Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åå, gleder meg til 8. Mai! Da får jeg endelig bestilt delene og bygd meg en data! *Hoppe og sprette rundt*

En jente som bygger data :huh: ,

har verden gått helt av skaftet :p ?

Hvis du mener det så... Får jo hjelp av MaxTiger og da...

Har 4 anmerkninger eller noe denne terminen, ikke like ille som forrige. Der jeg hadde skulk ol.

Det er veldig lett å få anmerkninger her, folk banner og de får anmerkning. :(

Lenke til kommentar

Mja, vel.. vi har en kontrakt med gjensidig oppsigelsestid på 6 måneder, så de kan ikke kreve at vi skal være utflyttet i løpet av 2 måneder. Hva er poenget med en kontrakt da, liksom?

Men, uansett, vi får sikkert fikset noe innen den tid. Hvis noen bergensere vet om relativt store næringslokaler i Bergen sentrum, så for all del, hyl ut.

Lenke til kommentar

Fuck skolen. Nå gidder jeg ikke mer.

De fant ut at de skulle sette opp mac-filter på WLAN, greit nok det, stress å få inn sin egen adresse, men, men. Også slår de faenmeg av hele driten.

Fikk tilbake fysikktentamen også. 3-, den brant fint...

:mad:

Lenke til kommentar
Mja, vel.. vi har en kontrakt med gjensidig oppsigelsestid på 6 måneder, så de kan ikke kreve at vi skal være utflyttet i løpet av 2 måneder. Hva er poenget med en kontrakt da, liksom?

For all del, bruk kontrakten som våpen og juridisk argument.

Lenke til kommentar

vi hadde lapper på ungdomskolen. alle som røyka fikk en blå lapp og alle som glemte ting fikk en gul.

mot slutten av 10ende hadde jeg 80-90 gule(mest for å "glemme" gymtøy). 20 lapper betydde nedsatt ordenskarakter. :!:

Lenke til kommentar
Argh. Faen i svarteste barteste helvete!

Lokalet her skal rives for å gjøre plass til en 12-etasjers blokk. Jævla typisk.. her har jeg brukt masse tid på å pusse opp rommet, og så skal alt sammen rives i løpet av et par måneder.

Det var kjipt...

Jævlig kjipt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...