Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må dessverre forlate dere litt tidligere idag, matteprøve på tirsdag. "Vektorer"... Latterlig.

matteprøve om vektorer? har mattetentamen på tirsdag eg :cry: alt fra vektora til komplekse tall til integrale og det som værre e :cry:

Samma her, bare at det er torsdag og ikke tirsdag.. HAr kjemitentamen på onsdag og.. Dritt :(

Lenke til kommentar
Dæven, jeg kom akkurat på at i natt drømte jeg at det var julaften og jeg ikke hadde kjøpt noen som hest julegave ennå. :hm:

Drøm? Det høres ut som en normal jul for meg.

phax: Jeg EIER deg! :p

Hehe :p Pleier å ha en viss styring på julen, men det som var mest funky med drømmen husker jeg nå(rart at jeg husker den nå faktisk :huh: ). Det var akkurat som jeg våkna fra en drøm og så fant ut at jeg sleit litt med julegaver.

Jaja, var nå iallefall en nokså abnorm og rar drøm.

Lenke til kommentar
Må dessverre forlate dere litt tidligere idag, matteprøve på tirsdag. "Vektorer"... Latterlig.

matteprøve om vektorer? har mattetentamen på tirsdag eg :cry: alt fra vektora til komplekse tall til integrale og det som værre e :cry:

Slapp av. Har heldagsprøve neste uke om alt vi har hatt i 2MX. To matteprøver på to uker.

VGS EIER MEG!

Lenke til kommentar

Kan noen eie meg også, hvertfall bare for et par tusen kroner? :D

Steffy: På fredag har jeg heldagsprøve i alt jeg egentlig skulle ha lært meg i 2FY. Har også trolig heldagsprøve i 2MX neste onsdag, der også om alt jeg skulle ha lært meg.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Nå får jeg plutselig veldig lyst til å poste de seneste karakterene mine. :hmm:

Jaja, here they are!

Norsk lekseprøve: 6

Nynorsk lekseprøve: 5/6

Avis (norsk): 4/5

Avis (engelsk): 4/5

Nynorsk innlevering om appelsin (!): 4 -

Nasjonal prøve i engelsk skriving: B2

Nasjonal prøve i engelsk lesing: B2

:p