phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 helt utrolig hvor raskt det egentlig går og rydde.. og hvor sinnsykt mye bedre alt føles når jeg har det ryddig rundt meg! samvittigheten min gikk fra råtten til god på 5 minutter her! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Dataen er fucket :=/ http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=405552&hl= Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ikke bra når kompiser legger igjen "tp-Kabler" her, stinker som et helv**** Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Da har jeg vært i Sandefjord, kom hjem klokken 15:00, og kjøpt: Pensko med såler (svarte) Pen"jakke" og penbukse (svart) Skjorte (hvit) Slips (rødt, med noe hvitt på...) 3 par svarte sokker. Og dette brukte vi 3 timer på . Seriøst, det var bare Cubus som solgte penklær og det var den siste butikken vi hadde tenkt oss i . Cubus = Selvfølgelig, det var vel 2 av de 6 andre klesbutikkene vi var i som hadde det, men det var ikke lett å finne noe til meg, siden jeg bare 152cm høy.... Og sko da Jeg har litt spessielle føtter, midt mellom alt mulig liksom, sjelden vi finner noe som passer, så vi var innom 4 skobutikker... Altså en riktig fin dag har det vært ! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 SteffyBoy, stemmer at det er digg vær nå. Var en tur i byn med en kamerat, han kjøpte en bukse, så kjøpte vi is, og tuslet rundt, og lo av en tulling som ikke hadde så veldig masse å gjøre på (han kjørte ørti runder rundt i byn med bilen sin). I dag ble jeg ferdig med rydding og vasking av rommet og badet mitt, egentlig ganske greit å få det unna. Nå er det faktisk så ryddig her at jeg kan tørre å ha folk på besøk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Prøver å se på Pulp Fiction, men jeg synes den er kjedelig... Er det bare meg eller? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ja, det er bare deg, filmen er jo helt genial. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Prøver å se på Pulp Fiction, men jeg synes den er kjedelig... Er det bare meg eller? Dra til lege med en gang! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Da stod jeg opp. *Gjespe* *Prøve å få noe ut av det som er igjen av dagen* - *Bli værende på hw.no* Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Prøver å se på Pulp Fiction, men jeg synes den er kjedelig... Er det bare meg eller? det er nok ikke bare deg, men er nok ikke så mange som er enig med deg heller. tipper du er for ung og ikke har noe forhold til filmen bare.. (?) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har kommet til starten på kapittelen med boksern... Er det der moroa begynner kanskje? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 /me smikker til kennethdammyr. Skjending av bra film. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har kommet til starten på kapittelen med boksern... Er det der moroa begynner kanskje? blir neppe noe bedre at du stopper filmen å whiner på forumet over at filmen er dårlig. Se den i helhet.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Anyways...noen som kan anbefale en god film? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Anyways...noen som kan anbefale en god film? the assasination of richard nixon elns.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har kommet til starten på kapittelen med boksern... Er det der moroa begynner kanskje? blir neppe noe bedre at du stopper filmen å whiner på forumet over at filmen er dårlig. Se den i helhet.. kunne ikke vært mer enig der..... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Også B|Real av alle.. Nå har han vel bare tatt seg en pause fra modereringen, ikke noe annet Ble bekymra der.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Uff, nå er jeg litt lei av og skru på denne motorsykkel saken som står i garasjen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har kommet til starten på kapittelen med boksern... Er det der moroa begynner kanskje? blir neppe noe bedre at du stopper filmen å whiner på forumet over at filmen er dårlig. Se den i helhet.. kunne ikke vært mer enig der..... Joa, det kan jeg være enig, men var noen andre dyster som meldte seg også. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Livet er herlig dere. Sitter her og nipper til et par pils og hører på Bob Marley. Sola skinner og alt er bra. Har en forhåpentligvis god fest å glede meg til, samt russetreff i Stavern. Slik som dette skulle jeg ønske livet mitt var hele tiden. Lenge siden jeg har postet her forresten...kanskje jeg skulle bli endel av felleskapet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg