Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kart! :w00t:

Blå firkant: Huset mitt.

Rød firkant: Gamle-huset mitt.

Brun firkant: Skolen min.

Gul firkant: Pappa sitt hus.

Videregående ligger rett ved huset mitt. :D

Det røde flagget har ingenting med mine hus/skoler å gjøre.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

SteffyBoy: Jeg var på Beachen i Stryn og prøvde meg litt fredag og lørdag, det var moro :) Jeg klatrer ikke aktivt, men syns det er gøy å være med av og til.

@kd: 8 km på 35 minutter, du er ikke i så verst form når du i det hele tatt klarer å dra deg rundt på en sånn runde? Er man i dårlig form klarer man ikke å løpe 8 km i ett i det hele tatt :p

OT-baren? :thumbdown:

Hva med de som ikke liker å gå på bar? Hva med de som aldri har satt sin fot i OK-baren, og ikke har noe forhold til den?

Lenke til kommentar
@kd: 8 km på 35 minutter, du er ikke i så verst form når du i det hele tatt klarer å dra deg rundt på en sånn runde? Er man i dårlig form klarer man ikke å løpe 8 km i ett i det hele tatt :p

Takker.

Men som sagt, froskelårene mine er som gelé nå.

TSP, hei! :)

Lenke til kommentar
SteffyBoy: Jeg var på Beachen i Stryn og prøvde meg litt fredag og lørdag, det var moro :) Jeg klatrer ikke aktivt, men syns det er gøy å være med av og til.

OT-baren? :thumbdown:

Hva med de som ikke liker å gå på bar? Hva med de som aldri har satt sin fot i OK-baren, og ikke har noe forhold til den?

du må jo gi meg creds også da, jeg var raskere en han, eller jeg sprang lengere og har ca likedan tid som han, springer 2km merte en @kd :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...