svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Trenger det for å komme inn på ingeniørutdanning. Om det trengs til noe annet orker jeg ikke tenke på, det tar for mye av min hjernekapasitet akkurat nå Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tonio kalte meg både skummel og en syking i samme MSN-samtale.Sa jo ingenting rart/spesielt heller. Det er ikke sikkert alle seriemordere og andre kriminelle synes det de har gjort er så fryktelig galt heller.... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Tja, det er nok sant, men jeg sa faktisk ingenting som ingen av dere her ville ha betraktet som ekkelt, stygt, rart osv. Endret 18. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Private MSN-samtaler bør holdes private. Spesielt når de er kjedelig. Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hei folkens. Jeg kjeder meg... men nå er det snart 24 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Finner ikke det stygge kameraet mitt...*frustrert* Hehe, venninnen min glemte trusen sin hos meg når hun sov hos meg natt til søndag... tror ikke hun vil at jeg skal ta den med på skolen og levere den akkurat Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Private MSN-samtaler bør holdes private. Spesielt når de er kjedelig. Ja vel da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 EDIT: Tomat: Ctrl+z Et par uker for sent... Tenkte på det selv... etterpå. Noen som vet om en nedlastbar version av freetranslation? Tysk er kjipt... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Finner ikke det stygge kameraet mitt...*frustrert* Hehe, venninnen min glemte trusen sin hos meg når hun sov hos meg natt til søndag... tror ikke hun vil at jeg skal ta den med på skolen og levere den akkurat joda... og husk å skrike ut" (navn på vennine), hei.. du glemte trusen din hjemme hos meg når du sov over" , gjerne på et sted med masse andre folk... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kommer dere noen gang til å få bruk for det der?Med mindre dere skal regne ut veien til månen selvsagt... Selvfølgelig får vi bruk for det. Og man bruker det _ikke_ til å regne ut veien til månen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg vil selge mopeden! Nå med en gang! Hihi... Vil ha penger på konto og drittmoped i stedet. Evt. bare hifi. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Åå, gleder meg til 8. Mai! Da får jeg endelig bestilt delene og bygd meg en data! *Hoppe og sprette rundt* En jente som bygger data , har verden gått helt av skaftet ? @ DarkAngel;): Jeg kan underholde deg! Eller vent litt er ikke du søstra mi ? Åja, du sitter jo foran TVen nå TSP Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Meg: Kan du hjelpe meg med matten? Hva kan du om vektorer? Vennine: Hvis du fjerner vekt og legger til h blir det horer Kvinnfolk... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg kan underholde søsteren din, jeg! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Og så ble det stille igjen... Skrev visst for lang i dag også..., og jeg som til og med hadde laget et lite resyme nederst også TSP Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 @ DarkAngel;): Jeg kan underholde deg!Eller vent litt er ikke du søstra mi ? Åja, du sitter jo foran TVen nå Vi har fortsatt ikke fått fulle specs. på henne, hverken fra deg eller henne selv... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Skrev visst for lang i dag også..., Har forskjellen forsovet seg enda mindre? ----- 24 sluttet på feil tidspunkt i serien [svettesmiley] Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Samfunnsfagprøve i morgen, og gjett hverm som ikke har øvd. Det er meg det, ja. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 A bientôt. (er det sånn det skrives?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg