Litejk Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Proff og loff? Hva er det for noe rart? det er et fotball spill som går ut på å treffe mål, den som treffer er proff, den som bommer er loff.. boooring EDITh: neeei robB var kjappest Endret 18. april 2005 av Litejk Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Mener du at datamskinen min tok feil?*Taste inn på nytt* Det mener jeg edit: Scan av matteboka Og siden der jeg fant oppgaven: http://www.ntnu.no/studentservice/test/ (oppgave 12) Hadde aldri trodd jeg skulle kunne kombinere matteøving og forum Endret 18. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Najs. Stor engelsk-prøve og bøkene mi9ne ligger i skapet på skolen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Haha, at du gidder. Men det stod i readme-en at man ikke kunne stole på integraltingen til kalkulatoren her, juks og fanteri. Lommeregneren min fikk riktig though... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hva gjør man ikke for Gufi? Forumet er meget tregt i dag, forresten. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Digg skrift... Vært og trent spinning nå, men var litt for sliten til å gi alt, så satte meg helt bakerst Nå er jeg sulten, og skal spise jegergryte. Endret 18. april 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hva gjør man ikke for Gufi? Si det, men hadde jeg ikke vært så jævelig lat kunne jeg da gjort det selv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sorry for support, men aner ikke hvor jeg skal spørre om dette. Er ikke noe greier som heter word her. Den der irriterende hjelpkatten herpa nemlig word for meg. Den spurte meg om noe, aner ikke hva, og jeg svarte bare ja. Gjorde sånn at alle tegnene ble helt herpa (se bildet). Noen hotte hint? Ingen som gidder å hjelpe? Nei vel.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Åå, gleder meg til 8. Mai! Da får jeg endelig bestilt delene og bygd meg en data! *Hoppe og sprette rundt* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Er visst ingen her som vet hvordan man manipulerer temperaturgreiene til cool'n'quiet heller. Makan... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har vondt i halsen. Jeg og... Jeg var på Lillestrøm kampen i går og jeg skrek så mye at jeg holdt på å kaste opp Lillestrøm for teh win! Ikke det at jeg bryr meg om fotball, men liksom 75% av klassen min var der. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Åå, gleder meg til 8. Mai! Da får jeg endelig bestilt delene og bygd meg en data! *Hoppe og sprette rundt* Kamfimasjon? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hot tip til Tomat-Ulf: Klikk på knappen med bilde av et sånt rart tegn som du har så mange av på bildet ditt. Knappen er på standardverktøylinja. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Åå, gleder meg til 8. Mai! Da får jeg endelig bestilt delene og bygd meg en data! *Hoppe og sprette rundt* Kamfimasjon? Eller konfirmasjon... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hot tip til Tomat-Ulf: Klikk på knappen med bilde av et sånt rart tegn som du har så mange av på bildet ditt. Knappen er på standardverktøylinja. Hvordan hva sa du? Skjønte ingenting jeg.. Er nok dum. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Svamp og Goophy er nerder Kommer dere noen gang til å få bruk for det der? Med mindre dere skal regne ut veien til månen selvsagt... EDIT: Tomat: Ctrl+z Endret 18. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tonio er slem. Det er fordi jeg vet at du liker det på den måten! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Tonio er slem. Det er fordi jeg vet at du liker det på den måten! Jaok. Tonio kalte meg både skummel og en syking i samme MSN-samtale. Sa jo ingenting rart/spesielt heller. Endret 18. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg