Kenneth Dammyr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Dæven! Fikk pluss-stats på CS gitt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hoho, dristig uttalelse. ikke minst en utrolig idiotisk en. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 finner faen meg ikke noen cheats til singstar noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jukse i singstar? Da har man sunket lavt! I like it! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 operasjon på stemmebåndet? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 TØS! Takk (?) Ang. HHGTG: Smaken er vel som baken som vanlig? Noen syns den er kjedelig, andre syns LOTR/HP osv er kjedelig... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hoho, dristig uttalelse. ikke minst en utrolig idiotisk en. Hvorfor var den idiotisk? Syns ikke den boka var noe god i det hele tatt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 svamp, fælt så negativ du er mot Skien, da! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 må bare få de siste sangene om det er flere å få. Siden jeg vil synge de nå! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 man må vel ikke unlocke sanger i singstar? uansett. *Ringebu* hareee Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hoho, dristig uttalelse. ikke minst en utrolig idiotisk en. Hvorfor var den idiotisk? Syns ikke den boka var noe god i det hele tatt... Nå får du iallefall en film til å støtte opp mot den ''litt utpå jordet'' meningen din. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hoho, dristig uttalelse. ikke minst en utrolig idiotisk en. Hvorfor var den idiotisk? Syns ikke den boka var noe god i det hele tatt... Du skal få mene det du vil - var ikke derfor det var en idiotisk uttalelse. Men den var helt klart bare for å provosere. Hvis den var kjedelig, hvorfor leste du da gjennom hele? Og nå som du har lest den ferdig, hva skader det deg nå? Har du det virkelig ille nå for alle de kjedelige tingene du har gjort tidligere i livet ditt? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du skal få mene det du vil - var ikke derfor det var en idiotisk uttalelse. Men den var helt klart bare for å provosere. Hvis den var kjedelig, hvorfor leste du da gjennom hele? Og nå som du har lest den ferdig, hva skader det deg nå? Har du det virkelig ille nå for alle de kjedelige tingene du har gjort tidligere i livet ditt? Leste ikke hele Og jeg kom bare med min menig Jeg forsto ikke helt humoren i den boka.. Derfor var den dårlig syns jeg ... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nå får du iallefall en film til å støtte opp mot den ''litt utpå jordet'' meningen din. Har ingen store planer om å se den filmen... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Seriøst som jeg hater catch-gamer.no og dens forum, det er jo faen stappfullt av idiotiske fjortiser og fanboys som kan alt mulig. for de som ikke skjønner hva jeg prater om: http://catch-gamer.no/?module=forum&f=thre...Id=19245&page=1 Endret 17. april 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fypokker eg er trøtt. Har vært ute siden eg siste postet her og det var i 12 tiden. Var hos kompisen og fikset pc'ne hans og greier og det tok ikke mer en 30min eller noe og det fikk eg 400kr for. SUCKERS! Så var vi på tur festningen der med bontelabo eller ka nå det heter der de har inngjerdet hundepark ting og vofsene løpte og koste seg. Gikk litt rundt i byn med 2 venniner og koste oss. Så var det hjem til meg og dumpe hunden og dra på fisketur. Ahh nå kommer eg til å kubbe som en baby. Men natten er forsatt ung. Edit: Happy birthday bhsand. :party: Digg at du føler deg bedre allerede da b-real! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Happy birthday to me Grats Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Takker, SnowDOG og Carl M Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Blir trist av å se på klokka Må legge meg tidlig pga skole... blir gal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg