Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Seriøst, ikke nevn pils da...nå fikk jeg sabla lyst på en... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Trenger litt hjelp kjapt, sjekk nederst på denne siden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=368148&st=120 Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Nå er dette en suport fri tråd, uansett sjekk om du er i passiv modus i dc. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Ok, nå kjenner jeg til 3 stykker som ikke likte Pulp Fiction. Og en million som digger den. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Ok, nå kjenner jeg til 3 stykker som ikke likte Pulp Fiction. Og en million som digger den. En million og èn - med meg. Haddis: Neida, skal ikke nevne pils jeg. *mm* Endret 16. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Det skal være sagt at de tre er: en kompis av meg som ikke så mer enn halve mamma, som ikke likte at det var så mye banning og slo av ca halvveis kenneth, som klaget da han var kommet halvveis Endret 16. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Det skal være sagt at de tre er:en kompis av meg som ikke så mer enn halve mamma, som ikke likte at det var så mye banning og slo av ca halvveis kenneth, som klaget da han var kommet halvveis Rare mennesker Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Ok, nå kjenner jeg til 3 stykker som ikke likte Pulp Fiction. Og en million som digger den. jeg kjenner 1 men han ser bare på will smith neger filmer Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 will smith neger filmer Wow...er dette en ny sjanger? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg foretrekker de filmene der Will Smith ikke er neger, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg deler ditt syn, SteffyBoy. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Da er det klart. Reiser til danmark om en uke og blir der who know how long. Beste kompisen skal ta seg av vofsen min imens siden det er for mye stress og ta med meg gullgutten. Får se kordan det blir men eg føler at eg må bare vekk en stund. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Goodie Snow! Det blir sikkert bra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Ha en flott tur når den tid kommer, Snow! Kan jeg være med? Jeg vil også vekk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) men eg føler at eg må bare vekk en stund. Satt akkurat å funderte på det samme, tenke på saker som forsvaret Endret 16. april 2005 av haddis Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Det skal være sagt at de tre er:en kompis av meg som ikke så mer enn halve mamma, som ikke likte at det var så mye banning og slo av ca halvveis kenneth, som klaget da han var kommet halvveis Så kan vi jo ta med at jeg ikk ekom lenger enn 1t og 12min , så halveis på meg også foreløpig da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 men eg føler at eg må bare vekk en stund. Satt akkurat å funderte på det samme, tenke på saker som forsvaret Tenkte på det også men....liker ikke autoriteter. Fredrik: Bare bli med meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 SnowDOG_, hehe. Må innrømme at det hadde smakt godt å kommet seg vekk fra dette hølet i noen dager. Ta bilder til oss. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Hvem skal du bo hos da snowdog? Blir byen i kveld, ja. Men er støl over hele meg, så tar vel nattbussen rundt halv tre ja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Blir byen i kveld, ja Årh...det irriterer meg, jeg vil også på byen...men jeg har lyst å gå på et rolig sted, hvor en kan slappe av med venner. ( ikke de stedene som det spilles alt for høy musikk å overfylt med mennesker) men nei. alle mine venner liker å kline seg opp med andre mennesker og få trommehinnene sprengt i filler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg