SupremeX Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 haddis: Huh? Skjønner ikke no jeg Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jaja blir vist grille/fisketur på meg idag og ser det ut som! Har letet febrilsk etter fiskeutstyret mitt men eg skjønner ikke kor det er blitt av altså. Jeje So long suckers! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 haddis: Huh? Skjønner ikke no jeg Ikke jeg heller. Seriøst, slutt å kødd med hode mitt? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 I dag fikk jeg 3 røde roser av min kjære Kaiern... Hihi... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 @B|Real: Du er driiitseksi! Jeg vet, han er hot... Må du ikke bli sur fordi du VET at jeg er mer sexy en deg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 @B|Real: Du er driiitseksi! Jeg vet, han er hot... Må du ikke bli sur fordi du VET at jeg er mer sexy en deg Vedde? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 @B|Real: Du er driiitseksi! Jeg vet, han er hot... Må du ikke bli sur fordi du VET at jeg er mer sexy en deg Vedde? Kroppsbilder i RPP nå! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 haddis: Huh? Skjønner ikke no jeg Ikke jeg heller. Seriøst, slutt å kødd med hode mitt? Hvorfor? Neptun sitt forslag! NÅ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vedde? Kroppsbilder i RPP nå! Da må du gi meg et digitalcam desverre.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Neptun sitt forslag! NÅ! You wish Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kos deg Mario. Må bare få si: Fluxbox Også var det noe jeg irriterte meg over, men nå har jeg visst glemt det jaja. ZkedaR: Flua eide deg visst? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 B|Real og Kaiern: Jeg er hottere enn dere til sammen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) B|Real og Kaiern: Jeg er hottere enn dere til sammen... Yeah..sure...Du er ikke sexy nok for mr.sexy-him-self altså! Endret 18. april 2005 av B|Real Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg er hottest... Zeh End Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Icedude: Session expired, prøv igjen. ------ Verste/beste fransktimen noensinne idag. Framføring med spørsmål etterpå. Det kunne ikke gått verre. Jeg leser opp det jeg (www.freetranslation.com) har skrevet, og skal sette meg igjen når jeg hører: "du er ikke ferdig, jeg skal spørre deg noen spørsmål om teksten..." Vel, hun spør, jeg ber henne si det på nytt, hun spør på nytt, og i 30 sekunder sitter hele klassen i stillhet og venter på at jeg skal svare. Hun gjentar spørsmålet. Jeg spør om jeg ikke kan få sette meg nå. Hun sier "nei, du må svare på spørsmålet". Jeg skulle til å be henne gjenta spørsmålet nok en gang da jeg ser et meget suspekt ansiktsuttrykk på en venn av meg. Han slår på MP3-spilleren, skru på fullt (Koss Porta-Pro i et stille klasserom betyr at ALLE hører det). Og hva velger gutten å høre på? MODERN TALKING! Brother Louie så hele klassen hører det... Vel, hele klassen begynner å småknise, og jeg setter meg. Og det var det. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Wtg steffyboy. Er en egen kunst å late som man forstår noe når fransklæreren spør en om noe. Ikke alltid like lett for å si det sånn. Skulle gjort franskinnlevering for en uke siden jeg. Holder på med den nå. Læreren ble heftig sint da jeg ikke gjorde den forrige ... Gleder meg til neste år. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Flua eide deg visst? Tja... Den stakk av etter jeg hyttet etter den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg