PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ok nå går eg og legger meg. Er GRUMPY som pokker pga trøtthet. Må tilbake enten imorgen eller på¨mandag. Blir seff på mandag. ARGGH! sove nu... makan! nå må du skjerpe deg! få rompa bort på Aetat nå da! ta det i morra! og vær der når de åpner eller no! chop chop! husk å spise først, så du ikke blir grumpy pga det! og Good Luck! De har sikkert no fancye greir du kan få tilbud om! *grin* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Igjen må jeg påpeke at hardware.no ikke raporterer nedetid på sine framsider eller i tilbakemeldinger. Synes det er direkte svakt at det ikke blir sagt hvorfor siden (og søstersidene) var nede. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Satt nettopp og installerte Windows NT på en maskin her.. og jeg må bare si: LOL NT må være DET verste OSet fra MS noensinne ^_^ Morsomt å surfe med.. Hvis jeg var heldig og kom inn på en side så den fullstendig føkket ut, masse CSS på toppen av de fleste sider : Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nå sitter vi her og lager radioprogram. Noen som vil komme med forslag til ting vi kan lage reklame om? Målgruppa er folk fra 16-25 år, skal helst være et produkt. Foreløpig stranda vi på pizza og kinodagen, kan få mye gøy av det, da. Skole er kjedelig. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg er på jobb jeg. Sitter og håper på diverse ting også. Er helt svart i ansiktet etter og ha rotet inne i en skjerm som det har kommet røyk ut av. Fikk beskjed at jeg måtte vaske meg hvis jeg skulle på butikken Lenke til kommentar
Cid Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvordan gjør jeg meg fortjent til X% advarsel da?? Boksen er jo helt tom og det er litt trist i grunn.... Og hvordan blir jeg kvitt advarslene igjen?? AnyOne?? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hey... /me vere på skolen og kooope. Skal skrive raport fra utplasseringen, men...det kommer til og bli vanskelig og skrive noe seriøst her... Driver og tenker... savner jobben... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Driver og tenker... savner jobben... Er ikke det samme og være her nå nei.. Får gjort masse mer arbeid ,men det er jo ikke det jeg savner.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Mhm... jeg klarer ikke konse på noe i repporten her... tenker bare hvor gøy vi hadde det... Måtte inn på websiden til MIPS her... og det første som dukker opp måtte jo vere ett intruder kabinett!!! *mimre tilbake til alle de "herlige" små kablene* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 aaaaawww!!! såååå søøøøt!!! *fnise* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 My thoughts exactly PeNtA (Men det er jo koselig det da ) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 *rødme sjennert* Jaja, nå stikker jeg... skal hjem. Må en tur i banken og... Ser dere soon... *klemmelittpåalle* *grin* *grin* *grin* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 *hirr knegg humre* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hihi!! forumløøøøøv!! not bad! noen som skal kle seg ut som no spennende i morra? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Skjebnen bestemmer det litt senere idag. Enten blir det en fæl maske som jeg har liggende i skapet eller blir det en normal nørd som skal på lan med Gbit tilkobling.. Må si at det første frister klart mest.. Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Oj, må lage drops idag (dyppe tran tabletter i eddik og honning), blir morro å se på når de smaker på dropsene Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Oj, må lage drops idag (dyppe tran tabletter i eddik og honning), blir morro å se på når de smaker på dropsene huh? i eddik og honning? funker det? Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det gjør det sikkert, eddik = heslig trantablett = heslig honning = søtt eddik + honning + trantablett = forhåpentligvis heslig Må bare få tørket honningen på en eller annen måte. Edit: honningen "legges" på til slutt, sånn at ungene ikke spytter de ut med en gang, men hvis de biter sund honning laget, muahahahahahhahahahah Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det gjør det sikkert, eddik = heslig trantablett = heslig honning = søtt eddik + honning + trantablett = forhåpentligvis heslig Må bare få tørket honningen på en eller annen måte. ja.. var det jeg tenkte på da.. åssen du sku få det til å tørke..trokke honning er det som tørker lettest.. da ville jeg heller tatt trantabeletter og duppet i smelta sjokolade.. den tørker i alle fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg