ATi-Radeon Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hva er nicket hannes? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 sitter og kjeder meg hjemme 4 første timene på skolen i måra er gym, litt for masse på en gang Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg ville gått for Clayman, men så har jeg aldri vært noen fan av RAGE. Tror faktisk jeg kjøper Unity og Lunar Strain, siden det så vidt blir dyrere enn bare Clayman, og Lunar Strain har fått gode anmeldelser på metal-archives.com. Høres det sånn passe klokt ut? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 EDIT: Skiftet tilbake til den avataren jeg hadde i går likevel. Var redd for at kjæresten skulle på reagere på det, men det gjorde han ikke, så da er det vel greit. Ja. vet aldri når han ødelegger hånda si ved å slå den i veggen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 EDIT: Skiftet tilbake til den avataren jeg hadde i går likevel. Var redd for at kjæresten skulle på reagere på det, men det gjorde han ikke, så da er det vel greit. Ja. vet aldri når han ødelegger hånda si ved å slå den i veggen. Hehe, den er operert en gang før pga slikt, så tror ikke det skjer igjen. :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hm.. kjøpte en iPod mini til fruen tidligere i dag, og nå fyller jeg den opp med alskens rusk. Forferdelig snerten sak. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har også lyst på en slik, eneste som stopper meg er at jeg skal kjøpe meg subwoofer snart. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jippi! Har vert på trafikalt grunnkurs i dag. Passer jo helt supert! Nå får jeg ikke trent noe fotball på to uker. Jaja, får holde meg til vektene Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hva er nicket hans da? Who cares? Er ikke så spennende å vite det... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Haltan ble ganske gretten etter at noe skjedde for lenge siden nå. Kommer en del rare poster fra han nå. Nei, og nei. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 noen som vet om et sted dær de selger LCD speedo eller vanlig speedo som passer til Derbi Senda SM? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Anyways.... pakker til reisen allerede idag. Kan være eg ikke reiser men bedre å være klar og ikke å stresse enn det motsatte. Lurer på kem typen til ananas er. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Kommer du til å ha nett snowdog? Skal sove nå jeg. *gjespe* Masse tentamensshit nå og jobb hver dag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 De har ikke pc tror eg. Skulle kanskje få låne laptoppen av foreldrene men da må eg fikse htpc til de. Få se om eg gidder det. Tenkte eg skulle ta meg en ferie fra forumet også. Er litt lei faktisk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Enemy of the state var kul Haltan er en surpomp og hvem er den mystiske husbonden? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 De har ikke pc tror eg. Skulle kanskje få låne laptoppen av foreldrene men da må eg fikse htpc til de. Få se om eg gidder det. Tenkte eg skulle ta meg en ferie fra forumet også. Er litt lei faktisk. Kommer du til å svare hvis man sender sms da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Haltan er en surpomp Du vet jo sikkert mye om meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Haha, se Ananas later som hun ikke ser at folk vil vite ka typen heter. Til hele forumet: Han virker kanskje stor og barsk og skummel, men dette skal dere vite om Halvdan: Han er en søt liten kosebamse med et enormt hjerte. HEART U BEIBI Endret 19. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg