Carl M Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg går fra 5+ til 2/3 i matte pga en grusom prøve, og noen småting som jeg ikke er så keen på å dele med resten av Norge, men jeg skal gi deg et hint:De er roten til alt det onde, og du er en av de. Det er rimelig kjipt. Verden suger, sånn er det bare. Live with it! Verden kicker ass, den har sine nedturer bare, geeez. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hva slags dameproblemer har du rota deg opp i nå da, Steffy? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er rimelig kjipt. Verden suger, sånn er det bare. Live with it! Verden kicker ass, den har sine nedturer bare, geeez. Da har min "lille nedtur" vart i 15, snart 16 år. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Altså, verden er ikke så dårlig, sånn egentlig... Det syns da i hvert fall jeg... Men jo bedre du har det, jo verre kan du få det Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er rimelig kjipt. Verden suger, sånn er det bare. Live with it! Verden kicker ass, den har sine nedturer bare, geeez. Da har min "lille nedtur" vart i 15, snart 16 år. Suicide? Tviler på at du har det særlig vondt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Da har min "lille nedtur" vart i 15, snart 16 år. Suicide? Tviler på at du har det særlig vondt. Du har rett, det var ment som en fleip. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 buhu, nobody loves me. små problemer virker så store i den alderen der.. men ei fin tid var det jo også. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Altså, verden er ikke så dårlig, sånn egentlig... Det syns da i hvert fall jeg... Men jo bedre du har det, jo verre kan du få det Nettopp, trenger ikke innbille oss at vi har det så forferdelig. "some things in life are bad" baby! Endret 19. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ikke så ille dag i dag nei, skolen hadde besøk av en sånn dansegruppe som kalte seg TeamAction. CHICKS! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ikke så ille dag i dag nei, skolen hadde besøk av en sånn dansegruppe som kalte seg TeamAction. CHICKS! Kåte jævel. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Hvordan klarte du å revne buksa? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Hvordan klarte du å revne buksa? Mega-boner perhaps? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mega-boner perhaps? Så klart! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Hvordan klarte du å revne buksa? Jeg sykla, også ble buksen litt for stram ved kneet. Så sa det ''skratch!'', så var hele kneet synlig. Det ser litt kult ut, da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Hvordan klarte du å revne buksa? Mega-boner perhaps? Ja. Det også. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg går fra 5+ til 2/3 i matte pga en grusom prøve, og noen småting som jeg ikke er så keen på å dele med resten av Norge, men jeg skal gi deg et hint:De er roten til alt det onde, og du er en av de. Ditto i fysikk... Teller tentamenskarakteren virkelig så himla mye i forhold til de andre prøvene ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 snart får jeg Pumping Iron på dvd, og snart er UFC 52 accessable. WEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Teller tentamenskarakteren virkelig så himla mye i forhold til de andre prøvene ? Hos meg teller den opptil 50%. Endret 19. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg