riktig Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Lokalet? Kan du opplyse oss uvitende? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Tattoostudioet hvor jeg nettopp flyttet til? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Tattoostudioet hvor jeg nettopp flyttet til? Oi, det der må være kipt jørgen :\ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ah, skjønner. Det er noe dritt når stat, kommune og fandens oldemor har bestemt seg for å rive ditt og datt bare for å bygge blokker. Det skjer dessverre altfor ofte og ødelegger for mange. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Åå, gleder meg til 8. Mai! Da får jeg endelig bestilt delene og bygd meg en data! *Hoppe og sprette rundt* En jente som bygger data , har verden gått helt av skaftet ? Hvis du mener det så... Får jo hjelp av MaxTiger og da... Har 4 anmerkninger eller noe denne terminen, ikke like ille som forrige. Der jeg hadde skulk ol. Det er veldig lett å få anmerkninger her, folk banner og de får anmerkning. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mja, vel.. vi har en kontrakt med gjensidig oppsigelsestid på 6 måneder, så de kan ikke kreve at vi skal være utflyttet i løpet av 2 måneder. Hva er poenget med en kontrakt da, liksom? Men, uansett, vi får sikkert fikset noe innen den tid. Hvis noen bergensere vet om relativt store næringslokaler i Bergen sentrum, så for all del, hyl ut. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Fuck skolen. Nå gidder jeg ikke mer. De fant ut at de skulle sette opp mac-filter på WLAN, greit nok det, stress å få inn sin egen adresse, men, men. Også slår de faenmeg av hele driten. Fikk tilbake fysikktentamen også. 3-, den brant fint... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg hadde ikke en eneste anmerkning på hele VGS. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg orker ikke skolen! Stå på, ikke lenge igjen til sommerferien nå Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mja, vel.. vi har en kontrakt med gjensidig oppsigelsestid på 6 måneder, så de kan ikke kreve at vi skal være utflyttet i løpet av 2 måneder. Hva er poenget med en kontrakt da, liksom? For all del, bruk kontrakten som våpen og juridisk argument. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg hadde ikke en eneste anmerkning på hele VGS. You are my hero..take me to your leader.. Og vi har en skolekategori..please.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg burde skrive stil.. Men jeg går heller ut. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hva er det her anmerkningsstyret? kan ikke huske noe slikt fra jeg gikk på vgs eller ungdomskolen.. høres jo helt teit ut, er det liksom når man har vært slem så setter de sur fjes i boka! Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 vi hadde lapper på ungdomskolen. alle som røyka fikk en blå lapp og alle som glemte ting fikk en gul. mot slutten av 10ende hadde jeg 80-90 gule(mest for å "glemme" gymtøy). 20 lapper betydde nedsatt ordenskarakter. :!: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Argh..husker ikke hvilken side man bruker når man gjør om lange adresser til kortere som er lette å huske...så jævlig typisk...den gangen jeg faktisk får bruk for det så klarer jeg å glemme hvor det var.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Argh..husker ikke hvilken side man bruker når man gjør om lange adresser til kortere som er lette å huske...så jævlig typisk...den gangen jeg faktisk får bruk for det så klarer jeg å glemme hvor det var.. Moo.no? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Argh. Faen i svarteste barteste helvete! Lokalet her skal rives for å gjøre plass til en 12-etasjers blokk. Jævla typisk.. her har jeg brukt masse tid på å pusse opp rommet, og så skal alt sammen rives i løpet av et par måneder. Det var kjipt... Jævlig kjipt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Argh..husker ikke hvilken side man bruker når man gjør om lange adresser til kortere som er lette å huske...så jævlig typisk...den gangen jeg faktisk får bruk for det så klarer jeg å glemme hvor det var.. tinyurl.com elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg