Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vi løper vel noe sånt som dette (ja, det er stedet hvor realityserien Fagerstrand er tatt opp (se blå firkant)): Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 du bor på bondelandet du ja Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Stakkars INGaR når han får vite hvor glade flertallet er i navnet han foreslo . Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Idag blir det klatring, ja! Digg digg digg. Flere som klatrer? Lyktestolper går det i her... I går datt jeg ned 4 meter og landa på ryggen... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 du bor på bondelandet du ja Nei, jeg bor nord på nesodden. Vent litt, kart kommer . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Idag blir det klatring, ja! Digg digg digg. Flere som klatrer? Hadde bursdag på klatresenter engang fkatisk. Men lenge siden jeg klatret aktivt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 stort klatre senter borti hær faktisk, lade har alt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jaja, man får tenke positivt tråder som ikke passet under navnet "Søppel" passer mye bedre under OT-Baren f.eks Babethreaden, R.I.P b-real og mange fler. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 offtopic skulle ha hett, ut-av-emne Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Kart! Blå firkant: Huset mitt. Rød firkant: Gamle-huset mitt. Brun firkant: Skolen min. Gul firkant: Pappa sitt hus. Videregående ligger rett ved huset mitt. Det røde flagget har ingenting med mine hus/skoler å gjøre. Endret 17. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Idag blir det klatring, ja! Digg digg digg. Flere som klatrer? Hadde bursdag på klatresenter engang fkatisk. Men lenge siden jeg klatret aktivt. Samme her, men planen er å begynne på SATS nå og bli bedre. Er utrolig lite myk for tiden, og helt ut av form. Men det skal vi forandre på. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ah, kjørt forbi huset ditt med båt jeg da, en stor båt. Skulle til tyskland Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ah, kjørt forbi huset ditt med båt jeg da, en stor båt. Skulle til tyskland Forbi gamle-huset mitt ja. (Med mindre kapteinen på båten hadde drukket, for man kommer seg ikke ut av Oslo-fjorden på østsida av Nesodden, der hvor huset mitt ligger). Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 SteffyBoy: Jeg var på Beachen i Stryn og prøvde meg litt fredag og lørdag, det var moro Jeg klatrer ikke aktivt, men syns det er gøy å være med av og til. @kd: 8 km på 35 minutter, du er ikke i så verst form når du i det hele tatt klarer å dra deg rundt på en sånn runde? Er man i dårlig form klarer man ikke å løpe 8 km i ett i det hele tatt OT-baren? Hva med de som ikke liker å gå på bar? Hva med de som aldri har satt sin fot i OK-baren, og ikke har noe forhold til den? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Idag blir det klatring, ja! Digg digg digg. Flere som klatrer? Hadde bursdag på klatresenter engang fkatisk. Men lenge siden jeg klatret aktivt. Samme her, men planen er å begynne på SATS nå og bli bedre. Er utrolig lite myk for tiden, og helt ut av form. Men det skal vi forandre på. Har SATS klatrevegg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 @kd: 8 km på 35 minutter, du er ikke i så verst form når du i det hele tatt klarer å dra deg rundt på en sånn runde? Er man i dårlig form klarer man ikke å løpe 8 km i ett i det hele tatt Takker. Men som sagt, froskelårene mine er som gelé nå. TSP, hei! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 SteffyBoy: Jeg var på Beachen i Stryn og prøvde meg litt fredag og lørdag, det var moro Jeg klatrer ikke aktivt, men syns det er gøy å være med av og til. @kd: 8 km på 35 minutter, du er ikke i så verst form når du i det hele tatt klarer å dra deg rundt på en sånn runde? Er man i dårlig form klarer man ikke å løpe 8 km i ett i det hele tatt OT-baren? Hva med de som ikke liker å gå på bar? Hva med de som aldri har satt sin fot i OK-baren, og ikke har noe forhold til den? du må jo gi meg creds også da, jeg var raskere en han, eller jeg sprang lengere og har ca likedan tid som han, springer 2km merte en @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 du må jo gi meg creds også da, jeg var raskere en han, eller jeg sprang lengere og har ca likedan tid som han, springer 2km merte en @kd Hva løper du 3km på da? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) har ikke peil, vet bare at jeg springer 1mil rundt 40min Endret 17. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg