Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoho, dristig uttalelse.

ikke minst en utrolig idiotisk en.

Hvorfor var den idiotisk? Syns ikke den boka var noe god i det hele tatt...

Du skal få mene det du vil - var ikke derfor det var en idiotisk uttalelse. Men den var helt klart bare for å provosere. Hvis den var kjedelig, hvorfor leste du da gjennom hele? Og nå som du har lest den ferdig, hva skader det deg nå? :roll:

 

Har du det virkelig ille nå for alle de kjedelige tingene du har gjort tidligere i livet ditt?

Lenke til kommentar
Du skal få mene det du vil - var ikke derfor det var en idiotisk uttalelse. Men den var helt klart bare for å provosere. Hvis den var kjedelig, hvorfor leste du da gjennom hele? Og nå som du har lest den ferdig, hva skader det deg nå? :roll:

 

Har du det virkelig ille nå for alle de kjedelige tingene du har gjort tidligere i livet ditt?

Leste ikke hele :p

Og jeg kom bare med min menig :) Jeg forsto ikke helt humoren i den boka.. Derfor var den dårlig syns jeg ...

Lenke til kommentar

Fypokker eg er trøtt. Har vært ute siden eg siste postet her og det var i 12 tiden. Var hos kompisen og fikset pc'ne hans og greier og det tok ikke mer en 30min eller noe og det fikk eg 400kr for. SUCKERS! :mrgreen:

 

Så var vi på tur festningen der med bontelabo eller ka nå det heter der de har inngjerdet hundepark ting og vofsene løpte og koste seg. Gikk litt rundt i byn med 2 venniner og koste oss. Så var det hjem til meg og dumpe hunden og dra på fisketur. Ahh nå kommer eg til å kubbe som en baby.

 

Men natten er forsatt ung. :ermm:

 

Edit: Happy birthday bhsand. :party:

 

Digg at du føler deg bedre allerede da b-real! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...