Sovietpig Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 for et dumt forum, jeg trykker på qoute og det kommer feilmelding om at jeg ikke kan starte poll Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nå skal jeg sette meg ned å lese litt manga. Når jeg kommer tilbake forlanger jeg filmtips! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hva er galt med rusbrus egentlig? foruten om at det er ganske dyrt da.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hva er galt med rusbrus egentlig? foruten om at det er ganske dyrt da.. Hva er galt med å blande selv? Det er billigere også... Dessuten er det så mye søtt i rusbrus at man spyr nesten før man har drukket en... (Jeg har drukket 2 i mitt liv). Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ja det er jo billigere og brygge vinen eller øl'a si selv, men folk flest gjør jo ikke det da. rusbrus kan jo ikke sammenlignes med drinker, er jo to helt forskjellige ting. rusbrus er godt, så hvorfor skal man ikke kunne drikke det da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 rusbrus er godt, så hvorfor skal man ikke kunne drikke det da? Det er ikke godt, jenter her drikker det, men liker det ikke, rare folk. Og hva er forskjellen på å blande vodka og brus og kjøpe rusbrus? Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hm, jaja, jeg synes nå det er godt. gidder ikke drikke ting jeg ikke liker. med mindre det er lite penger på konto'n og det er alt jeg har. jeg klarer ikke mikse brus og vodka og få like bra resultat som ferdigkjøpt. smaker alltid mye mer sprit. trenger isåfall et tredje blandavann i tillegg som er litt mer konsentrert. men nå drikker nå jeg mest øl da. tuborg. billigst er best. og før gikk det mye i hjemmebrygga vin. det er billig det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Øl er tingen, men det er bare min sære subjektive mening. Blander du litt sukker i blandevann + vodka smaker det mye mindre sprit. Men nå må jeg sove, er stuptrøtt... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 skummel http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274057 nå skal jeg sove Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 *blabla* Sprite, vikingfjord og Tom Collins drinkmix gjør susen.. smaker namnam, og er mye billigere en rusbrus Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 vikingfjord smaker kull....smirnoff er bedre Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 fy faen for en vellykka kveld. Var i bursdag til en kompis, så stakk vi til stavern på russetreff. Der møtte jeg ei jente som jeg begynte å prate med, og rett som det var så lå vi på fjellet og rota og kosa oss. Samt at han som har bursdag i dag gjorde akkurat det samme, med ei annen, såklart. Nå kan jeg legge meg med god samvittighet. Blir sikkert uhumansk fyllesjuk i morgen, men det driter jeg i. Det er verdt det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Koskenkorva gjør susen. Så smaker det mye bedre enn rusbrus også. Skylles ned med øl, type Carlsberg, boks. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Og hva er forskjellen på å blande vodka og brus og kjøpe rusbrus? En stor en: ETTERSMAK! You got served filmen var crap. Mye fin dansing dog. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Koskenkorva har ikke ettersmak. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Aoff, håper ikke jeg blir sjuk i morra, kjipt asss Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Koskenkorva har ikke ettersmak. Det var en eller annen spritflaske meg og svogeren drakk på i spania som hadde overraskende lite ettersmak. Lurer på om det er samme som du nevner. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Koskenkorva er den mest kjøpte vodkaen i Finland, og med god grunn. Flasken på 70cl koster 232,- kr på polet. Før hadde de noen veldig rimelige flasker på 100cl, men de har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hmm... BOOOOOOORING! eller, oh, åttin*.com. Snx i morgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg