Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Hmm jeg skal kanskje til pappa i København. Mange syke folk på nyttårs aften der ass, litt fett egentlig... De smeller rør bomber og sånnt i "parken"...ved Fc København stadioen. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg skal sitte barnevakt på nyttårsaften, og da tjener jeg en kvart Q17 Ca. en tusenlapp? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Stine__ : Bildet må ligge på internett. URL = Nettadresse. For å finne URL'en til et bilde høyreklikker du og går på options (eventuell egenskaper) på bildet. Kopier denne adressen inn og putt den i feltet der du skal ha URL. Om du har et bilde du vil ha opp kan jeg laste det opp på nett for deg, send eventuellt bildet i en mail til [email protected] så skal jeg gi deg en URL til bildet tilbake. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Apropos url og bilder, finnes det noen andre gratise webhoster hvor jeg kan laste opp bilder, har sjekket home.no og start.no, men der var det brukernavnet jeg ville ha opptatt Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Tror jeg stikker å legger meg nå jeg. Ahh, det skal bli godt. Kommer tilbake ca 20:00 imorra sikkert. PS : Ikke si til tanta mi at jeg tok usb til ps2 konvertern som fulgte med den nye musa hennes da Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Fyfy OMG skal du sove i 24 timer Lykke til... Edit: 20 timer... Endret 27. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 PS : Ikke si til tanta mi at jeg tok usb til ps2 konvertern som fulgte med den nye musa hennes da You wish Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 ... Stakk! snakkes imorgen, ferdig på jobb Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Vi vil ha bilde av schtine Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Vi vil ha bilde av schtine Pervs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Stine______ det er forresten bare kule folk som bruker sitt eget bilde (av seg selv) som er kule og respekterte. Vil du være kul? Edit: det er forresten ikke jul lengre så da får eg bytte avatar snart. Endret 27. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Ro ned nå hunden Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Jaja, nå var jeg tilbake fra Pizza resturant i Skien. Det var siste gang jeg spiste Pizza der hvertfall, makan til dårlig service har jeg aldri hvert borti! Vi fikk ketsjup som nonen idioter hadde lagt en HAUG med tabasko oppi. Men det brydde ikke de annsatte seg om tydlighvis, de ga blaffen.... ALDRI mer pizza der hvertfall.. Hele "middagen" ble ødlagt, det brant i kjeften på vårs alle, skulle tru de hadde stappa en kilo(gram) oppi der! Jaja, imorgen skal jeg jobbe litt sammen med mora mi, vare opptelling på stoff sjappe... Tjener 128 kroner timen...Vet ikke helt hvor lenge jeg skal jobbe enda, hvertfall noen timer Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Heldig som hvertfall har en jobb.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Har jobb 1 gang i året ...oooO! Ellers klipper jeg plen for 700 kroner i uken i sommerferien, men nå på året har jeg ikke akkuratt overflod av penger Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Wee det var dødt her. Så en skygge isted. Var dritt rart. Ga blaffen i det. Skal de ta meg så kommer eg til å ta med meg noen i graven. ehh.... Nå har eg hentet meg en halvliter cola og pringles. hadde ikke dipp. kose kose Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Har jobb 1 gang i året ...oooO! Ellers klipper jeg plen for 700 kroner i uken i sommerferien, men nå på året har jeg ikke akkuratt overflod av penger :| Jeg jobber aldri tjener aldri penger.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Det var da en pen sum for og klippe gresset i 1 uke Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Wee det var dødt her. "Tale er sølv, men taushet er gull" Noen ganger skal man være glad det er stille, mye bedre å ikke si noe, enn å bare prate Bullshit. (tenker ikke på noen av dere, det var bare et eksempel) Også har man IRC da, der skjer det alltids noe... #hw.no og #norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg