Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Til de som ikke visste det kan jeg fortelle at i Pepsi max som er utgått på dato er det tyktflytende bestanddeler som legger seg i munnen når man drikker. var nok den bandanaen det Endret 17. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fyy, jeg er TRØTT Da er du ikke alene... Vurdere og hoppe i senga her ja Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry4020951 gjort noe feil, noen som kan rette meg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 MTVs "I want a famous face" er syke greier... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry4020951 gjort noe feil, noen som kan rette meg? Nei, den er nok for vrien for meg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fyy, jeg er TRØTT Da er du ikke alene... Vurdere og hoppe i senga her ja .. Køyer snart, nesten katastrofe men! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har et lettere jobb-problem, dvs. jeg har ingen jobb. Men her om dagen ringte det en dame fra ett av stedene jeg har søkt og ville ha meg på jobbintervju. Hun snakket om hva det var de trengte folk til, og om muligheter for videre ansettelse etter sommeren (ikke abre sommerjobb altså), jeg har også søkt et par andre steder, men ikke fått respons. Nå snakket jeg nettopp med en kamerat, og han kan muligens skaffe meg jobb et annet sted (der hvor han jobber), men det er ikke helt sikkert, og der er det ikke aktuelt med jobb etter sommeren (det er på Plantasjen, så hele bedriften er rimelig sesongavhengig). Hva skal jeg gjøre her. Hvis jeg sender med han en søknad, og får ja før jeg skal på det andre intervjuet, hva gjør jeg da? Hva bør jeg i det hele tatt gjøre? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fyy, jeg er TRØTT Da er du ikke alene... Vurdere og hoppe i senga her ja .. Køyer snart, nesten katastrofe men! Hehe, Du sier noe der.. HAr faktisk ikke døgna på Lenge nå JEg som gjør dette hver helg... *klappe til seg selv* Legger meg nå, GOD NATT Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har et lettere jobb-problem, dvs. jeg har ingen jobb. Men her om dagen ringte det en dame fra ett av stedene jeg har søkt og ville ha meg på jobbintervju. Hun snakket om hva det var de trengte folk til, og om muligheter for videre ansettelse etter sommeren (ikke abre sommerjobb altså), jeg har også søkt et par andre steder, men ikke fått respons. Nå snakket jeg nettopp med en kamerat, og han kan muligens skaffe meg jobb et annet sted (der hvor han jobber), men det er ikke helt sikkert, og der er det ikke aktuelt med jobb etter sommeren (det er på Plantasjen, så hele bedriften er rimelig sesongavhengig). Hva skal jeg gjøre her. Hvis jeg sender med han en søknad, og får ja før jeg skal på det andre intervjuet, hva gjør jeg da? Hva bør jeg i det hele tatt gjøre? Jobb etter sommeren, det er jo genialt! Penger! Helt seriøst, drit i om det er stedet kameraten din jobber på. Jeg ville tatt den andre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fredrik: Problemet er jo bare at jeg ikke har peiling på om jeg får den jobben. Og det er _lenge_ til jobbintervjuet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sluffy, åhh... Da vet jeg ikke. --- Dudes, and dudettes! Jeg trenger deres hjelp til å identifisere en parfyme for menn. Den vage beskrivelsen jeg har fått av en annen: flasken er av glass, den er rund og spiss på toppen, som en rund pyramide. Noen ideer? :S Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Tok meg et par glass med vann nå. Føler forresten at litt mannskap bør forlate skipet, men det ser ikke ut til å skje i dag. Edit: fredrikrb: Runde pyramider kalles vanligvis kjegler Endret 17. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4021284 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Letter deprimert etter å ha lest denne anmeldelsen på Hitchhikers Guide To the Galaxy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Dæven, jeg kom akkurat på at i natt drømte jeg at det var julaften og jeg ikke hadde kjøpt noen som hest julegave ennå. Drøm? Det høres ut som en normal jul for meg. phax: Jeg EIER deg! Hehe Pleier å ha en viss styring på julen, men det som var mest funky med drømmen husker jeg nå(rart at jeg husker den nå faktisk ). Det var akkurat som jeg våkna fra en drøm og så fant ut at jeg sleit litt med julegaver. Jaja, var nå iallefall en nokså abnorm og rar drøm. unbad santa? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Edit: fredrikrb: Runde pyramider kalles vanligvis kjegler Jeje, jeg vet. TØS! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Letter deprimert etter å ha lest denne anmeldelsen på Hitchhikers Guide To the Galaxy Jeg har lest den boka.. Skulle ønske jeg aldri gjorde det, fordi den var jo dritkjedlig! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hoho, dristig uttalelse. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har ikke lyst til å dra til Ringebu nååååå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg