flodhest Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Er det noen som har sett "we were soldiers?" Er den bra? Lurer på om jeg skal se den nå. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Er det noen som har sett "we were soldiers?" Er den bra? Lurer på om jeg skal se den nå. Grei nok film. Syns ikke det var så allverden. Ville heller sett "Once we were warriors" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Hm, codecen funket ikke, så da blir det van the man. Takk for forslaget, er ikke umulig at jeg har den her blant film sortimentet mitt Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Arg, det irriterer meg at ingen har en tøff mod-fil på irc. Finner heller ingen med google Kan noen av dere uploade en class.mod fil? Det er musikk for de som ikke vet. Bare post link hvis dere gidder å uploade da. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Arg, det irriterer meg at ingen har en tøff mod-fil på irc.Finner heller ingen med google Kan noen av dere uploade en class.mod fil? Det er musikk for de som ikke vet. Bare post link hvis dere gidder å uploade da. Når jeg får internett hjemme skal du får mange råe XM, s3m og MOD filer av meg Hadde før Cubic Player. Den rocka =) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 http://www.home.no/haltan/maktone_all_mod.zip <- Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Arg, nevermind. Er litt vansklig å redigere hjemmesider på en laptop uten appsa mine, bruker bare word :1337: Men det funka dårlig. Skulle lage en feithest, oi. Flodhest-ripoff Jaja. http://home.no/zedzorgon/w00t2k.htm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Arg, nevermind. Er litt vansklig å redigere hjemmesider på en laptop uten appsa mine, bruker bare word :1337: Men det funka dårlig. Skulle lage en feithest, oi. Flodhest-ripoff Jaja. http://home.no/zedzorgon/w00t2k.htm Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Så på robbie williams greia på tv2.. Han har draget eller no.. Han bare dro opp en fin jente og begynte å kline.. Endret 27. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Han bare dro opp jeg fin jente og begynte å kline.. aHA! Du ER avataren din sparks! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Skal ikke si noe om deg jeg Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Litt sent, man har akkurat tatt den testen. Ble bohemen "Du er en kvalitetsbevisst livsnyter, men en ustrukturert student. For deg betyr det mer å å utrette noe du selv kan beundre, og du studerer for å berike deg selv mer enn med tanke på å tilpasse deg arbeidsmarkedet. " Dette stemmer litt. "du er universitetets åndelige alibi. Bare pass på at du ikke blir 'Ånden som går'; eller rettere sagt en evig student." Dette stemmer ikke. Endret 27. desember 2003 av Arctic Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Arg, får ikke sletta posten min i webdesign! ¤godsnakke med en moderator¤ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Så på robbie williams greia på tv2.. Han har draget eller no.. Han bare dro opp en fin jente og begynte å kline.. Argghh så på det jeg og mens jeg spiste. Han synger bra da! fikk nesten frysninger joh Njaa er ikke så rart at noen ville kline med han da. Når det er 1000+++folk som står og ser på... /ho/han. Jaja... Endret 27. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Nå er jeg egentlig ikke så trøtt lenger. Litt rart det når du har vært oppe lenge. Så går trøtt/våken opp og ned. Men skal bli digg å sove. Endret 27. desember 2003 av zed Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Yeap. Men når du skal prøve og sovne igjen da, så tar det laaang tid før du sover. Hvertfall sånn med meg.... Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Hmm, jeg bare drøyer den lenge da vettu, sånn at jeg blir trøtt. Btw, så sånn rakkett-reklame for fyrverkeri, leet. Men jeg har jo ikke noe å gjøre på nyttårsaften, blir vel hjemme. Hva skal dere på nyttårsaften? Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Hvordan legger dere inn en avatar? Jeg har prøvd, men får bare beskjed om å skrive en URL, som jeg ikke vet hva her. Jeg har et bilde på "my pictures" som jeg tenkte å legge inn. Hvis noen kan svare, så send meg en PM, slik at de andre slipper å lese så mye unødvendig tull Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg skal sitte barnevakt på nyttårsaften, og da tjener jeg en kvart Q17 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Bare ta og lim inn url adressen fra bildet du vil ha inn til der du skal ha det... Visst du skjønner... Bildet må være på internett... Gammel er du a? Bor du på jeløya? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg