Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

TSP: Du skriver så mye at folk får prestasjonsangst og ikke tør å poste :p
unødvendig langt innlegg

Teh whine. :p

edit: Fixa quote.

Det at du svarer på en slik kort og lettfattelig måte vitner om at du er helt enig i min tankegang,

men ikke tør innrømme det.

Ikke snakk om at jeg gidder å lese den lange posten.

Dette vitner om at du er redd for å bli enig med meg, og ikke vil tørre å innrømme det hvis du leser.

TSP :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du mener jeg skriver mye, jaha,

da skal jeg fortelle dem på en enkel måte at det er for å få fremmet alle min vidunderlige gode tanker og ideer og for at dere vanlige dødelige folk skal forstå det må jeg jo forklare ting grundig.

Dette er noe jeg har hatt siden min fødsel, jeg har alltid snakket mye

og mange har komt og sagt til meg at jeg har en rekke gode ideer,

noe jeg er stolt over :cool: .

Dessuten det at folk får prestasjonsangst bare pga. mine såkalte lange (ofte rotete :D ) innlegg gir meg bare den tro at dere ser opp til meg som en frontfigur for et helt folk, fordi den som tier samtykker, jeg er altså en smart og oppegående person, som jo da egentlig liker at folk ikke sier så mye stort mer etter mine innlegg da de da "sier" at min ide er veldig god.

Har du forresten beviser på at folk får prestasjonsangst,

når du skriver et innlegg på forumet må du være klar i dine meninger og ha gode eksempler og begrunnelser å komme med.

Hvis du ikke har beviser får du tenke deg om en gang til,

Med å skrive dette innlegget regner jeg forresten med å poste Siste Ord i denne tråden.

Og til alle dere som sier jeg skriver så lange innlegg at folk får prestasjonsangst og tenker at dette orker jeg ikke lese, får tenke seg om en gang til :yes:

TSP :p

Jeg mente ikke at ingen gadd å lese posten (utenom SteffyBoy, kanskje :p )

men at De skriver så langt at ingen tør å skrive av frykt for å skrive dårligere.

Men min gode mann, De skal vite at jeg leser deres poster, uansett hvor lange de er, og at jeg vil ha meg frabedt antydninger om latskap, det er en fornærmelse mot min person.

Jeg har vanskelig for å tro at De også snakket som en foss da De kom til verden. Jeg regner faktisk med at De da utstøtte en lang, sammenhengende og langt mer ubehagelig lyd enn det de presterer her på det ærede forum. Med mindre De drikker svært mye alkoholholdig drikke på en gang og deretter beveger dem hit, noe jeg håper De vil vente med noen år til.

Jeg har ingen beviser til støtte for min intelligent framsatte påstand, men det er moralsk riktig å gi dem min støtte i form av det jeg sa når De tydeligvis var litt nedfor grunnet Deres mistanke om å bli oversett av den ganske forumbefolkning.

Men da jeg nå har lest ditt forrige langtrukne innlegg, vil jeg slutte å være bekymret for Deres psykiske helse, og gå tilbake til å svare med passelig lange og etisk ukorrekte innlegg.

:w00t:

Lenke til kommentar
*tekst*

Jeg mente ikke at ingen gadd å lese posten (utenom SteffyBoy, kanskje :p )

men at De skriver så langt at ingen tør å skrive av frykt for å skrive dårligere.

Men min gode mann, De skal vite at jeg leser deres poster, uansett hvor lange de er, og at jeg vil ha meg frabedt antydninger om latskap, det er en fornærmelse mot min person.

Jeg har vanskelig for å tro at De også snakket som en foss da De kom til verden. Jeg regner faktisk med at De da utstøtte en lang, sammenhengende og langt mer ubehagelig lyd enn det de presterer her på det ærede forum. Med mindre De drikker svært mye alkoholholdig drikke på en gang og deretter beveger dem hit, noe jeg håper De vil vente med noen år til.

Jeg har ingen beviser til støtte for min intelligent framsatte påstand, men det er moralsk riktig å gi dem min støtte i form av det jeg sa når De tydeligvis var litt nedfor grunnet Deres mistanke om å bli oversett av den ganske forumbefolkning.

Men da jeg nå har lest ditt forrige langtrukne innlegg, vil jeg slutte å være bekymret for Deres psykiske helse, og gå tilbake til å svare med passelig lange og etisk ukorrekte innlegg.

:w00t:

Jeg mener ikke si noen er lat.

:wee:

Takk for støtten!

Har du noen gag vært bekymret for min physiske helse :dontgetit: ?

Det eneste innlegget mitt vitner om er at du skriver lange og kjedelige poster som ingen gidder å lese.
:cry:

Hvis noen forresten ikke har skjønt det, noe som ville være merkverdig, er det meste av de jeg skrev i mitt lange innlegg ironi

@ B|Real: Det er bra du tar det med fatning:)

Lenke til kommentar

jeg trenger finne et bilde av sånn fly/ørn ting som de har på jakka eller lua i gamle militær/pilot uniformer osv, noen som skjønner hva jeg mener?

lurer bare på hva i svarten jeg skal øke på for å finne et slikt bilde.. må være ganske rett på, skal trace det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...