Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stine__ :

 

Bildet må ligge på internett. URL = Nettadresse.

 

For å finne URL'en til et bilde høyreklikker du og går på options (eventuell egenskaper) på bildet. Kopier denne adressen inn og putt den i feltet der du skal ha URL. Om du har et bilde du vil ha opp kan jeg laste det opp på nett for deg, send eventuellt bildet i en mail til [email protected] så skal jeg gi deg en URL til bildet tilbake.

 

:)

Lenke til kommentar

Jaja, nå var jeg tilbake fra Pizza resturant i Skien.

Det var siste gang jeg spiste Pizza der hvertfall, makan til dårlig service har jeg aldri hvert borti!

 

Vi fikk ketsjup som nonen idioter hadde lagt en HAUG med tabasko oppi. Men det brydde ikke de annsatte seg om tydlighvis, de ga blaffen.... ALDRI mer pizza der hvertfall.. Hele "middagen" ble ødlagt, det brant i kjeften på vårs alle, skulle tru de hadde stappa en kilo(gram) oppi der!

 

Jaja, imorgen skal jeg jobbe litt sammen med mora mi, vare opptelling på stoff sjappe... Tjener 128 kroner timen...Vet ikke helt hvor lenge jeg skal jobbe enda, hvertfall noen timer ;)

Lenke til kommentar
Wee det var dødt her.

"Tale er sølv, men taushet er gull"

 

Noen ganger skal man være glad det er stille, mye bedre å ikke si noe, enn å bare prate Bullshit. (tenker ikke på noen av dere, det var bare et eksempel)

 

Også har man IRC da, der skjer det alltids noe...

 

#hw.no

og

#norge

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...