Carl M Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det ble 264 til slutt. Spambarn Sånn går det når man blir foret med skinke helt fra fødselen! "Sånn" ca: ? Joa, jeg vet hva du mener Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Sånn går det når man blir foret med skinke helt fra fødselen! [Grotesk bilde av @kd] Hvis den der har løpt 3000-meter på 11:21, så tripper jeg rundt i rosa bandana! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Ohyeah, elsker foredrag oppgaver.... "copy, paste" Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Hadde verdens feteste tur på byen i går. En gutt som drev og sa "Kan jeg pule deg?" hele tiden, og klådde skikkelig. Til slutt slo jeg han i ansiktet, men da skulle han selvfølgelig slå tilbake, men det rakk han ikke før han ble kastet ut Makan til desp mennesker... Har tentamensuke denne uken, og jeg har bare to tentamener, så jeg har fri mandag, tirsdag og fredag Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Sånn går det når man blir foret med skinke helt fra fødselen! [Grotesk bilde av @kd] Hvis den der har løpt 3000-meter på 11:21, så tripper jeg rundt i rosa bandana! Du sier ikke det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Har tentamensuke jeg og, men fridager nei det finnes ikke.. Fikk fri de to første timene på tirsdag da, men det er lissom ingenting.. Goophy: Jeg liker rusbrus, hadde blanda meg litt fjellbekk og men det ble lissom ikke det samma. Veit at det koster mye, men får somregel mamma til å kjøpe det til meg så da er ikke det noe problem. Gleder meg til jeg kommer inn på byen jeg, det blir nok fett! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Hadde verdens feteste tur på byen i går. En gutt som drev og sa "Kan jeg pule deg?" hele tiden, og klådde skikkelig. Jammen du så jo ut som du hadde lyst jo! Anette, kjøper moren din drikke til deg? Makan da... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Da er det 45 minutter igjen til sesongens andre serierunde sparkes igang. AaFK vann jo i går, vil sei at det telte som ein del av andre serierunde. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Så la oss alle glemme våre sorger og delta i verdens mest populære ballspill, fotball. Der kulturen og gleden står i fokus. fotball... verdens mest populære ballspill? nå tror jeg du er litt ute og sykler her. mener og huske at basket var verdens mest populære faktisk.. fotball er nok et godt stykke nedpå lista.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jammen du så jo ut som du hadde lyst jo! Jeg hadde lyst, men ikke med han. Goophy: Å kjøpe rusbrus til datteren sin er ikke akkurat ille, da. Hver gang jeg kommer hjem og har kjøpt sprit, sier mamma at hun skal få halvparten, ellers kan jeg bare glemme det. Rip off. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Goophy: Ja hun gjør heller det enn at jeg skal drikke f.eks. hjemmebrent ( ikke det at jeg ville finni på å gjøre det.. ) er ganske vanlig her at foreldre gjør det, sikkert fordi det er mye hjemmebrent som blir drikki på fester. Ellers kan jo typen min kjøpe drikke for meg om tre uker, kusina mi på tjue kan kjøpe for meg osv. mange av vennene mine kunne kjøpt for meg, er tusen ganger enklere om mamma gjør det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Lars/Hylo spiller bass. Er han ikke flink? Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 er det noe galt i hjemmebrent og nå da? stort sett det jeg drakk når jeg var 14-15, det også hooch de gangene vi fikk tak i det! eneste rusbrusen som var og få tak i på den tida. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Goophy: Ja hun gjør heller det enn at jeg skal drikke f.eks. hjemmebrent ( ikke det at jeg ville finni på å gjøre det.. ) er ganske vanlig her at foreldre gjør det, sikkert fordi det er mye hjemmebrent som blir drikki på fester. Ellers kan jo typen min kjøpe drikke for meg om tre uker, kusina mi på tjue kan kjøpe for meg osv. mange av vennene mine kunne kjøpt for meg, er tusen ganger enklere om mamma gjør det. Sånn sett er det jo greit. Er vel kanskje vanlig nå om dagen det. Men jeg kan jo kjøpe sånt selv nå uansett, så det er ikke så farlig. Nå drikker jeg jo ikke stort ellers enn til middag i helgene, så.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Drikker ikke så veldig ofta jeg heller, har blitt noen attenårslag de siste helgene men til vanlig drikker jeg ganske sjelden.. Men vet noen hva den heter den sangen av euqicez som er noe ala detta: " alle kvinner, alle menn, enten du er fattig ellerom du har spenn" osv. .!?!? Har hørt den masse på de festene jeg har vært på nå i det siste og har fått den skikkelig på hjernen.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Drikker ikke så veldig ofta jeg heller, har blitt noen attenårslag de siste helgene men til vanlig drikker jeg ganske sjelden.. Men vet noen hva den heter den sangen av euqicez som er noe ala detta: " alle kvinner, alle menn, enten du er fattig ellerom du har spenn" osv. .!?!? Har hørt den masse på de festene jeg har vært på nå i det siste og har fått den skikkelig på hjernen.. Selv om jeg fraråder alle å høre på den type musikk vil jeg alikevel henvise deg til sticky tråden "sang id" i musikk forumet der får man som regel svar på allt av slikt Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Drikker ikke så veldig ofta jeg heller, har blitt noen attenårslag de siste helgene men til vanlig drikker jeg ganske sjelden.. Men vet noen hva den heter den sangen av euqicez som er noe ala detta: " alle kvinner, alle menn, enten du er fattig ellerom du har spenn" osv. .!?!? Har hørt den masse på de festene jeg har vært på nå i det siste og har fått den skikkelig på hjernen.. sangen heter "kela". Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Noen som har en dårlig dag Tenker jeg skal se Bad Santa nå Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Anette_: Cast - Kela? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det var den ja, tusen takk..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg