Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Icedude: Session expired, prøv igjen.

------

Verste/beste fransktimen noensinne idag. Framføring med spørsmål etterpå. Det kunne ikke gått verre. Jeg leser opp det jeg (www.freetranslation.com) har skrevet, og skal sette meg igjen når jeg hører: "du er ikke ferdig, jeg skal spørre deg noen spørsmål om teksten..."

Vel, hun spør, jeg ber henne si det på nytt, hun spør på nytt, og i 30 sekunder sitter hele klassen i stillhet og venter på at jeg skal svare.

Hun gjentar spørsmålet.

Jeg spør om jeg ikke kan få sette meg nå.

Hun sier "nei, du må svare på spørsmålet".

Jeg skulle til å be henne gjenta spørsmålet nok en gang da jeg ser et meget suspekt ansiktsuttrykk på en venn av meg.

Han slår på MP3-spilleren, skru på fullt (Koss Porta-Pro i et stille klasserom betyr at ALLE hører det).

 

Og hva velger gutten å høre på?

 

MODERN TALKING! Brother Louie så hele klassen hører det...

 

Vel, hele klassen begynner å småknise, og jeg setter meg.

 

Og det var det.

www.freetranslation.com? Ikke si at du skriver teksten rett inn på engelsk og lar den oversette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har vondt i halsen.

Jeg og... :(

Jeg var på Lillestrøm kampen i går og jeg skrek så mye at jeg holdt på å kaste opp :ermm:

Jeg fikk det etter at jeg skulle se ''The Boogeyman'', som sugde, og så skulle vi ta toget hjem, men neiiida! Toget var visst kanselert! :mad:

Jeg måtte gå hjem klokka 23.30 ifra Ski til Knapstad (ca 1 mil). Det varte i nesten to timer.. :mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
Var det du som stod der og skreik ja :p

Stod ved sida av ei som skreik no inni helvete!

Jaja, litt tragisk det som skjedde med han som falt om...

Ja, hørte noe om en som falt om ja... Leie greier det...

Men det var 2 jenter som stod foran meg og vennene mine, de så bare rart på oss når vi sang/skrek. Jeg bare gliste til de jeg :p

Men søren da, når man er på kamp, så ER man på kamp! :p

Lenke til kommentar
:angry: batteriet gikk på godmusa så jeg må sitte med gammel a4-tech ballemus® uten hjul. Plutselig drar langfingeren over ingenting. Da vet jeg hvordan det må være å mangle en kroppsdel.

Har brukt den dårlige musa helt til nå, men i dag, endelig, både gadd jeg OG husket jeg å hente batterier (som har lagt nede hele tiden) til den andre musa :w00t:

Lenke til kommentar

Sånn for framtiden da Mats...:

Slike høytalersystem med mange høytalere skal liksom være rundt rommet da. Derav navnet Suuround. Mister litt effekten der...

 

Har du en caps til overs? :p

Og hvilket fjell er det bilde av?

 

EDIT: Har sånn "antineglbiting" dritt på henda. Smaker helt inn i hampehaugen vondt ass :yucky:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...