Carl M Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Dæven, jeg kom akkurat på at i natt drømte jeg at det var julaften og jeg ikke hadde kjøpt noen som hest julegave ennå. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 AAAAAARGH! Blir gal av WoW problemer... Word Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Dæven, jeg kom akkurat på at i natt drømte jeg at det var julaften og jeg ikke hadde kjøpt noen som hest julegave ennå. Drøm? Det høres ut som en normal jul for meg. phax: Jeg EIER deg! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Må dessverre forlate dere litt tidligere idag, matteprøve på tirsdag. "Vektorer"... Latterlig. matteprøve om vektorer? har mattetentamen på tirsdag eg alt fra vektora til komplekse tall til integrale og det som værre e Samma her, bare at det er torsdag og ikke tirsdag.. HAr kjemitentamen på onsdag og.. Dritt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har NYNORSK-tentamen på fredag, så slutt å syte! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 phax: Jeg EIER deg! gjør du? så bra! det betyr altså at jeg er ditt ansvar og du må forsørge meg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Dæven, jeg kom akkurat på at i natt drømte jeg at det var julaften og jeg ikke hadde kjøpt noen som hest julegave ennå. Drøm? Det høres ut som en normal jul for meg. phax: Jeg EIER deg! Hehe Pleier å ha en viss styring på julen, men det som var mest funky med drømmen husker jeg nå(rart at jeg husker den nå faktisk ). Det var akkurat som jeg våkna fra en drøm og så fant ut at jeg sleit litt med julegaver. Jaja, var nå iallefall en nokså abnorm og rar drøm. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 phax: Jeg EIER deg! gjør du? så bra! det betyr altså at jeg er ditt ansvar og du må forsørge meg. Jada, jeg sender deg mer penger i morgen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 phax: Jeg EIER deg! gjør du? så bra! det betyr altså at jeg er ditt ansvar og du må forsørge meg. Jada, jeg sender deg mer penger i morgen. Du eier meg og! Penger penger penger here i come! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jada, jeg sender deg mer penger i morgen. herlig, begynte og skrante litt nå. du er snill eier du @kd! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har NYNORSK-tentamen på fredag, så slutt å syte! eid Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Må dessverre forlate dere litt tidligere idag, matteprøve på tirsdag. "Vektorer"... Latterlig. matteprøve om vektorer? har mattetentamen på tirsdag eg alt fra vektora til komplekse tall til integrale og det som værre e Slapp av. Har heldagsprøve neste uke om alt vi har hatt i 2MX. To matteprøver på to uker. VGS EIER MEG! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Kan noen eie meg også, hvertfall bare for et par tusen kroner? Steffy: På fredag har jeg heldagsprøve i alt jeg egentlig skulle ha lært meg i 2FY. Har også trolig heldagsprøve i 2MX neste onsdag, der også om alt jeg skulle ha lært meg. Endret 17. april 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Når jeg sier at jeg skal sende penger, ja da vil alle være venn med meg ja! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har NYNORSK-tentamen på fredag, så slutt å syte! :!: Jeg pleier å eie nynorsk ganske hardt, men uten stavekontroll på word og norsklærerpappa er jeg på veldig dypt vann, heldigvis har det ikke vært non nynorsktekster på skolen for meg yet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Noen her som kan et bedre ord enn nedenstående? Eventuelt gjøre om setningen min: Jeg bekrefter med dette at jeg er innforstått med nedenstående Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Nå får jeg plutselig veldig lyst til å poste de seneste karakterene mine. Jaja, here they are! Norsk lekseprøve: 6 Nynorsk lekseprøve: 5/6 Avis (norsk): 4/5 Avis (engelsk): 4/5 Nynorsk innlevering om appelsin (!): 4 - Nasjonal prøve i engelsk skriving: B2 Nasjonal prøve i engelsk lesing: B2 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) JoachimR: Nedenforstående... Evt. Følgende Endret 17. april 2005 av sluffy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 JoachimR: Nedenforstående... Evt. Følgende Nedenforstående hørtes bare krøkkete ut.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg bekrefter med dette at jeg er innforstått med nedenstående. Jeg bekrefter med dette at jeg er innforstått med følgende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg