-kga- Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tenk så fett det hadde vert om magi fantes, og at jeg kunne brukt det. Vert gandalf, stor og allmektig, eller... eller, hmm, ja, eller en liten Harry Potter! Da ville jeg skaffa meg en drage som kjæle dyr, selvsakt ville drager også fintes om magi fantes, og da måtte jeg hatt en, en snill og grei kose drage. Selvsakt måtte jeg skaffa meg en strippe bule hvor det var kvinnelige alver som strippa også da, alver er jo som alle vet overnaturlig vakre. Landet mitt skulle jeg da forsvart fra orker og troll med å ri på min ildsprutende drage, og en magisk stav i min hånd. Da skulle alle set min vrede, om de da tørte, å inta mit land. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jaja, Term, jeg venter på bildet Gammel er hu? 23 just as me. Men sparks fikk ikke sett det bildet av di da... heh heh skal nok klare å få tatt et bilde å laste opp til senest mandags kveld. Vi skal på kino mandags ettermiddag så får se om vi treffes før det. HAr absolutt ikke lyst å jobbe nå når hun er kommet hjem. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 og en magisk stav i min hånd. uff jeg er litt trøtt da...dårlig humor Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) og en magisk stav i min hånd. uff jeg er litt trøtt da...dårlig humor En magisk hvit farga ild sprutande pulserende påla i min hånd Litt trøtt selv jeg. Endret 27. desember 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jaja, Term, jeg venter på bildet Gammel er hu? 23 just as me. Men sparks fikk ikke sett det bildet av di da... heh heh skal nok klare å få tatt et bilde å laste opp til senest mandags kveld. Vi skal på kino mandags ettermiddag så får se om vi treffes før det. HAr absolutt ikke lyst å jobbe nå når hun er kommet hjem. joda, du har sett det.. Er litt bad bilde though Uansett har du avatar ! Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ¨Jaja er ikke sikker da.. men men. Sitt å kjeder meg å knipser noen bilder av resepsjonen her. Er blitt helt gal. Skal se på training day nå¨. Starter på canal + nuh Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Makan til kjedelig lørdagskveld har jeg aldri hatt før.. Uansett fikk jeg sånn RCP Shutdown greie.. Tenkte blaster å brukte FixBlast men fant itteno! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det føler ikke som lørdag i det hele tatt. Har også kjedet meg mycket. Orker ikke å finne på noe kult heller. Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jah. ville dratt ut om det ikke hadde vært for at jeg måtte jobbe. Å på jobb er det stille som f.... . Sitter bare å ser på film å klør meg i ræva. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Term.....har du noen gang nappat laksen på jobben før? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Term.....har du noen gang nappat laksen på jobben før? Seriøst Mario, hva er det med deg i dag? Røyka sokker? Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hehe. erm ikke mens jeg har jobbet, men har gjort det på jobb...alså på et rom Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jah. ville dratt ut om det ikke hadde vært for at jeg måtte jobbe. Å på jobb er det stille som f.... . Sitter bare å ser på film å klør meg i ræva. Litt tid for seg selv skader ingen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Haltan: Ikke noe. Kan eg ikke spørre om sånt lengre? WTF? Term: hehe ok. Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det suger at jeg ikke har vært ute siden forrige fredag...alså ikke i går. Og det er jul FFS. Jeg vil drikke masse, og drite meg ut. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Micheal Jackson - The girl (*host* boy *girl*) is mine Fin sang Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 /me bare venter på nyttårsaften. Da blir det fylla. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jah, skulle faktisk ønske jeg kunne drikke på nyttårsaften.. *skylde på foreldrene* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sparks er ikke du mr. avholdsmanndude? :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg