Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk så fett det hadde vert om magi fantes, og at jeg kunne brukt det. Vert gandalf, stor og allmektig, eller... eller, hmm, ja, eller en liten Harry Potter! Da ville jeg skaffa meg en drage som kjæle dyr, selvsakt ville drager også fintes om magi fantes, og da måtte jeg hatt en, en snill og grei kose drage. Selvsakt måtte jeg skaffa meg en strippe bule hvor det var kvinnelige alver som strippa også da, alver er jo som alle vet overnaturlig vakre. Landet mitt skulle jeg da forsvart fra orker og troll med å ri på min ildsprutende drage, og en magisk stav i min hånd. Da skulle alle set min vrede, om de da tørte, å inta mit land.

Lenke til kommentar
Jaja, Term, jeg venter på bildet  Gammel er hu?

23 just as me. Men sparks fikk ikke sett det bildet av di da... heh heh skal nok klare å få tatt et bilde å laste opp til senest mandags kveld. Vi skal på kino mandags ettermiddag så får se om vi treffes før det. HAr absolutt ikke lyst å jobbe nå når hun er kommet hjem.

Lenke til kommentar
Jaja, Term, jeg venter på bildet  Gammel er hu?

23 just as me. Men sparks fikk ikke sett det bildet av di da... heh heh skal nok klare å få tatt et bilde å laste opp til senest mandags kveld. Vi skal på kino mandags ettermiddag så får se om vi treffes før det. HAr absolutt ikke lyst å jobbe nå når hun er kommet hjem.

joda, du har sett det.. Er litt bad bilde though :) Uansett har du avatar !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...