Carl M Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Noen som har en dårlig dag Tenker jeg skal se Bad Santa nå :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Nå stikker jeg. Hade bra alle sammen! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Vært ute og kjørt i nesten 2 timer nå Kjørt diverse småveier og hovedveier og en liten tur innom e18. Artig å kjøre (Øvelseskjøring) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Hvis jeg snart får surra meg til å bli ferdig med matteleksene og farmor er hjemme så får jeg kanskje tatt meg en tur go prøe/øvelses - kjørt bilen jeg kanskje skal kjøpe når jeg får lappen.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Har øvekjørt en del i dag jeg også, men aller mest inn og ut av den skamtrange garagen våres. Har også skiftet dekk på bilen, vasket den innvendig, vasket den utvendig, vokset og polert den. Så nå er bilen klar til min søster sin konfirmasjon neste helg. Det eneste som gjenstår er talen jeg visst nok skal holde, og jeg har aldri holdt tale før (ikke engang i min egen konfirmasjon), så jeg lurer på hvordan dette kommer til å gå. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Du sier ikke det. [vakkert bilde] :!: Hylo: Carl M er flinkere enn deg Haddis: :!: ----------- Aaarrrhh.. Har spist 6 tortillas nå. Nå er jeg nok mett til i morgen tidlig. Forresten... kennethdammyr er nok litt stressa nå Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 AAAAAARGH! Blir gal av WoW problemer... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det minner meg på at jeg må også skrive tale til konfen til søss! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det minner meg på at jeg må også skrive tale til konfen til søss! Grøss og gru! Jeg kjeder meg... Hvem vil underholde meg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Må dessverre forlate dere litt tidligere idag, matteprøve på tirsdag. "Vektorer"... Latterlig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Må dessverre forlate dere litt tidligere idag, matteprøve på tirsdag. "Vektorer"... Latterlig. Matteprøve sux. Lykke til da! I'm still bored... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Her var det omtrent like mye liv som en gjennomsnittlig kirkegård... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Du kjenner tydeligvis få nekrofile. Her er det party 24/7. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Siden du kjeder deg så kan du skrive en stil til meg om NUSSE Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Du kjenner tydeligvis få nekrofile.Her er det party 24/7. Nå prøver jeg å si noe morsomt, så kommer du med noe mye morsommere. Grrr, du eier meg Steffy! En stil om nusse? NUSSE?! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Sikkert datamaskinen Nusse. Første norske elns. Vektorer er kjedelig. Særlig dekomponering.. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Må dessverre forlate dere litt tidligere idag, matteprøve på tirsdag. "Vektorer"... Latterlig. matteprøve om vektorer? har mattetentamen på tirsdag eg alt fra vektora til komplekse tall til integrale og det som værre e Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 eier, der har du et utrykk jeg ikke liker. bare til informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg