Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Hva slags crappy kamera bruker du? Umh, jeg synes ikke det er veldig tøft å ta fra hverandre mp3-spilleren sin. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Hva slags crappy kamera bruker du? Umh, jeg synes ikke det er veldig tøft å ta fra hverandre mp3-spilleren sin. Poenget med å være spydig er? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Brukte mobil kameraet. Jeg vet, kvaliteten suger. Forresten, hvem trenger en 5GB micro harddisk? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Hva slags crappy kamera bruker du? Umh, jeg synes ikke det er veldig tøft å ta fra hverandre mp3-spilleren sin. Poenget med å være spydig er? Spydig? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Brukte mobil kameraet. Jeg vet, kvaliteten suger. Forresten, hvem trenger en 5GB micro harddisk? Tar gjerne imor jeg. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har aldri vært full! ... må vi gjøre no med. Vil du være med meg på fest? jeg har heller aldri vært full.... Ikke jeg heller Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jaj, jeg tar navn fra HP og du tror det er mitt ekte. Jeg håper du tuller nå... Så klart skjønner jeg at det der er et eller annet eventyrnavn Jaj, "noen" tok ikke spøken min Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har aldri vært full! ... må vi gjøre no med. Vil du være med meg på fest? jeg har heller aldri vært full.... Ikke jeg heller Pingler Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 svamp, hva forestiller avateren din? Jaja, her var det særdeles lite liv, så jeg stikker og spiller. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det at du svarer på en slik kort og lettfattelig måte vitner om at du er helt enig i min tankegang,men ikke tør innrømme det. Det at jeg svarer på en slik kort og lettfattelig måte betyr at jeg mener De er en wiener, som gidder å skrive slike lange og langt ifra lettfattelige innlegg. Derfor mener jeg også at De burde se opp til meg som person, på grunn av min lettfattelige måte å formidle min tale. Dette er selvfølgelig noe De ikke tør innrømme, da de allerede har satt dem en standard De synes er god. /exit Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det ble 264 til slutt. Spambarn Sånn går det når man blir foret med skinke helt fra fødselen! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 *snip* Nå må De da sannelig slutte med slikt tullball. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) *snip* Nå må De da sannelig slutte med slikt tullball. Hvis De insinuerer at jeg skal afslutte min misjonering for den ænkle tale, så må De da sannelig være en tullballer selv. Endret 17. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det ble 264 til slutt. SYKT! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det ble 264 til slutt. SYKT! Han lever for spam, skjønner du vel Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har aldri vært full! ... må vi gjøre no med. Vil du være med meg på fest? jeg har heller aldri vært full.... Ikke jeg heller Pingler jeg prøvde bare bli invitert på fest da! vært full nok av ganger. og det er jo skikkelig tøft det. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Ja folkens. Da er det 45 minutter igjen til sesongens andre serierunde sparkes igang. Jeg regner med at alle forlater datamskinen sin et par timer for å støtte opp om sitt lag. Personlig vil jeg snart reise til Voldsløkka for å overveie kampen Skeid-Sogndal, som ifølge tabellen er et toppoppgjør. Så la oss alle glemme våre sorger og delta i verdens mest populære ballspill, fotball. Der kulturen og gleden står i fokus. SA SA SA BRA BRA BRA SKEID SKEID SKEID Endret 17. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 ble nok ingen film pris til meg men var ikke så bra film da. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) svamp, hva forestiller avateren din? Det er hemmelig EDIT: Minitrackmania - spill. Fikk 65685 poeng Endret 17. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg