingen orginale.... Ati-Radeon Endret 20. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) mopedmøte? må ut med piggtråd og kjetting da! moped er sikkert morsomt ja, men den holder jo bare i to år også er det over, jeg valgte spare penga og kjøpte meg bil når jeg fyllte 18 jeg. morsomt å kjøre bil også. neste sommer skal jeg kjøre opp til sykkel visst jeg har kommet meg i arbeid til den tid. så da kan dere vine rundt på de gneldrete mopedene deres! edit: traktor er hvertfall morsomt å kjøre! Endret 20. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Omy: Jeg kjører faktisk traktor, skal vel ta traktorlappen nå snart en gang. Pappa betaler alt sammen, så det koster meg ingen ting. Bakdelen er at jeg må nok jobbe litt for pappa etter på, men jeg får lønn for det og, så det er ikke noe stress Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Traktor er phun egentlig. Har ikke hatt lappen på deg, men forsatt fun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg