Torjus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Bare jeg som akkurat fikk mld fra "Smsblaster!"? Slettet den seff. Leste den ikke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 <enter> <whine> Matte suger </whine> <exit> Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvorfor f[r jeg plutselig ikke lov [ skrive æ,ø og å p[ forumet. Det er rimelig irriterende. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sånn for framtiden da Mats...:Slike høytalersystem med mange høytalere skal liksom være rundt rommet da. Derav navnet Suuround. Mister litt effekten der... Har du en caps til overs? Og hvilket fjell er det bilde av? Jeg har 27 capser til overs. Når det gjelder høyttalerene så har jeg lekt meg litt med loddebolten så alle 4 er fronthøyttalere. Har ikke plass til BOSE-høyttalerene her nede, orker ikke skru opp takfestene heller. Bildet er fra Chamonix tror jeg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvorfor f[r jeg plutselig ikke lov [ skrive æ,ø og å p[ forumet. Det er rimelig irriterende. Fordi du har innstilt windows-språk på engelsk eller et annet språk som ikke har æøå, vil jeg tippe? Se om det ikke står EN eller noe annet enn NO på språklinjen som enten er på oppgavelinjen eller på toppen av skjermen (eller i kontrollpanelet) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Svamp: Jeg får lov å skrive "vanlig" i alle andre programmer, det er Firefox som ikke vil være med på notene. Hvorfor skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Woo! Tilbake fra en hastetur til Biltema. Skolen i dag var interessant, vi hadde "Mediefag", der vi så en dokumentar om den sykeste fjellklatreren jeg har hørt om. Så stakk vi til treningsrommet på skolen (slapp av, fellow nerds, jeg trenet lite) og var der en stund, så tusla vi ned til klasserommet, pakket sekkene sammen med 9 av 12 elever i klassen og stakk hjem fordi vi hadde naturfagsprøve ingen hadde øvet på. Go medier & kommunikasjon! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ha fokus på FF-vinduet, så klikker du direkte på språkknappen og velger norsk uten å klikke på noe annet i mellom. Det pleier å hjelpe her i alle fall Eller kanskje det er noe med FF. *Hoppe i dyp kløft med lava i for å drive support* ---------------- Leser matte nå, kjedelig. Har tentamen på onsdag. 5 timer med det jeg håper skal bli lett, men som kan se ut til å bli vanskelig Orker nesten ikke tenke på integrasjon en gang.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Æææææææææhæhæhæhæhæ! Alle brukere på Undernet ble G-lined for "virusspredning". Tror noen har blitt hacked, jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Æææææææææhæhæhæhæhæ! Alle brukere på Undernet ble G-lined for "virusspredning". Tror noen har blitt hacked, jeg. Bare du som er n00b. Nå skjedde det forresten igjen... Edit: 18:40 [undernet] -!- [0] infected! Advertising infecting web sites. Clean this computer! http://www.moosoft.com http://housecall.trendmicro.com/ 18:40 [undernet] -!- ERROR Closing Link: Goophy by Oslo1.NO.EU.undernet.org (G-lined ([0] infected! Advertising infecting web sites. Clean this computer! http://www.moosoft.com http://housecall.trendmicro.com/)) Endret 18. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 det var ikke masse å finne på idag nei Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sorry for support, men aner ikke hvor jeg skal spørre om dette. Er ikke noe greier som heter word her. Den der irriterende hjelpkatten herpa nemlig word for meg. Den spurte meg om noe, aner ikke hva, og jeg svarte bare ja. Gjorde sånn at alle tegnene ble helt herpa (se bildet). Noen hotte hint? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 wtf sjedde med undernet ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 wtf sjedde med undernet ? haxxed eller noe. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 wtf sjedde med undernet ? de blei eid Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dette er et integral ( ): (ikke min oppgave, men kvasir fant den) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Eh... nå har jeg vært uten nett en liten periode her. Er det lenge siden det ble hetende "OT-baren" i stedet for "Søppel"? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Nærmere forklart et "bestemt integral". Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 *forspise seg på saltstenger og falle om og dø* å ellers da?folk har det bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg