Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir byen i kveld, ja

Årh...det irriterer meg, jeg vil også på byen...men jeg har lyst å gå på et rolig sted, hvor en kan slappe av med venner.

Jeg liker utesteder som har en blanding av disse. To etasjer er chill, for da er det ene stedet "sitte-og-prate-sted" mens det er andre er bare dansing og svette hender overalt :p

Gleder meg i hvert fall skikkelig. Er skikkelig blakk, så da ble det billigøl. Liker egentlig bare Corona, men den er så dyr. :(

Steffyboy: Er jo ikke noe galt i å like og danse? Er ikke alle som liker å betale 100 kr for å sitte og prate...

Lenke til kommentar
Steffyboy: Er jo ikke noe galt i å like og danse? Er ikke alle som liker å betale 100 kr for å sitte og prate...

Kritiserte ikke livsstilen din, kjære pewz. Nevnte bare (med et snev av ironi) at hvis haddis sine venner ikke har like interesser så løses problemet av at han finner seg noen nye å være med på en lørdag.

Lenke til kommentar
Gleder meg i hvert fall skikkelig. Er skikkelig blakk, så da ble det billigøl. Liker egentlig bare Corona, men den er så dyr. :(

Føler meg faktisk ikke så blakk, koster jo nesten 60 spenn for en 0.4 øl :p

En annen gang fant jeg ut jeg skulle spandere cider på 5 bekjente (0.25), eneste negative var at dem kosta 75 kr stk :p

Jeg er bare så utrolig lei av å sitte her inne :thumbdown:

Lenke til kommentar
Dame besøk :fun:

Hva er dette for slags bilde? Hvorfor er alle sånne bilder på forumet så mystiske?

Digitalkamera neste gang, føssi :p

På dette bildet ser jeg to personer, tror jeg. Men mellom det som ser ut som to personen syns jeg det er et mannefjes, hm, skal tro om det er... Gorbatsjov? Eller en amerikansk president.

Oppsummert skjønner jeg ikke så mye av det bildet. Forklaring? Hvem er hvem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...