Goophy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Og du da, Goophy, du har 5756 innlegg... Det er 57 - 56 det. Teller nedover Det er et tegn... Mener det betyr at ditt neste spesielle postcounttall vil bli to like tall.. To av 57 ser det ut til- utrolig hva man kan lese av postcounten. 57-58 nå. Men jeg har altfor mange poster og ikke noe mer å bry seg om. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nå sitter jeg her med dama, ho hyl griner...bare få timer til bestemora dør...fikk en tlf samtale fra faren istad... Du får trøste henne som best du kan, bestemødre er ofte elsket. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nå sitter jeg her med dama, ho hyl griner...bare få timer til bestemora dør...fikk en tlf samtale fra faren istad... og du bruker tida di forran data'n.. ta og trøst dama di heller du. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nå sitter jeg her med dama, ho hyl griner...bare få timer til bestemora dør...fikk en tlf samtale fra faren istad... og du bruker tida di forran data'n.. ta og trøst dama di heller du. Har seg sånn at ho tar seg en dusj akkurat nå... Tro meg...jeg trøster...tok BUSS (!) 30 min for å møte henne, for så å ta den samme bussen tilbake hjem hit... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Og du da, Goophy, du har 5756 innlegg... Det er 57 - 56 det. Teller nedover Det er et tegn... Mener det betyr at ditt neste spesielle postcounttall vil bli to like tall.. To av 57 ser det ut til- utrolig hva man kan lese av postcounten. Edit: Og der ser man hva som skjer når det skribes med èn hånd. Det går sakte, det har kommet et innlegg mellom, og Goophy har fått to nye på telleverket sitt.. Du sier noe, tror faktisk postcounten reflekterer perfekt hvordan en person er... *host* Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 good, blir jo bare litt bekymret når jeg ser du sitter her. Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ahh! Endelig legge seg etter en lang dag med jobbing. God natt! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Oh, hvorfor er fjortissberter så lette og lure? Nå har jeg tatt opptil flere screens av ei som blottet BH-en sin. Jeg morer meg virkelig nå, ja. *Spise pizza* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Nå er jeg trøtt! .Nå har jeg 665 innlegg... mitt 143ende innlegg i SO 3 forresten! edit: Når jeg tenker meg om må man nesten vente på at SupremeX legger ut noen ekslusive bilder . Endret 16. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Steike!!!! 100 biler på industri området. Så kom seff snuten og alle kjørte på rekke inn i sentrum og kjørte rundt og rundt Fy søren så fete biler! En sølv RX7 med bodykit Og så kom det en RYZ Enduro litt senere Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Oh, hvorfor er fjortissberter så lette og lure? Nå har jeg tatt opptil flere screens av ei som blottet BH-en sin. Jeg morer meg virkelig nå, ja. *Spise pizza* RPP? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nå er jeg trøtt! .Nå har jeg 665 innlegg...mitt 143ende innlegg i SO 3 forresten! edit: Når jeg tenker meg om må man nesten vente på at SupremeX legger ut noen ekslusive bilder . OMG, BH! Hva blir det neste, trusekant? Snart får webcammet ditt 11-årsgrense! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Var på kino idag med noen venner. Så på million dollar babe elns og filmrull fyren hadde satt feil film og greier slik at det ble 30mins forsinkelse så alle fikk gratis billet til en annen film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 SnowDOG_: Nice! Alltid artig når sånt skjer, det er sånt som gjør at man kan rose kinoen til vennene sine, og alle tjener på det. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Oh, hvorfor er fjortissberter så lette og lure? Nå har jeg tatt opptil flere screens av ei som blottet BH-en sin. Jeg morer meg virkelig nå, ja. *Spise pizza* RPP? U wish Endret 16. april 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ahm endelig hjemme, va litt koselig kveld. Åpning på vika våres, første gang i år hehehe oooheohhohoea :po Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 å så kjeedelig alt plutselig skulle bli.. får hive på noe og titte på. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hmm, SnowDOG, hvorfor redigerte du posten min? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Oh yeah! Da var mopeden framme. Så ufattelig deilig å bare kunne fyke av sted når man vil. Blåse langt i bussavganger o.l. (I tillegg er man for lett til å bli knipset av fotoboksene ) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Heeeeeeeeeeeeeeeei! *hjemme igjen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg