Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Og du da, Goophy, du har 5756 innlegg... Det er 57 - 56 det. Teller nedover :wow:

Det er et tegn... Mener det betyr at ditt neste spesielle postcounttall vil bli to like tall.. To av 57 ser det ut til- utrolig hva man kan lese av postcounten.

57-58 nå.

Men jeg har altfor mange poster og ikke noe mer å bry seg om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå sitter jeg her med dama, ho hyl griner...bare få timer til bestemora dør...fikk en tlf samtale fra faren istad...

og du bruker tida di forran data'n.. ta og trøst dama di heller du.

Har seg sånn at ho tar seg en dusj akkurat nå... :hrm:

Tro meg...jeg trøster...tok BUSS (!) 30 min for å møte henne, for så å ta den samme bussen tilbake hjem hit...

Lenke til kommentar
Og du da, Goophy, du har 5756 innlegg... Det er 57 - 56 det. Teller nedover :wow:

Det er et tegn... Mener det betyr at ditt neste spesielle postcounttall vil bli to like tall.. To av 57 ser det ut til- utrolig hva man kan lese av postcounten.

Edit: Og der ser man hva som skjer når det skribes med èn hånd. Det går sakte, det har kommet et innlegg mellom, og Goophy har fått to nye på telleverket sitt..

Du sier noe, tror faktisk postcounten reflekterer perfekt hvordan en person er... *host*

Lenke til kommentar

Nå er jeg trøtt! :sleep: .Nå har jeg 665 innlegg...

mitt 143ende innlegg i SO 3 forresten!

edit: Når jeg tenker meg om må man nesten vente på at SupremeX legger ut noen ekslusive bilder :D:p .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...