Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er galt med rusbrus egentlig? foruten om at det er ganske dyrt da..

Hva er galt med å blande selv?

Det er billigere også...

Dessuten er det så mye søtt i rusbrus at man spyr nesten før man har drukket en...

(Jeg har drukket 2 i mitt liv).

Lenke til kommentar

ja det er jo billigere og brygge vinen eller øl'a si selv, men folk flest gjør jo ikke det da. rusbrus kan jo ikke sammenlignes med drinker, er jo to helt forskjellige ting.

rusbrus er godt, så hvorfor skal man ikke kunne drikke det da?

Lenke til kommentar

hm, jaja, jeg synes nå det er godt. gidder ikke drikke ting jeg ikke liker. med mindre det er lite penger på konto'n og det er alt jeg har.

jeg klarer ikke mikse brus og vodka og få like bra resultat som ferdigkjøpt. smaker alltid mye mer sprit. trenger isåfall et tredje blandavann i tillegg som er litt mer konsentrert.

men nå drikker nå jeg mest øl da. tuborg. billigst er best. og før gikk det mye i hjemmebrygga vin. det er billig det.

Lenke til kommentar

fy faen for en vellykka kveld. Var i bursdag til en kompis, så stakk vi til stavern på russetreff. Der møtte jeg ei jente som jeg begynte å prate med, og rett som det var så lå vi på fjellet og rota og kosa oss. Samt at han som har bursdag i dag gjorde akkurat det samme, med ei annen, såklart. :p

Nå kan jeg legge meg med god samvittighet. :) Blir sikkert uhumansk fyllesjuk i morgen, men det driter jeg i. Det er verdt det! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...