Bruker-33331 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 SHIT! Kom på noe.. Alice in wonderland med de soppene hun spiser. Hun er dopa på MaGiCal MushroOmz.. WOW! Satt og så på film med ungene i dag... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Dæven å kjedelig det var nå. Tror nok at jeg hopper til køys. Fysj og fy. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Bah, hater catch-gamer: Kan du begrunne at det ikke er et kjempeoppsett, at A64 ligger et par fps over i benchmarks? Du er en av grunnene til at jeg hater dette forumet ignorante fjortisser som tror de vet hva de prater om. Intel EM64T er kjempegode CPU'er, og om kanskje A64 ligger litt over i spill, så er det så lite at du ikke merker det, og jeg snakker ikke om dumme grafer på toms hardware, jeg snakker om IRL experience, noe du tydelig ikke har. Siden du er så kunnskapsrik og kan så mye, så kan vel du komme med et oppsett som gir han SÅ MYE mer for pengene, nå har ikke han satt en pris heller, derfor mener jeg du bare skal holde kjeft før du kommer med idiotiske kommentarer. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, eller i dette forumet, pga. dens syke latterlige antall duster, så du skal bare kalle meg alt mulig du vil, jeg bryr meg ikke. Jeg prater daglig med Folk som har mye mer peiling enn deg (OcShoot.no). Ha en fortsatt fin dag. Dette blir min siste post i dette forumet. Jeg får som svar: Jeg har da verken vert agnorant eller ignorant jeg, du som kaller meg 14tiss uten 0 peiling på mine kvalifikasjoner innen pc... Må visst ha truffet midt i balla da jeg dissa et oppsett som inneholdt en Intel prossesor, har du en slags forkjerlighet for de? Er du som er usaklig ikke jeg? Begynner med benchmarks og dritt, tviler beklagelig nokk på at denne fyrn skal drive med noe klokking verken her eller der i og med at han spør andre om oppgraderings råd... Ironisk nokk så den beskrivelsen du gir av meg som person passer jo ypperlig til deg selv, helt utrolig her må det være snakk om IQ tilnermet 60... hmm, vell en annen liten ting ifølge profilen din så står det at du er 14 (15) Hvem er 14tiss? Kom tilbake om noen år du, du har enda mye å lære.. Har seriøst lyst til å dra sørover og denge han.. edit: Her er da snakk om et Intel 650 oppsett med 1GB DDR2 og fatality AA8XE. http://catch-gamer.no/?module=forum&f=thre...Id=19245&page=1 les hva han skriver igjennom hele tråden..omg Endret 17. april 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Check da sig, baby. Er det alle det? Pen liste Hvorfor har du ikke Pulp Fiction a? Jeg må takke deg, jeg har faktisk glemt å legge den inn. Zyklon: Skal lete, jeg. Men det er mulig at jeg prioriterer Naqoyqatsi. edit: LenniZ: Agnorante? Endret 17. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 steffyboy, heller prioriter Gayniggers out of space Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Check da sig, baby. Er det alle det? Pen liste Hvorfor har du ikke Pulp Fiction a? Jeg må takke deg, jeg har faktisk glemt å legge den inn. Zyklon: Skal lete, jeg. Men det er mulig at jeg prioriterer Naqoyqatsi. edit: LenniZ: Agnorante? Hva med shawshank da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Om du ikke har den fra før av: Ran Den kjøpte jeg på fredag. Jeg har ikke sett den enda. Jeg antar jeg burde glede meg? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 edit: LenniZ: Agnorante? Det ordet passer vel ikke, men det dukket opp av ingenting. fikk det på hjernen da merkelig nok Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) du har jo verken donnie darko eller requim for a dream, og Pi har du heller ikke. edit: anbefaler alle som har litt peiling på data og klikke på sigg'n min før jeg går og drukner meg selv i dass. Endret 17. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Det blir ikke Gay Niggers, Dusinet Fullt eller Shawshank, det blir kanskje Anima Mundi eller Naqoyqatsi. Andre forslag er ønsket. edit: Donnie Darko likte jeg ikke, Pi var et godt forslag, Requiem er #80. Endret 17. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 sett Irreversible da? den er jo ganske bra. (lurer på om hodet mitt passer i doskåla..) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det blir ikke Gay Niggers, Dusinet Fullt eller Shawshank, det blir kanskje Anima Mundi eller Naqoyqatsi. Andre forslag er ønsket. MP & tHG da! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) http://www.imdb.com/title/tt0274518/ Cast overview, first billed only: Coco C.P. Dalbert .... ArmInAss Sammy Salomon .... Capt. B. Dick Gbatokai Dakinah .... Sgt. Shaved Balls (as Gbartokai Dakinah) Konrad Fields .... Mr. Schwul Johnny Conny Tony Thomas .... The Gay Ambassador Endret 18. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 tester GetDataBack her nå etter den fine disk kræsjen min.. småspent om det funker! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 GDB er bare å tørke seg i ræva med egentlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 oppmuntrende... har du noen bedre alternativer? ikke for å spørre om support da, du kan sjekke linken i sig'n og svare der visst du har noen programmer som er bedre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Neh... Den type software er så upålitelig så det går an å få det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 küüült.. jeg har lyst på en ødelagt harddisk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Plutselig sliter eg med voldsomme smerter i kors(?)ryggen/halebenet. Pokker og! Tar og legger meg straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg