Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et lettere jobb-problem, dvs. jeg har ingen jobb. Men her om dagen ringte det en dame fra ett av stedene jeg har søkt og ville ha meg på jobbintervju. Hun snakket om hva det var de trengte folk til, og om muligheter for videre ansettelse etter sommeren (ikke abre sommerjobb altså), jeg har også søkt et par andre steder, men ikke fått respons. Nå snakket jeg nettopp med en kamerat, og han kan muligens skaffe meg jobb et annet sted (der hvor han jobber), men det er ikke helt sikkert, og der er det ikke aktuelt med jobb etter sommeren (det er på Plantasjen, så hele bedriften er rimelig sesongavhengig). Hva skal jeg gjøre her. Hvis jeg sender med han en søknad, og får ja før jeg skal på det andre intervjuet, hva gjør jeg da? Hva bør jeg i det hele tatt gjøre?

Lenke til kommentar
Jeg har et lettere jobb-problem, dvs. jeg har ingen jobb. Men her om dagen ringte det en dame fra ett av stedene jeg har søkt og ville ha meg på jobbintervju. Hun snakket om hva det var de trengte folk til, og om muligheter for videre ansettelse etter sommeren (ikke abre sommerjobb altså), jeg har også søkt et par andre steder, men ikke fått respons. Nå snakket jeg nettopp med en kamerat, og han kan muligens skaffe meg jobb et annet sted (der hvor han jobber), men det er ikke helt sikkert, og der er det ikke aktuelt med jobb etter sommeren (det er på Plantasjen, så hele bedriften er rimelig sesongavhengig). Hva skal jeg gjøre her. Hvis jeg sender med han en søknad, og får ja før jeg skal på det andre intervjuet, hva gjør jeg da? Hva bør jeg i det hele tatt gjøre?

Jobb etter sommeren, det er jo genialt! Penger! :evil:

 

Helt seriøst, drit i om det er stedet kameraten din jobber på. Jeg ville tatt den andre.

Lenke til kommentar
Dæven, jeg kom akkurat på at i natt drømte jeg at det var julaften og jeg ikke hadde kjøpt noen som hest julegave ennå. :hm:

Drøm? Det høres ut som en normal jul for meg.

 

phax: Jeg EIER deg! :p

Hehe :p Pleier å ha en viss styring på julen, men det som var mest funky med drømmen husker jeg nå(rart at jeg husker den nå faktisk :huh: ). Det var akkurat som jeg våkna fra en drøm og så fant ut at jeg sleit litt med julegaver.

 

Jaja, var nå iallefall en nokså abnorm og rar drøm.

unbad santa?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...